logo
Üdvözöljük Vendég! A funkciók eléréséhez szükséges a Bejelentkezés vagy Regisztráció.

Figyelmeztetés

Icon
Error

29 Oldalak<1234>»
dr.mile.gyula@gmail.com Offline
#31 Hozzászólás : 2009. december 23. 13:31:52(UTC)
dr.mile.gyula@gmail.com

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC)
Hozzászólások: 1 245
Helység: Nyírbátor

Adott köszönetek: 62
Kapott köszönetek: 90 esetben, 62 hozzászólásban
vargas írta:



Az Infomix minden Munkatársának és minden Felhasználónak

Békés , Boldog Karácsonyt !
rpetra Offline
#32 Hozzászólás : 2010. január 4. 18:02:19(UTC)
rpetra

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.13.(UTC)
Hozzászólások: 932
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 69
Kapott köszönetek: 152 esetben, 111 hozzászólásban
Minden Kedves Felhasználónknak!

Megjelent a Kormány 336/2009. (XII. 29.) Korm. rendelete a kötelezõ egészségbiztosítás ellátásairól szóló 1997. évi LXXXIII. törvény végrehajtásáról szóló 217/1997. (XII. 1.) Korm. rendelet, valamint a térítési díj ellenében igénybe vehetõ egyes egészségügyi szolgáltatások térítési díjáról szóló 284/1997. (XII. 23.) Korm. rendelet módosításáról. A részletekért kattintson ide.
misidoki Offline
#33 Hozzászólás : 2010. január 14. 18:06:48(UTC)
misidoki

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.11.20.(UTC)
Hozzászólások: 267
Helység: Kajdacs

Adott köszönetek: 133
Kapott köszönetek: 22 esetben, 17 hozzászólásban
Kénytelen vagyok itt is írni, mivel az IxFer topicon nem kapok választ.Vajon miért?
Esetleg valaki megmondaná?
Somogyi László Offline
#34 Hozzászólás : 2010. január 20. 13:05:04(UTC)
Somogyi László

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.06.11.(UTC)
Hozzászólások: 429
Helység: Gyöngyöshalász

Adott köszönetek: 33
Kapott köszönetek: 57 esetben, 44 hozzászólásban
Ma egy ideje nem megy az online taj ellenőrzés, timeout hibával, a jogviszony szerver webes felülete is nagyon lassan töltődik be.
Tudható valami?
Központi hiba a szolgáltatásban? Vonalszakadás valahol?

Köszi.

sl

Pontosítok: hol megy hol nem, inkább nem.

Szerkesztve felhasználó által 2010. január 20. 13:07:13(UTC)  | Oka: pontosítok

dr.mile.gyula@gmail.com Offline
#35 Hozzászólás : 2010. január 20. 13:24:52(UTC)
dr.mile.gyula@gmail.com

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC)
Hozzászólások: 1 245
Helység: Nyírbátor

Adott köszönetek: 62
Kapott köszönetek: 90 esetben, 62 hozzászólásban
Eredetileg általa: Somogyi László Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Ma egy ideje nem megy az online taj ellenőrzés, timeout hibával, a jogviszony szerver webes felülete is nagyon lassan töltődik be.
Tudható valami?
Központi hiba a szolgáltatásban? Vonalszakadás valahol?

Köszi.

sl

Pontosítok: hol megy hol nem, inkább nem.



Lefuttatni az Utólagos ellenőrzést. Nálam javította a hibákat. (azaz nálam is volt ellenőrzési hiba de már megszűnt - próbáltam tömören fogalmazni és utalni a teendőkre is )

Szerkesztve felhasználó által 2010. január 20. 18:54:30(UTC)  | Oka: Nincs megadva

Somogyi László Offline
#36 Hozzászólás : 2010. január 20. 15:00:01(UTC)
Somogyi László

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.06.11.(UTC)
Hozzászólások: 429
Helység: Gyöngyöshalász

Adott köszönetek: 33
Kapott köszönetek: 57 esetben, 44 hozzászólásban
dr.mile.gyula@gmail.com írta:



Lefuttatni az Utólagos ellenőrzést. Nálam javította a hibákat.


nyilván le fog futni, utólag lesz ellenőrizve, de kérdésem az volt, hogy máshonnan is timeout-ol a jogviszony lekérdezés, vagy csak minket sújt, jó akkor körtelefon indul a környéken, náluk mi van...
mert nálunk SOAP stb. Timeout
Helyi hibát kizárnám, mert másfelé vígan lehet netezni...
Ilona Offline
#37 Hozzászólás : 2010. január 20. 15:01:53(UTC)
Ilona

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.01.05.(UTC)
Hozzászólások: 362
Helység: Békés megye

Adott köszönetek: 131
Kapott köszönetek: 24 esetben, 20 hozzászólásban
Nálam sem ellenőrzött délelőtt, de most már rendben van. Utólagos jogviszony ellenőrzéskor miért nem lehet letenni "tálcára" ? Amíg ellenőrzés fut, addig áll a munka.
Somogyi László Offline
#38 Hozzászólás : 2010. január 20. 15:14:23(UTC)
Somogyi László

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.06.11.(UTC)
Hozzászólások: 429
Helység: Gyöngyöshalász

Adott köszönetek: 33
Kapott köszönetek: 57 esetben, 44 hozzászólásban
Ilona írta:
Nálam sem ellenőrzött délelőtt, ....


Köszi.

sl
Kharon
#39 Hozzászólás : 2010. január 20. 15:24:03(UTC)
Vendég
Rang: Vendég

Csatlakozott: 2008.10.09.(UTC)
Hozzászólások: 1 064

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Az alábbi értesítést kaptuk az OEP-től:

OEP írta:

Tájékoztatjuk, hogy az OJOTE rendszer jelenleg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, addig szíves türelmét kérjük.

Tisztelettel,
Online Jogviszony Informatikai Support Team

vargas Offline
#40 Hozzászólás : 2010. február 1. 16:38:17(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 033
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 562 esetben, 413 hozzászólásban
Az alábbi értesítés érkezett:

"From: Szolgaltatojogviszonyinf@oep.hu [mailto:Szolgaltatojogviszonyinf@oep.hu]
Sent: Monday, February 01, 2010 3:02 PM
To: ojote_ertesito@oep.hu
Subject: [ojote_ertesito] Értesítő

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

A január 29-én megküldött tájékoztatónkkal összhangban értesítjük
Önöket, hogy 2010. január 31-én 00.00 - 03.32 és 2010. február 1-én
08.30 - 14.45 között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak
tapasztalhatóak az OJOTE rendszer szolgáltatásaiban.

A jelzett időszakban a hatályos jogszabályoknak megfelelően az
egészségügyi szolgáltatók által el nem végzett jogosultságellenőrzések
nem kerülnek szankcionálásra.


Megértésüket megköszönve,

Tisztelettel,
On-line jogviszony informatikai support team
OEP"
Varga Sándor
Kharon
#41 Hozzászólás : 2010. február 8. 11:28:31(UTC)
Vendég
Rang: Vendég

Csatlakozott: 2008.10.09.(UTC)
Hozzászólások: 1 064

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Felhasználóink jelezték felénk, hogy fennakadások tapasztalhatóak a mai nap folyamán az online jogviszony-ellenőrzések során.
Hivatalos értesítést egyenlőre nem kaptunk az illetékesektől, amint kapunk, itt publikálni fogjuk.
Kharon
#42 Hozzászólás : 2010. február 9. 12:08:53(UTC)
Vendég
Rang: Vendég

Csatlakozott: 2008.10.09.(UTC)
Hozzászólások: 1 064

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Sajnos tapasztalataink szerint az online jogviszony-ellenőrzés a mai napon sem működik tökéletesen, hivatalos értesítést még mindig nem kaptunk.
Ahogy tegnap ígértem, amint kapunk, publikáljuk itt.
Somogyi László Offline
#43 Hozzászólás : 2010. február 9. 12:24:33(UTC)
Somogyi László

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.06.11.(UTC)
Hozzászólások: 429
Helység: Gyöngyöshalász

Adott köszönetek: 33
Kapott köszönetek: 57 esetben, 44 hozzászólásban
Tegnap jogosultság hibát jelzett, miszerint nincs jogunk használni a rendszert, ma már csak azonosítatlan hibát.
Tegnap estefelé https-en beengedett a jelszóval, ahhoz jó volt a jogosultság.
pozsi Offline
#44 Hozzászólás : 2010. február 10. 13:11:59(UTC)
pozsi

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 242
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 27
Kapott köszönetek: 27 esetben, 25 hozzászólásban
Ezúton felhívjuk kedves felhasználóink figyelmét, hogy a Microsoft Windows operációs rendszerek egyes verzióinak támogatási időszaka az idén lejár.
Talán nem mindenki tudja, hogy a Microsoft 2002-ben bevezetett egységes termék-életciklus politikája alapján az egyes operációs rendszerek (és egyéb termékek, pl. Office) meghatározott időtartamig forgalmazhatók, és ugyancsak meghatározott időtartamig szolgáltatja a Microsoft hozzájuk a támogatást. Néhány példa: Win98-ra már 2004.03.31, Win2000-re 2005.03.31, WinXP-re 2009.01.31 óta nem adnak ki új licencet. Ez inkább az új gépet vevőket érinti.
Annál inkább érdekes minden, az adott verziót használó számára a támogatás megszűnése. Ez 10 év elteltével, a Win98 esetén 2008-ban volt, a Win2000 esetén pedig az idén következik be. Ezért 2010 június 13-tól a Win2000-hez nem adnak ki többé semmilyen frissítést (biztonságiakat sem!), s egyáltalán, hiba stb. esetén sem nyújtanak támogatást. Erősen javasolt ezért áttérni valamelyik más, támogatott operációs rendszerre.
Ha már ennyire belemerültem, még egy info: a támogatott operációs rendszereknél is figyelni kell a napra kész verzióra. A legjobb, ha mindig frissítődik a Windows alapbeállítás szerint. A Microsoft időközönként csokorba szedi a frissítéseket és szerviz-csomagot ad ki, pl. SP2. Erről is érdemes tudni, hogy egy ilyen megjelenése után 2 évvel megszűnik az előző szerviz-cspmagos rendszer frissítése. Ezért akinek ma WinXP SP2-je van, az június előtt mindenképpen frissítsen SP3-ra, mert attól kezdve nem kap több frissítést.
Akit érdekelnek további információk, látogasson el a http://support.microsoft.com/ph/1131 oldalra.
Kharon
#45 Hozzászólás : 2010. február 11. 9:13:33(UTC)
Vendég
Rang: Vendég

Csatlakozott: 2008.10.09.(UTC)
Hozzászólások: 1 064

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
A következő tájékoztatást kaptuk tegnap este az OEP-től:

OEP írta:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2010. február 8-án 8.00 óra és 2010. február 10-én 17.00 óra között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Probléma esetén kérjük, hogy a szolgaltatojogviszonyinf@oep.hu e-mail címünkre jelezzék azt.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP
Kharon
#46 Hozzászólás : 2010. február 15. 17:01:07(UTC)
Vendég
Rang: Vendég

Csatlakozott: 2008.10.09.(UTC)
Hozzászólások: 1 064

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Az alábbi tájékoztatást kaptk most az OEP-től:

OEP írta:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2010. február 15-én, hétfőn 8:30 és 14:30 óra között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP

Szerkesztve felhasználó által 2010. február 16. 9:58:24(UTC)  | Oka: Nincs megadva

Sári László Offline
#47 Hozzászólás : 2010. február 24. 11:43:47(UTC)
Sári László

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.13.(UTC)
Hozzászólások: 267
Helység: Budapest

Kapott köszönetek: 40 esetben, 35 hozzászólásban
Az alábbi tájékoztatást kaptuk most az OEP-től:

OEP írta:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2010. február 22-én, hétfőn 08:05 és 09:05 között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP
taos.kft@chello.hu Offline
#48 Hozzászólás : 2010. február 25. 18:42:32(UTC)
taos.kft@chello.hu

Rang: Kezdő (Szint 1)

Csatlakozott: 2010.02.25.(UTC)
Hozzászólások: 6
Helység: Gyöngyös

Adott köszönetek: 3
Tisztelt Informatikus !
Az OEP legutóbbi hibajelentésén, 14 év alattiak ellenőrzését is feltünteti / N14 hibakóddal/,holott az Infomix program ezt automatikusan kiiktatja.Ellenőriztem, a kérdéses személynél,a rendszer rögtön zöldre vált.
A hibalista eléggé terjedelmes,a legváltozatosabb napokon és személyeknél tüntet fel jogosulatlan ellenőrzést.
A dolog azért pikáns,mert Heves megyében / nem tudni milyen programmal/ dolgozó orvost, az OEP rajtaütészszerűen kiszállt és megbüntette.
Kérdés : Hogyan lehet kivédeni az OEP kifürkészhetetlen TAJ hibajelzéseit?
Előre is köszönettel : Dr.Bordás
vargas Offline
#49 Hozzászólás : 2010. február 26. 9:13:04(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 033
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 562 esetben, 413 hozzászólásban
taos.kft@chello.hu írta:
Tisztelt Informatikus !
Az OEP legutóbbi hibajelentésén, 14 év alattiak ellenőrzését is feltünteti / N14 hibakóddal/,holott az Infomix program ezt automatikusan kiiktatja.Ellenőriztem, a kérdéses személynél,a rendszer rögtön zöldre vált.
A hibalista eléggé terjedelmes,a legváltozatosabb napokon és személyeknél tüntet fel jogosulatlan ellenőrzést.
A dolog azért pikáns,mert Heves megyében / nem tudni milyen programmal/ dolgozó orvost, az OEP rajtaütészszerűen kiszállt és megbüntette.
Kérdés : Hogyan lehet kivédeni az OEP kifürkészhetetlen TAJ hibajelzéseit?
Előre is köszönettel : Dr.Bordás

Az N14 jelölés az OEP listáján azt jelenti, hogy az adott TAJ számú 14 év alatti paciens ellenőrzése a nyilvántartásuk szerint Ön által már egy előző ellátás során megtörtént. Új ellenőrzés nem szükséges. Ez nem hiba, és nem jogosulatlan ellenőrzés. A listában az összes N-kezdetű státusz olyan, amikor az ellenőrzésre nem volt szükség, vagy az ellenőrzés egyéb okból nem történhetett meg, így az OEP nem ellenőrzi annak megtörténtét.
A státusz oszlop jelentései a hibalista végén megtalálhatóak.

Szerkesztve felhasználó által 2010. február 26. 9:13:44(UTC)  | Oka: Nincs megadva

Varga Sándor
Kharon
#50 Hozzászólás : 2010. március 1. 9:49:09(UTC)
Vendég
Rang: Vendég

Csatlakozott: 2008.10.09.(UTC)
Hozzászólások: 1 064

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Az alábbi tájékoztatást kaptuk az OEP-től:

OEP írta:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!
Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy jelenleg között lassulások, rövid idejű kimaradások tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.
Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.
Szíves megértésüket köszönjük.
Tisztelettel,
Online Jogviszony Informatikai Support Team
OEP
Kharon
#51 Hozzászólás : 2010. március 1. 14:33:03(UTC)
Vendég
Rang: Vendég

Csatlakozott: 2008.10.09.(UTC)
Hozzászólások: 1 064

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Az alábbi tájékoztatást kaptuk az OEP-től:

OEP írta:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!
Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2010. március 1-én, hétfőn 08:07 és 08:57 között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.
Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.
Szíves megértésüket köszönjük.
Tisztelettel,
Online Jogviszony Informatikai Support Team
OEP
Kharon
#52 Hozzászólás : 2010. március 2. 11:39:03(UTC)
Vendég
Rang: Vendég

Csatlakozott: 2008.10.09.(UTC)
Hozzászólások: 1 064

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Újabb tájékoztatást kaptunk az OEP-től:

OEP írta:
Tisztelt Hírlevél Olvasó!
Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy jelenleg lassulások, rövid idejű kimaradások tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.
Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.
Szíves megértésüket köszönjük.
Tisztelettel,
Online Jogviszony Informatikai Support Team
OEP
rpetra Offline
#53 Hozzászólás : 2010. március 2. 15:39:40(UTC)
rpetra

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.13.(UTC)
Hozzászólások: 932
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 69
Kapott köszönetek: 152 esetben, 111 hozzászólásban
Újabb tájékoztatást kaptunk az OEP-től:

Idézet:
Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2010. március 2-án, kedden 08:45 és 10:00 között lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP


rpetra Offline
#54 Hozzászólás : 2010. március 3. 10:32:03(UTC)
rpetra

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.13.(UTC)
Hozzászólások: 932
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 69
Kapott köszönetek: 152 esetben, 111 hozzászólásban
Újabb értesítés az Oep-től:

Idézet:
Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy jelenleg lassulások, rövid idejű kimaradások tapasztalhatóak az OJOTE rendszer, Ejelentes és Szarny szolgáltatásaiban.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP
T_Zoli Offline
#55 Hozzászólás : 2010. március 17. 12:16:52(UTC)
T_Zoli

Rang: Veterán (Szint 16)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 162

Adott köszönetek: 7
Kapott köszönetek: 15 esetben, 13 hozzászólásban
Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az OJOTE rendszer 2010. március 09-én 8:30 – 12:02 időintervallumban a lekérdezések kb. 10%-át elutasította.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP
T_Zoli Offline
#56 Hozzászólás : 2010. március 18. 16:52:00(UTC)
T_Zoli

Rang: Veterán (Szint 16)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 162

Adott köszönetek: 7
Kapott köszönetek: 15 esetben, 13 hozzászólásban
Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!

Tájékoztatjuk, hogy 2010. március 18-án 22:00 és 2010. március 19-én 04:00 óra között az OEP rendszerét kiszolgáló hálózati eszközök karbantartását végezzük.

A karbantartás ideje alatt előfordulhatnak lassulások, rövid ideig tartó fennakadások az OJOTE, EJELENTES, SZARNY rendszer elérésében.



Azon időszakokban, amikor a rendszerünk nem lesz elérhető, a hatályos jogszabályoknak megfelelően az egészségügyi szolgáltatók el nem végzett jogosultságellenőrzései nem kerülnek szankcionálásra.



Szíves megértésüket köszönjük.



Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team

OEP
Kharon
#57 Hozzászólás : 2010. március 22. 12:45:13(UTC)
Vendég
Rang: Vendég

Csatlakozott: 2008.10.09.(UTC)
Hozzászólások: 1 064

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Az alábbi információt kaptuk az OEP-től:

OEP írta:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!

Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!


Tájékoztatjuk Önöket, hogy az OJOTE rendszer működésében 2010. március 22-én 7:15 – 10:30 időintervallumban lassulások, fennakadások, részleges leállások voltak.

Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenőrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.

Ezen időszak alatt, rövid ideig tartó fennakadások az EJELENTES, SZARNY rendszer elérésében is történhettek.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tisztelettel,

Online Jogviszony Informatikai Support Team
OEP
Kharon
#58 Hozzászólás : 2010. április 2. 12:46:29(UTC)
Vendég
Rang: Vendég

Csatlakozott: 2008.10.09.(UTC)
Hozzászólások: 1 064

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban


Minden kedves Felhasználónknak boldog húsvétot kívánunk!

az infomIx Kft csapata
Kharon
#59 Hozzászólás : 2010. május 25. 16:41:38(UTC)
Vendég
Rang: Vendég

Csatlakozott: 2008.10.09.(UTC)
Hozzászólások: 1 064

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Tisztelt Felhasználóink!

Az alábbi értesítést kaptuk az OEP-től:

OEP írta:

Tisztelt Hírlevél Olvasó!
Tisztelt Egészségügyi Szolgáltató!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2010. május 25-én, kedden 08:38 és 08:46 között az OEP hálózatának hibája miatt lassulások, rövid idejű kimaradások voltak tapasztalhatóak az OJOTE rendszer szolgáltatásaiban.
Az egészségügyi szolgáltatók az ezen időszak alatt el nem végzett jogosultságellenõrzései a hatályos jogszabályok alapján nem kerülnek szankcionálásra.
Szíves megértésüket köszönjük.
Tisztelettel,
Online Jogviszony Informatikai Support Team
OEP
Kharon
#60 Hozzászólás : 2010. június 23. 17:14:01(UTC)
Vendég
Rang: Vendég

Csatlakozott: 2008.10.09.(UTC)
Hozzászólások: 1 064

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Tisztelt Felhasználóink!

2010. június 25-én (pénteken) 14:00-tól az FTP-szerverünk karbantartás miatt kb. egy-másfél órán keresztül nem lesz elérhető.

Amint elérhetővé válik, értesítjük Önöket.

Megértésüket köszönjük, az esetlegesen okozott kellemetlenségekért elnézésüket kérjük.

Szerkesztve felhasználó által 2010. június 23. 17:27:20(UTC)  | Oka: elütés

A témát böngésző felhasználók
Vendég
29 Oldalak<1234>»
Ugrás fórumra  
Ön nem hozhat létre új témákat ebben a fórumban.
Ön nem válaszolhat e fórum témáira.
Ön nem törölheti saját hozzászólásait.
Ön nem szerkesztheti saját hozzászólásait.
Ön nem indíthat szavazást ebben a fórumban.
Ön nem szavazhat ebben a fórumban.