Praxis adatok karbantartása


Rendszer Praxis adatok karb.

 

Szervezeti egységek karbantartása/Lista- képernyőkép

A rendszerben regisztrált praxisok adatainak nyilvántartását, módosítását végezhetjük ebben a menüpontban. minden felhasználó, csak a saját praxisának adatait módosíthatja. A szervezeti egységek (praxisok) hierarchikusan helyezkednek el, az egyes szervezeti egységek neve előtti + jelre kattintva lehet az adott szervezeti egység alá tartozó szervezeti egységek nevét megjeleníteni. A kiválasztott praxis paraméterei a második lapon találhatóak. Új praxist az "új" nyomógombbal vehetünk fel. Ekkor egy listából meg kell határoznunk, hogy az az aktuálisan kiválasztott praxissal egy szintre, az alá, fölé, vagy az aktuálisan kiválasztott praxis alcsoportjába tartozzon. Mindkét esetben a praxis adatai a második lapon adhatók meg, illetve módosíthatóak, majd az a lista lapon lévő "ok" nyomógombbal tárolható el. Készíthetünk listát is a rendszerbe regisztrált praxisokról. A lista rendezése többféle szempont szerint történhet.

Szervezeti egységek karbantartása/Adatok - képernyőkép

A harmadik fülön adhatjuk meg a TAJ ellenőrzéshez szükségel információkat. Itt állíthatjuk be, hogy a számítógép közvetlenül az interneten ellenőrzi a TAJ számot, vagy egy szerveren keresztül, illetve az ellenőrzéshez szükséges Login nevet és jelszót is itt kell beírni.
A program által készített napló fájlban eltárolásra kerül az ellenőrzést végző szolgáltató -akinek a kódjával az ellenőrzés történik-, belső azonosítója is.

Beállítható, hogy helyettesítés esetén a praxis pacienseit milyen felhasználói névvel és jelszóval ellenőrizze a rendszer. A helyettesítés során az elv a következő ("A" orvos helyettesíti "B" orvost):
Ha "A" orvos betege jön, akkor a saját adataival ellenőrzi
Ha "B" betege jön akkor: Ha meg van adva "B" adatainál a helyettesítése esetén használatos név és jelszó, akkor azzal ellenőriz, Ha nincs megadva "B" adatainál a helyettesítése esetén használatos név és jelszó, akkor "B" saját adataival ellenőriz, Ha "B" adatainál egyáltalán nincs megadva semmi, akkor ellenőrzés előtt megjelenik egy ablak, ahol ezen adatok megadhatók. Ezt minden egyes helyettesített paciensnél megkérdezi a program.

a Szervezeti egységek karbantartása/Adatok-jogviszony - képernyőkép

 

Szervezeti egységek karbantartása/Adatok - életút, OMSZ

Ezen a fülön adhatjuk meg a Betegéletút lekérdezéshez szükséges Login nevet és Jelszót. Ez általában megegyezik a TAJ ellenőrzéshez és az eJelentés küldéshez szükséges adatokkal. Szintén megadható az On-line betegszállítóhoz szükséges Jelszó, ami majd a menüpontban vágólapra tehető, majd bemásolható a megfelelő helyre, ezzel is segítve a munkánkat.
Itt nyilatkozhatunk arról, hogy hozzájárulunk-e, az infomIx Kft. anonim adatgyűjtéséhez. Adatot csak verzióváltásokkor fog küldeni a rendszer, így amunkánkat a napi használat közben nem befolyásolja, nem lassítja. Ha Önnek fix adat mennyiségre van internet előfizetése, a feltöltött kevés adatmennyiség miatt, nem okozhat gondot, kb. annyi, mintha egy emailt elküldenénk valakinek.
Köszönjük, hogy az anonim adatgyűjtés bekapcsolásával segíti a munkánkat!

 

Szervezeti egységek karbantartása/Online Számla - képernyőkép

Ezen fülön adhatjuk meg a NAV online számla adatokat. Az Adatok gombra katttintva szerkeszthetők a mezők. A Felhasználó mezőbe az NAV rendszerében létrehozott technikai felhasználó nevét kell beírni, a Jelszó mezőbe pedig a hozzá tartozó jelszót. Az Aláíró kulcs és Csere kulcs mezők tartalmát szintén a NAV Online Számla rendszeréből kell átmásolni.

Frissítés dátuma: 2012.12.27.