HÁZIORVOS SZAKORVOS FOGORVOS ÜZEMORVOS

Ixnet

Az orvosi alkalmazás, ami az egészségügynek szól

Ön a
látogatónk
VÉDŐNŐ NŐVÉR ÁPOLÓ GONDOZÓ

Fórum - Utolsó hozzászólás

{idézet}
zivanrendelő;16043>2018.12.12-én megcsináltuk a doktornővel a CVCA frissítést.Az én szem. ig-nál is sikerült,annak ellenére,hogy belépéskor mindig hibát jelez vissza a SAML jegy kérésre,és kb. 5 perc múlva ismételten kéri a PIN kóddal való bejelentkezésemet.Ez normális ??? vagy valamit még bekellene állítanom ??? Mivel ketten használjuk a rendszert,végig szerettem volna vinni a kollégája által közétett leírást,így a CAN mentése funkciót kikapcsoltam,majd követve az utasításokat (tarhely.gov.hu) eljutottam az elektronikus személyi igazolványra való rákattintásig,de ezután kérte a PIN kódomat,mint a VisualXdoki rendszerbe való belépésemkor,és se a Tárhely jóváhagyása üzenet/ablak , sem az Okmányazonosító üzenet/ablak nem jelent meg,így OK-kat sem tudtam nyomni.Többszöri probálkozásra sem sikerült.Valamit még sem jól csináltam ??? Várom észrevételét.Köszönettel:Vassné Andi ápolónő
{idézet vége}

Kedves Andi,

Ez az a rész, amit mi is csak leírásból ismerünk. Kérem keresse az AEEK helpdesk-es kollégáit. Ha nem sikerül megoldást találni kérem jelezze.
Téma: EESZT - általános kérdések
Kategória: EESZT információk
Szerző: vargas
Válaszolok Tovább a fórumra

Előjegyzési Központ

Orvosként vagy páciensként igénybe veheti az online Előjegyzési Központunkat.
Funkciók: Bejelentkezés, időpontfoglalás házi- és szakorvosokhoz, szabad időpontok megtekintése.


Tovább az Előjegyzési Központra

Távelérés

Interneten keresztül táveléréssel történő segítségkérés.
Egyeztetett időpontban kollégáink segítenek önöknek megoldani a felmerült kérdéseket, problémákat.

A segítségkéréshez be kell jelentkeznie!