Elérhetőségeink a kihirdetett vészhelyzet ideje alatt!

Kedves Partnereink!
A kialakult vészhelyzetre tekintettel, megváltozott az infomix Kft kollégáinak munkarendje. Ahhoz, hogy a biztonságos munkavégzést, és az Önök támogatását hosszútávon biztosítani tudjuk, a központi irodában csak az iroda működtetéséhez szükséges lehető legkevesebb kolléga tartózkodik bent.
Kérjük az Ixnetet használó partnereinket használják a már ismert „Segíthetünk” támogatás kérés funkciót.
Amennyiben telefonos támogatásra van szükségük, kérjük ne a központi iroda telefonszámát hívják.

Vidéki irodáinkban dolgozó kollégáink a megszokott mobil számokon érhetők el:
0620/555-1312, 0620/399-5240, 0620/385-5930, 0620/365-9641

Az irodán kívül (Home Office) dolgozó üzemeltető kollégák az alábbi mobil számokon tudnak segítséget nyújtani:
0670/883-7834, 0630/949-5583, 0620/385-5954, 0620/460-3687, 20/910-7002, 20/467-3824.
Az ügyeleti mobil telefonjaink is elérhetők munkaidőben is, ezek: 30/225-0772 és 30/258-0381.

Megértésüket köszönjük!
HÁZIORVOS SZAKORVOS FOGORVOS ÜZEMORVOS

Ixnet

Az orvosi alkalmazás, ami az egészségügynek szól

Ön a
látogatónk
VÉDŐNŐ NŐVÉR ÁPOLÓ GONDOZÓ

Fórum - Utolsó hozzászólás

{idézet}
vargas;18019>{idézet}
TomposG;18018>A későbbiekben a Népegészségügynek küldendő összefoglaló influenza jelentős táblázatban nem jelennek meg a 12. és 16. pont szerinti oltottak. Valószínűleg nem egyedi probléma mert a szomszéd körzetben sem.

Tompos G.

{idézet vége}

Kedves doktorúr,

A leadandó jelentés a 2.97.0 verziótól lesz benne a programban. Az idő rövidsége miatt a kiadott hóközi frissítésbe csak az oltás megfelelő rögzíthetősége tudott bekerülni.

{idézet vége}

Köszönöm szépen!
Téma: Kérdések, észrevételek, javaslatok
Kategória: Ixnet háziorvosi rendszer
Szerző: TomposG
Válaszolok Tovább a fórumra

Előjegyzési Központ

Orvosként vagy páciensként igénybe veheti az online Előjegyzési Központunkat.
Funkciók: Bejelentkezés, időpontfoglalás házi- és szakorvosokhoz, szabad időpontok megtekintése.


Tovább az Előjegyzési Központra

Távelérés

Interneten keresztül táveléréssel történő segítségkérés.
Egyeztetett időpontban kollégáink segítenek önöknek megoldani a felmerült kérdéseket, problémákat.

A segítségkéréshez be kell jelentkeznie!