logo
Üdvözöljük Vendég! A funkciók eléréséhez szükséges a Bejelentkezés vagy Regisztráció.

Figyelmeztetés

Icon
Error

30 Oldalak«<282930
vargas Offline
#871 Hozzászólás : 2021. április 9. 8:28:51(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 225
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 93
Kapott köszönetek: 657 esetben, 500 hozzászólásban
A NEAK módosított a jelentések leadási határidején!

A hozzánk eljuttatott üzenet szerint a havi jelentéseket eredeti 2021.04.09-i határidő helyett 2021.04.11-ig lehet eJelentésként leadni.

"Tisztelt Fejlesztők!

A havi határidős jelentések (nem tartoznak ide a patika, gyógyfürdő, GYSE, nemzetközi és keresőképtelenségi kasszák) beküldésére két nappal több áll rendelkezésre: 2021.04.11-ig lehet beküldeni.

Üdvözlettel:
NEAK"
Varga Sándor
Nagy Tamás Offline
#872 Hozzászólás : 2021. május 12. 9:06:09(UTC)
Nagy Tamás

Rang: Haladó (Szint 9)

Csatlakozott: 2018.10.31.(UTC)
Hozzászólások: 62
Helység: Budapest

Kapott köszönetek: 20 esetben, 17 hozzászólásban
EESZT szolgáltatások akadozása

Az alábbi tájékoztatást kaptuk az OKFŐ-től:

Ezúton értesítjük, hogy NISZ hálózati fennakadások miatt az EESZT szolgáltatások és a portálfelületek 2021. május 12. 08:30 óta korlátozottan érhetők el.

A betegellátás menetét a fennakadás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A gyógyszertári rendszerekben a receptkiadás funkció továbbra is zavartalanul elérhető.

Megértését és türelmét köszönjük!

EESZT Üzemeltetés
vargas Offline
#873 Hozzászólás : 2021. május 12. 9:08:38(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 225
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 93
Kapott köszönetek: 657 esetben, 500 hozzászólásban
EESZT működési fennakadás

Megérkezett a hivatalos tájékoztató.

"EESZT szolgáltatások akadozása
OKFŐ
Ezúton értesítjük, hogy NISZ hálózati fennakadások miatt az EESZT szolgáltatások és a portálfelületek 2021. május 12. 08:30 óta korlátozottan érhetők el.
A betegellátás menetét a fennakadás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.
A gyógyszertári rendszerekben a receptkiadás funkció továbbra is zavartalanul elérhető.
Megértését és türelmét köszönjük!
EESZT Üzemeltetés"



Az erről szóló tájékoztató az OKFŐ RSS üzeneteként is megjelenik minden rendszerünkben

Varga Sándor
 1 felhasználó köszönte meg vargas-nak ezt a hasznos hozzászólást.
dr.mile.gyula@gmail.com 2021.05.12.(UTC)-n
vargas Offline
#874 Hozzászólás : 2021. június 8. 8:48:34(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 225
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 93
Kapott köszönetek: 657 esetben, 500 hozzászólásban
EESZT - ESZIG csatlakozási probléma

Ma reggel több felhasználónk is jelezte, hogy a rendszeréből nem sikerül az EESZT-be belépés eSzemélyi használatával.
Az eSzemélyi kliens programhoz új verzió érhető el, ez okozza a problémát.

Amennyiben a számítógépén ez az üzenet jelenik meg, kérjük kattintson az OK gombra. Ezt követően a tapasztalatok szerint működik az EESZT belépés.


Amennyiben nincs ilyen üzenet, kérjük ellenőrizze a windows tálcán, nem került-e a háttérbe. ha ilyet lát, kattintson rá, ús úgy tudja az üzenetet OK-zni.


Ha az Esziges belépés továbbra sem működik, kérjük frissítse az eSzemélyihez tartozó kliens programot a számítógépén az alábbi lépésekkel.

Zárja be az orvosi programot.

Indítsa el az eSzemélyi kliens programját az alábbi ikonra kattintva


Kattintson bal oldalon a beállításokra, majd lent a frissítések ellenőrzése gombra.


Ha a frissítés ellenőrzése talál újabb (1.6-os kezdetű) verziót, azt a frissítés telepítése gombra kattintva tudja telepíteni.


Fogadja el a licence szerződés feltételeit, és kattintson a tovább gombra.


A következő képernyőn kattintson a telepítés gombra.


A telepítés befejezését követően bezárhatja az eSzig kliens programot, és indíthatja az orvosi rendszert.

Szerkesztve felhasználó által 2021. június 8. 9:18:56(UTC)  | Oka: kiegészítés

Varga Sándor
vargas Offline
#875 Hozzászólás : 2021. június 30. 10:00:56(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 225
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 93
Kapott köszönetek: 657 esetben, 500 hozzászólásban
Az infomIx Kft minden dolgozója nevében köszöntjük az Egészségügyben dolgozókat a Semmelweis nap alkalmából!

Varga Sándor
 2 felhasználó köszönte meg vargas-nak ezt a hasznos hozzászólást.
Hajnalné 2021.06.30.(UTC)-n, Dr Rétei Ágnes 2021.06.30.(UTC)-n
vargas Offline
#876 Hozzászólás : 2021. július 5. 11:46:27(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 225
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 93
Kapott köszönetek: 657 esetben, 500 hozzászólásban
eSzemélyi kliens szoftver verziófrissítés!

Az EESZT üzemeltetéstől érkezett kérés

"Tisztelt Intézményvezető!

Az IdomSoft Zrt. kérésére 2021.08.31.-ig szükséges minden eSzemélyi kliens szoftver verziófrissítése az 1.6-os vagy az aktuálisan elérhető magasabb verzióra. A határidő lejárta után nem lesz lehetséges az 1.5-ös verziók használata mellett az EESZT-be való bejelentkezés eSzemélyi igazolvánnyal.

A frissítés a csatolt dokumentum szerint végezhető el.

Kérjük, intézkedjen az eSzemélyi kliens szoftver verziófrissítéséről, mert 2021.08.31. után kizárólag frissített eSzemélyi klienssel működik az azonosítás, az EESZT-be történő belépés is csak így lesz lehetséges!

Kérdés esetén, kérjük, konzultáljon intézményi informatikusával, vagy keresse az EESZT Kiemelt Helpdesk munkatársait munkaidőben a +36 1 920 1050-es telefonszámon, vagy a helpdesk.eeszt@okfo.gov.hu email címen!

Együttműködését köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

Varga Sándor
kantorm Offline
#877 Hozzászólás : 2021. szeptember 17. 13:05:08(UTC)
kantorm

Rang: Haladó (Szint 10)

Csatlakozott: 2017.11.21.(UTC)
Hozzászólások: 75

Adott köszönetek: 16
Kapott köszönetek: 27 esetben, 21 hozzászólásban
Kedves Felhasználóink!

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy idén is kiállítunk a Házi Gyermekorvosok Egyesülete által rendezett Kávészünet konferencián.

Szívesen várunk minden érdeklődőt a standunknál, a mai és holnapi napon!

Üdvözlettel:
Az infomIx csapata

Házi Gyermekorvosok Egyesülete - Kávészünet konferencia
vargas Offline
#878 Hozzászólás : 2021. szeptember 20. 9:51:54(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 225
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 93
Kapott köszönetek: 657 esetben, 500 hozzászólásban
HGYE Kávészünet 2021

Szeretnénk megköszönni mindenkinek, hogy a HGYE Kávészünet konferencián felkereste a standunkat.

Nagy örömmel töltött el, hogy a Praxisközösségek számára készült fejlesztéseket, a program működését megmutathattam.
A gyermekorvosokat kiemelten érintő oltási protokoll, illetve a Praxisközösségek számára sok hasznos kiegészítést tartalmazó Paciens portál modul volt, ami a praxisközösség mellett szinte minden beszélgetés során felmerült.

Remélem, reméljük, hogy a következő rendezvényen is személyesen találkozunk.
Varga Sándor
kantorm Offline
#879 Hozzászólás : 2021. október 27. 13:08:09(UTC)
kantorm

Rang: Haladó (Szint 10)

Csatlakozott: 2017.11.21.(UTC)
Hozzászólások: 75

Adott köszönetek: 16
Kapott köszönetek: 27 esetben, 21 hozzászólásban
FONTOS INFORMÁCIÓ az EESZT-től!

"Tisztelt Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a mai napon ( 2021.10.27.), a délután folyamán eGYSE telepítés miatt 30 perces kiesés várható az éles rendszeren!

Megértésüket ezúton is köszönjük!

Üdvözlettel,
OKFŐ

Informatikai Helyettes Főigazgatóság

Fejlesztési és Ágazati Elemzési Főosztály
"
vargas Offline
#880 Hozzászólás : 2021. november 2. 10:09:16(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 225
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 93
Kapott köszönetek: 657 esetben, 500 hozzászólásban
Tisztelt Felhasználóink!
Továbbítjuk az EESZT Üzemeltetés felhívását, ami megoldást jelenthet eSzemélyi Olvasónál jelentkező problémákhoz:

"Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján 2021. október 30-át követően minden eSzemélyi igazolvány esetében egy alkalommal végre kell hajtani az okmányon lévő tanúsítvány frissítést,
mely az ITT LÁTHATÓ módon végezhető el:
Amennyiben a frissítést nem hajtják végre, az EESZT rendszerébe való bejelentkezés sikertelen lesz.

Kérdés esetén, kérjük, konzultáljon intézményi informatikusával, vagy keresse az EESZT Kiemelt Helpdesk munkatársait munkaidőben a +36 1 920 1050-es telefonszámon, vagy a helpdesk.eeszt@okfo.gov.hu email címen!

Együttműködését köszönjük!

EESZT Üzemeltetés
"
Varga Sándor
kantorm Offline
#881 Hozzászólás : 2021. november 24. 15:35:13(UTC)
kantorm

Rang: Haladó (Szint 10)

Csatlakozott: 2017.11.21.(UTC)
Hozzászólások: 75

Adott köszönetek: 16
Kapott köszönetek: 27 esetben, 21 hozzászólásban
Tisztelt Felhasználóink!

Rengeteg telefonhívást kapunk az OKFŐ általánosan kiküldött e-mail miatt.

A lentebb idézett levélekre reagálva szeretném ezúton is megerősíteni, hogy az orvosi rendszereink az EESZT által akkreditált módon működnek.
Amennyiben Önök friss verziókon állnak, az eGYSE és az eRecept is az OKFŐ elvárásai szerint, továbbra is felírhatók a TÉR-be.

Más kérdések esetén továbbra is állunk rendelkezésükre!

Üdvözlettel:
K. Máté

Ezeket a leveleket küldte ki az OKFŐ, minden, akár más szoftvert használó orvosnak:

"2021.november 1-től elindult az EESZT eGYSE modulja, mely kezeli az oxigén felírását. Amennyiben nem az eGYSE modulba kerül felírásra az oxigén, úgy az oxigén forgalmazók nem tudják kiadni a páciensek részére a terméket, veszélyeztetve ezzel a betegellátást! Nyilvántartásunk szerint Önök helytelenül, az EESZT eRecept moduljába küldenek be oxigén felírást.Kérjük, amennyiben az eddigi gyakorlatuknak megfelelően, magisztrális termékként végezték az oxigén felírását, abban az esetben módosítsák úgy, hogy vényfelírás esetén a megfelelő gyógyszerként törzskönyvezett „21-essel kezdődő” TTT kódú terméket válasszák ki, mivel 2021. decembertől 1-től az EESZT nem fogadja be az így felírt oxigén recepteket!"

2.
"Tisztelt Partnerünk!
2021.november 01-től elindult az EESZT-ben az eGYSE modul, ezt követően az elektronikusan felírt GYSE termékeket az említett modulba szükséges rögzíteni, melyből az EESZT 27-es vényazonosítójú ereceptet generál. Nyilvántartásunk szerint az Önök intézménye hibásan kezeli a gyógyászati segédeszközök elektronikus vényre történő felírását.
Kérjük, hogy a betegellátás zavartalan biztosítása érdekében, mihamarabb szüntessék meg a 22-es vényazonosítóra történő segédeszköz felírást!
Amennyiben rendszerszállítójuk még nem készült el a szükséges fejlesztésekkel, ajánljuk az EESZT által ingyenesen biztosított miniHIS felírói szoftver használatát, megfelelő szoftver hiánya esetén kérjük papír vényen történjen a felírás!"
kantorm Offline
#882 Hozzászólás : 2021. december 2. 12:20:05(UTC)
kantorm

Rang: Haladó (Szint 10)

Csatlakozott: 2017.11.21.(UTC)
Hozzászólások: 75

Adott köszönetek: 16
Kapott köszönetek: 27 esetben, 21 hozzászólásban
Tisztelt Felhasználóink!

AZ EESZT rövidesen élesíti a következő OXYGENIUM termékek
befogadását eGYSE-ként:


TTT kód Termék név
110005451 OXYGENIUM (GÁZ) 20 L 200 BAR 4 m3
110005493 OXYGENIUM (CSEPPFOLYÓS) HEIMOX (36 L) 1 töltés
110005477 OXYGENIUM (CSEPPFOLYÓS) FREELOX (32 L) 1 töltés
110005485 OXYGENIUM (CSEPPFOLYÓS) LIBERATOR (30 L) 1 töltés
110016622 OXYGENIUM (CSEPPFOLYÓS) OXYBLU (37 L) 1 töltés

Amennyiben a legfrissebb verzióban a fent látható termékek
beküldésénél még hibát tapasztalnak,
az élesedés után ezek automatikusan meg fognak szűnni!


Telefonon a mai nap délutánt jelölték meg,
addig is szíves türelmüket
kérjük és köszönjük!


Üdvözlettel,
infomIx Kft.

kantorm Offline
#883 Hozzászólás : 2021. december 13. 8:57:33(UTC)
kantorm

Rang: Haladó (Szint 10)

Csatlakozott: 2017.11.21.(UTC)
Hozzászólások: 75

Adott köszönetek: 16
Kapott köszönetek: 27 esetben, 21 hozzászólásban
Tisztelt Felhasználóink!

Már többen jelezték, hogy nem működik az OSZIR
fertőzőbeteg be-kijelentés a programból.

Mivel változtatás nem történt,
nagyon valószínű, hogy ez központi probléma!


A kapcsolatot már felvettük az NNK-val,
a hiba elhárításáig az OSZIR webes
felületét tudják használni!


Üdvözlettel,
infomIx Kft.
kantorm Offline
#884 Hozzászólás : 2021. december 13. 10:45:38(UTC)
kantorm

Rang: Haladó (Szint 10)

Csatlakozott: 2017.11.21.(UTC)
Hozzászólások: 75

Adott köszönetek: 16
Kapott köszönetek: 27 esetben, 21 hozzászólásban
Tisztelt Felhasználóink!

Az NNK elhárította a hibát, újra működik
a Fertőzőbeteg be- és kijelentés
programjainkból!


Üdvözlettel,
infomIx Kft.
vargas Offline
#885 Hozzászólás : 2021. december 27. 9:00:14(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 225
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 93
Kapott köszönetek: 657 esetben, 500 hozzászólásban
Utazási költségtérítés tájékoztató - halasztás

Az alábbi tájékoztatás érkezett a NEAK-tól

"Tisztelt Fejlesztő!

Tájékoztatjuk, hogy az ELUKER rendszer 2022. január 1-i éles indulása elmarad, illetve eltolódik.
A Kincstár által megfogalmazott, csatolt tájékoztató levelet a szakfőosztályunk a mai napon kiküldi annak a szolgáltatói körnek, akiket korábban is tájékoztattak az ELUKER-rel kapcsolatban.

NEAK"

A fentiek értelmében az érintett rendszereinkben elkészült fejlesztést visszavonjuk. A változás a december végén esedékes, a törzs változásokat is tartalmazó verziókba fog bekerülni. Kérjük minden partnerünket, hogy az Utazási költségtérítés megfelelő működéséhez a december végén kiadott verziókkal időben frissítsék rendszereiket.

Szerkesztve felhasználó által 2021. december 28. 10:12:59(UTC)  | Oka: Nincs megadva

Varga Sándor
kantorm Offline
#886 Hozzászólás : 2022. január 3. 8:31:36(UTC)
kantorm

Rang: Haladó (Szint 10)

Csatlakozott: 2017.11.21.(UTC)
Hozzászólások: 75

Adott köszönetek: 16
Kapott köszönetek: 27 esetben, 21 hozzászólásban
Tisztelt Felhasználóink!

A NEAK e-Jelentésével és TAJ jogviszony ellenőrzésével is központi problémák vannak.

Sajnos jelenleg a webes felületen, így a programban SEM adhatók le a jelentések.
A TAJ jogviszony ellenőrzéssel is fennakadások tapasztalhatók.

Mi is reméljük, hogy a NEAK mihamarabb elhárítja a problémát.
Addig is szíves türelmüket kérjük!

A jelentések leadására 5 munkanap áll rendelkezésre.

Üdvözlettel,
infomIx Kft.
A témát böngésző felhasználók
Vendég (3)
30 Oldalak«<282930
Ugrás fórumra  
Ön nem hozhat létre új témákat ebben a fórumban.
Ön nem válaszolhat e fórum témáira.
Ön nem törölheti saját hozzászólásait.
Ön nem szerkesztheti saját hozzászólásait.
Ön nem indíthat szavazást ebben a fórumban.
Ön nem szavazhat ebben a fórumban.