logo
Üdvözöljük Vendég! A funkciók eléréséhez szükséges a Bejelentkezés vagy Regisztráció.

Figyelmeztetés

Icon
Error

71 Oldalak«<68697071>
Patkó Balázs Offline
#2071 Hozzászólás : 2018. november 22. 15:13:53(UTC)
Patkó Balázs

Rang: Haladó (Szint 8)

Csatlakozott: 2018.10.16.(UTC)
Hozzászólások: 54
Helység: Budapest

Kapott köszönetek: 24 esetben, 17 hozzászólásban
Az IdomSoft hivatalos tájékoztatója:

Tisztelt Partnerünk!

Ezúton értesítjük, hogy az alábbi időpontban hálózati kapacitás bővítés miatt az eID Szerver ÉLES, TEST és FUTURE környezetét érintő szolgáltatás-kimaradás várható.

• 2018.11.23. péntek 21:00 órától 2018.11.24. szombat 02:00 óráig:
o Az 1x5 órás időablakban, több esetben legfeljebb 30 perces szolgáltatáskiesések várhatóak

A fentiekkel kapcsolatos kérdéseiket kérjük, az eid-szerver@idomsoft.hu címre írják meg az [hálózati kapacitás bővítés] jelzést használva a levél tárgyában.

Megértésüket előre is köszönjük!

Üdvözlettel:

eID Szerver Támogatás
eid-szerver@idomsoft.hu
Gabi Offline
#2072 Hozzászólás : 2018. november 30. 10:10:01(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 823
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 178 esetben, 147 hozzászólásban
Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az EESZT szolgáltatásai és a portálfelületek jelenleg lassabban érhetőek el.
Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás sebességének visszaállításán.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés
vargas Offline
#2073 Hozzászólás : 2018. december 11. 9:10:28(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
eSzemélyi olvasó CVCA frissítés

Az EESZT támogatástól érkezett

"Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján csatolva küldjük az eSzemélyi igazolványok CVCA tanúsítvány frissítéséhez kapcsolódó segédletet, és az alábbi tájékoztatást adjuk a frissítési folyamathoz kapcsolódóan:

2018. december 12-től minden eSzemélyi igazolványon egy alkalommal végre kell hajtani a CVCA tanúsítvány frissítését annak érdekében, hogy az azonosítási funkció működjön.

Az eSzemélyi kliens automatikusan felismeri a lejárt tanúsítvánnyal rendelkező igazolványokat, és – a mellékelt tájékoztatóban felsorolt lépéseken keresztül - végigkíséri Önöket a frissítési folyamaton.

FONTOS!
2018. december 12. után kizárólag frissített tanúsítvánnyal rendelkező igazolványokkal működik az azonosítás, az EESZT-be történő belépés valamint az eRecept kiváltáshoz kapcsolódó eSzemélyiből történő TAJ-kiolvasás is csak így lesz lehetséges!
A frissítés gördülékeny lebonyolítása érdekében javasoljuk, hogy 2018. december 12-én a szokásos időpontnál korábban kezdjék meg a bejelentkezést az EESZT rendszerébe, és futtassák le a kártyákon a frissítési folyamatot.

Az eSzemélyiből történő TAJ-kiolvasáshoz szükséges patikai azonosítást követően ugyanazt a frissítési folyamatot kell végrehajtani az állampolgárok igazolványain, mint az EESZT-be történő belépés során a patikai dolgozók esetében. Tekintettel arra, hogy az eSzemélyi olvasóval nem rendelkező állampolgároknak ninsen lehetőségük a CVCA tanúsítvány frissítésére, kérjük, hogy támogassák munkánkat a frissítés patikákban történő lefuttatásával.

Kérdés esetén, kérjük, konzultáljon intézményi informatikusával, vagy keresse az EESZT Kontakt Center munkatársait munkaidőben a +36 1 920 1050-es telefonszámon, vagy a helpdesk.eeszt@aeek.hu email címen!

Az IdomSoft Zrt. részletes tájékoztatóját a CVCA frissítéshez kapcsolódó képernyőképekkel az információs portálról tudják letölteni, ezt a korábbiakban már publikáltuk Önök felé."


A tájékoztatót ide kattintva érik el.


Varga Sándor
vargas Offline
#2074 Hozzászólás : 2018. december 11. 13:25:44(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
Kedves Partnereink,

Az EESZT elkészítette és publikálta azt a segédletet, ami alapján könnyen áttekinthető az e-személyi frissítés folyamata. Holnapi nap folyamán az első EESZT-be történő bejelentkezéskor kerül sor az e-személyi frissítésre, remélhetően sikeresen.
Bármilyen probléma esetén azt kérik, hogy forduljanak segítségért a kontaktcenterhez (email: helpdesk.eeszt@aeek.hu, tel: +36 1 920-1050). Természetesen felénk is jelezhetik a problémát, s mi továbbítjuk ezeket az AEEK felé. E-személyi frissítési probléma esetén is nyugodtan dolgozhatnak tovább mind a visual, mind az Ixnet rendszereinkkel (EESZT használata nélkül) a megszokott módon.
Bármilyen kérdés, kérés esetén várjuk jelentkezésüket (telefon, email, támogatás kérés funkció, vagy akár itt a fórumon is), állunk rendelkezésükre!

Varga Sándor
Nagy Attila Offline
#2075 Hozzászólás : 2018. december 12. 10:29:10(UTC)
Nagy Attila

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC)
Hozzászólások: 196
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 7
Kapott köszönetek: 64 esetben, 57 hozzászólásban
Kedves Felhasználóink!

Reméljük sokuknak már sikerült frissíteni a e-személyi tanúsítványt. Ezt a frissítést a háziorvosi rendszertől függetlenül is meg tudják tenni a tarhely.gov.hu oldalon.
Ehhez most megadjuk Önöknek az AEEK-tól kapott útmutatást. Bármilyen kérdés esetén forduljon hozzánk is , segítünk!

1. FIGYELEM! Az e-Személyi igazolvány frissítésének zökkenőmentes menetéhez az e-Személyi kliens alkalmazás Beállítás menüpontjában ki kell kapcsolni a CAN mentése funkciót.
Ennek olyan esetben van jelentősége, ha az adott e-személyi olvasót több személy is használja az EESZT-hez való belépésre különböző e-személyi igazolvánnyal (pld orvos és nővér).
Hogyan tudja kikapcsolni a CAN mentése funkciót?:

CAN mentés

2. Ezután el kell lépni tarhely.gov.hu oldalra, itt az Elektronikus személyi igazolványra kell kattintani.

tarhely.gov.hu


3. A kártyaolvasón a Tárhely jóváhagyás üzenetre OK gombot kell nyomni és az utána megjelenő Okmányazonosító üzenetre is OK gombot kell nyomni.

eSZIG azonosítás

4. Ez után a már korábban már publikált, alábbi segédlet szerint kell megcsinálni a lépéseket.

CVCA frissítés
Dr.Kiss Katalin Offline
#2076 Hozzászólás : 2018. december 12. 11:49:56(UTC)
Dr.Kiss Katalin

Rang: Kezdő (Szint 2)

Csatlakozott: 2016.09.01.(UTC)
Hozzászólások: 12
Helység: Bábolna

T.Infomix!
A helyettesítő orvosnak is el kell végezni az e-személyi frissítést az első helyettesítés alkalmával?
Köszönettel: Dr.Kiss Katalin
Nagy Attila Offline
#2077 Hozzászólás : 2018. december 12. 11:59:27(UTC)
Nagy Attila

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC)
Hozzászólások: 196
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 7
Kapott köszönetek: 64 esetben, 57 hozzászólásban
Eredetileg általa: Dr.Kiss Katalin Ugrás az idézett hozzászóláshoz
T.Infomix!
A helyettesítő orvosnak is el kell végezni az e-személyi frissítést az első helyettesítés alkalmával?
Köszönettel: Dr.Kiss Katalin


Tisztelt Dr.Kiss Katalin!

Minden eSzemélyit egyszer, az első használatkor kell frissíteni. Amennyiben már a helyettes orvos akár a saját praxisában ezt megtette, abban az esetben nincs szükség rá.
De ha még nem, akkor a fent leírt módon el kell végezni a műveletet.
Tapasztalataink szerint gyorsan megy, akár rendelés előtt vagy után is meg lehet csinálni az önálló tarhely.gov.hu portálon.

A Részletes leírást egy korábbi hozzászólásunkban megtalálja, de ha gondja van keressen bennünket, segítünk.

Üdvözlettel: Infomix csapata
zivanrendelő Offline
#2078 Hozzászólás : 2018. december 14. 7:31:02(UTC)
zivanrendelő

Rang: Kezdő (Szint 1)

Csatlakozott: 2012.04.27.(UTC)
Hozzászólások: 6
Helység: Zalaszentiván

Ezt az IxNet használoknak kell megcsinálni,vagy nekünk is,akik Visual IxDokit használnak??? Üdv.Andi nővér
vargas Offline
#2079 Hozzászólás : 2018. december 14. 7:52:49(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
Eredetileg általa: zivanrendelő Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Ezt az IxNet használoknak kell megcsinálni,vagy nekünk is,akik Visual IxDokit használnak??? Üdv.Andi nővér


Kedves Andi,

Ezt mindenkinek meg tennie egyszer, aki az eSzemélyijével csatlakozik a térhez.
Kollégám előző hozzászólásában lépésről-lépésre leírta, hogyan tudja megcsinálni a tanusítvány frissítést.
Kérem, ha valahol elakadna hívja az AEEK kontakt centerét (+36 1 920 1050). Ha további segítségre, információra van szüksége, jelezze itt a fórumon, vagy keressen minket telefonon, emailben.
Varga Sándor
Rittling Ferenc Offline
#2080 Hozzászólás : 2018. december 14. 8:36:21(UTC)
Rittling Ferenc

Rang: Haladó (Szint 12)

Csatlakozott: 2008.12.16.(UTC)
Hozzászólások: 91
Helység: Dág

Kapott köszönetek: 4 esetben, 3 hozzászólásban
Eredetileg általa: Nagy Attila Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Kedves Felhasználóink!

Reméljük sokuknak már sikerült frissíteni a e-személyi tanúsítványt. Ezt a frissítést a háziorvosi rendszertől függetlenül is meg tudják tenni a tarhely.gov.hu oldalon.
Ehhez most megadjuk Önöknek az AEEK-tól kapott útmutatást. Bármilyen kérdés esetén forduljon hozzánk is , segítünk!

1. FIGYELEM! Az e-Személyi igazolvány frissítésének zökkenőmentes menetéhez az e-Személyi kliens alkalmazás Beállítás menüpontjában ki kell kapcsolni a CAN mentése funkciót.
Ennek olyan esetben van jelentősége, ha az adott e-személyi olvasót több személy is használja az EESZT-hez való belépésre különböző e-személyi igazolvánnyal (pld orvos és nővér).
Hogyan tudja kikapcsolni a CAN mentése funkciót?:

CAN mentés

2. Ezután el kell lépni tarhely.gov.hu oldalra, itt az Elektronikus személyi igazolványra kell kattintani.

tarhely.gov.hu


3. A kártyaolvasón a Tárhely jóváhagyás üzenetre OK gombot kell nyomni és az utána megjelenő Okmányazonosító üzenetre is OK gombot kell nyomni.

eSZIG azonosítás

4. Ez után a már korábban már publikált, alábbi segédlet szerint kell megcsinálni a lépéseket.

CVCA frissítés


A CAN mentés opcióból a pipát kivéve minden indításkor kéri a
CAN számot is, majd a személyihez tartozó számot.
Ez így nem lett egyszerűbb! Sőt tovább tart a belépés folyamata.
MCsaba Offline
#2081 Hozzászólás : 2018. december 14. 8:59:26(UTC)
MCsaba

Rang: Haladó (Szint 7)

Csatlakozott: 2018.03.02.(UTC)
Hozzászólások: 43
Helység: Budapest

Kapott köszönetek: 18 esetben, 12 hozzászólásban
Eredetileg általa: Rittling Ferenc Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Nagy Attila Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Kedves Felhasználóink!

Reméljük sokuknak már sikerült frissíteni a e-személyi tanúsítványt. Ezt a frissítést a háziorvosi rendszertől függetlenül is meg tudják tenni a tarhely.gov.hu oldalon.
Ehhez most megadjuk Önöknek az AEEK-tól kapott útmutatást. Bármilyen kérdés esetén forduljon hozzánk is , segítünk!

1. FIGYELEM! Az e-Személyi igazolvány frissítésének zökkenőmentes menetéhez az e-Személyi kliens alkalmazás Beállítás menüpontjában ki kell kapcsolni a CAN mentése funkciót.
Ennek olyan esetben van jelentősége, ha az adott e-személyi olvasót több személy is használja az EESZT-hez való belépésre különböző e-személyi igazolvánnyal (pld orvos és nővér).
Hogyan tudja kikapcsolni a CAN mentése funkciót?:

CAN mentés

2. Ezután el kell lépni tarhely.gov.hu oldalra, itt az Elektronikus személyi igazolványra kell kattintani.

tarhely.gov.hu


3. A kártyaolvasón a Tárhely jóváhagyás üzenetre OK gombot kell nyomni és az utána megjelenő Okmányazonosító üzenetre is OK gombot kell nyomni.

eSZIG azonosítás

4. Ez után a már korábban már publikált, alábbi segédlet szerint kell megcsinálni a lépéseket.

CVCA frissítés


A CAN mentés opcióból a pipát kivéve minden indításkor kéri a
CAN számot is, majd a személyihez tartozó számot.
Ez így nem lett egyszerűbb! Sőt tovább tart a belépés folyamata.


Tisztelt Rittling Ferenc,

Az eSzemélyi igazolvány frissítése után visszakapcsolható a CAN szám mentése funkció.
Rittling Ferenc Offline
#2082 Hozzászólás : 2018. december 14. 11:53:51(UTC)
Rittling Ferenc

Rang: Haladó (Szint 12)

Csatlakozott: 2008.12.16.(UTC)
Hozzászólások: 91
Helység: Dág

Kapott köszönetek: 4 esetben, 3 hozzászólásban
Eredetileg általa: MCsaba Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Rittling Ferenc Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Nagy Attila Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Kedves Felhasználóink!

Reméljük sokuknak már sikerült frissíteni a e-személyi tanúsítványt. Ezt a frissítést a háziorvosi rendszertől függetlenül is meg tudják tenni a tarhely.gov.hu oldalon.
Ehhez most megadjuk Önöknek az AEEK-tól kapott útmutatást. Bármilyen kérdés esetén forduljon hozzánk is , segítünk!

1. FIGYELEM! Az e-Személyi igazolvány frissítésének zökkenőmentes menetéhez az e-Személyi kliens alkalmazás Beállítás menüpontjában ki kell kapcsolni a CAN mentése funkciót.
Ennek olyan esetben van jelentősége, ha az adott e-személyi olvasót több személy is használja az EESZT-hez való belépésre különböző e-személyi igazolvánnyal (pld orvos és nővér).
Hogyan tudja kikapcsolni a CAN mentése funkciót?:

CAN mentés

2. Ezután el kell lépni tarhely.gov.hu oldalra, itt az Elektronikus személyi igazolványra kell kattintani.

tarhely.gov.hu


3. A kártyaolvasón a Tárhely jóváhagyás üzenetre OK gombot kell nyomni és az utána megjelenő Okmányazonosító üzenetre is OK gombot kell nyomni.

eSZIG azonosítás

4. Ez után a már korábban már publikált, alábbi segédlet szerint kell megcsinálni a lépéseket.

CVCA frissítés


A CAN mentés opcióból a pipát kivéve minden indításkor kéri a
CAN számot is, majd a személyihez tartozó számot.
Ez így nem lett egyszerűbb! Sőt tovább tart a belépés folyamata.


Tisztelt Rittling Ferenc,

Az eSzemélyi igazolvány frissítése után visszakapcsolható a CAN szám mentése funkció.


Köszönöm az infót.

zivanrendelő Offline
#2083 Hozzászólás : 2018. december 14. 17:11:29(UTC)
zivanrendelő

Rang: Kezdő (Szint 1)

Csatlakozott: 2012.04.27.(UTC)
Hozzászólások: 6
Helység: Zalaszentiván

2018.12.12-én megcsináltuk a doktornővel a CVCA frissítést.Az én szem. ig-nál is sikerült,annak ellenére,hogy belépéskor mindig hibát jelez vissza a SAML jegy kérésre,és kb. 5 perc múlva ismételten kéri a PIN kóddal való bejelentkezésemet.Ez normális ??? vagy valamit még bekellene állítanom ??? Mivel ketten használjuk a rendszert,végig szerettem volna vinni a kollégája által közétett leírást,így a CAN mentése funkciót kikapcsoltam,majd követve az utasításokat (tarhely.gov.hu) eljutottam az elektronikus személyi igazolványra való rákattintásig,de ezután kérte a PIN kódomat,mint a VisualXdoki rendszerbe való belépésemkor,és se a Tárhely jóváhagyása üzenet/ablak , sem az Okmányazonosító üzenet/ablak nem jelent meg,így OK-kat sem tudtam nyomni.Többszöri probálkozásra sem sikerült.Valamit még sem jól csináltam ??? Várom észrevételét.Köszönettel:Vassné Andi ápolónő
vargas Offline
#2084 Hozzászólás : 2018. december 15. 14:00:08(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
Eredetileg általa: zivanrendelő Ugrás az idézett hozzászóláshoz
2018.12.12-én megcsináltuk a doktornővel a CVCA frissítést.Az én szem. ig-nál is sikerült,annak ellenére,hogy belépéskor mindig hibát jelez vissza a SAML jegy kérésre,és kb. 5 perc múlva ismételten kéri a PIN kóddal való bejelentkezésemet.Ez normális ??? vagy valamit még bekellene állítanom ??? Mivel ketten használjuk a rendszert,végig szerettem volna vinni a kollégája által közétett leírást,így a CAN mentése funkciót kikapcsoltam,majd követve az utasításokat (tarhely.gov.hu) eljutottam az elektronikus személyi igazolványra való rákattintásig,de ezután kérte a PIN kódomat,mint a VisualXdoki rendszerbe való belépésemkor,és se a Tárhely jóváhagyása üzenet/ablak , sem az Okmányazonosító üzenet/ablak nem jelent meg,így OK-kat sem tudtam nyomni.Többszöri probálkozásra sem sikerült.Valamit még sem jól csináltam ??? Várom észrevételét.Köszönettel:Vassné Andi ápolónő


Kedves Andi,

Ez az a rész, amit mi is csak leírásból ismerünk. Kérem keresse az AEEK helpdesk-es kollégáit. Ha nem sikerül megoldást találni kérem jelezze.
Varga Sándor
Bakos J Offline
#2085 Hozzászólás : 2018. december 21. 8:51:37(UTC)
Bakos J

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.01.13.(UTC)
Hozzászólások: 269
Helység: Pusztamérges

Adott köszönetek: 58
Kapott köszönetek: 55 esetben, 35 hozzászólásban
T. Infomix!

Nálunk most minden recept felírás hibát dob, sima receptet nyomtatunk, a lekérdezések mennek. Másnál is van ilyen gond?

Dr Bakos
vargas Offline
#2086 Hozzászólás : 2018. december 21. 8:58:11(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
T. Infomix!

Nálunk most minden recept felírás hibát dob, sima receptet nyomtatunk, a lekérdezések mennek. Másnál is van ilyen gond?

Dr Bakos


Kedves doktorúr,

Sokan jelezték ezt felénk ma reggel.
Az AEEK keresi a probléma okát, amint megtudjuk mi okozza természetesen itt a fórumon is jelezni fogjuk. Addig azt javasoljuk amit Ön is írt, az EESZT adatoknál vegyék ki a pipát az adatok beküldésénél a REC mezőből. Így EESZT nélküli normál receptet tudnak nyomtatni.
Varga Sándor
kantorm Offline
#2087 Hozzászólás : 2018. december 21. 9:26:25(UTC)
kantorm

Rang: Kezdő (Szint 6)

Csatlakozott: 2017.11.21.(UTC)
Hozzászólások: 38

Adott köszönetek: 11
Kapott köszönetek: 17 esetben, 12 hozzászólásban
Tisztelt Orvosaink!

"EESZT részleges szolgáltatás kimaradás
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT REC szolgáltatása jelenleg részlegesen érhető el.

Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás visszaállításán.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.



EESZT Üzemeltetés"

Az EESZT információs portálján https://e-egeszsegugy.gov.hu/
a szolgáltatás működésével kapcsolatban várható további tájékoztatás.
Illetve mi is megírjuk a fórumon majd, ha változott a helyzet.

Köszönjük!

Szerkesztve felhasználó által 2018. december 21. 9:27:10(UTC)  | Oka: Nincs megadva

vargas Offline
#2088 Hozzászólás : 2018. december 21. 9:44:26(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
T. Infomix!

Nálunk most minden recept felírás hibát dob, sima receptet nyomtatunk, a lekérdezések mennek. Másnál is van ilyen gond?

Dr Bakos


Eredetileg általa: kantorm Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Orvosaink!

"EESZT részleges szolgáltatás kimaradás
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT REC szolgáltatása jelenleg részlegesen érhető el.

Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás visszaállításán.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.



EESZT Üzemeltetés"

Az EESZT információs portálján https://e-egeszsegugy.gov.hu/
a szolgáltatás működésével kapcsolatban várható további tájékoztatás.
Illetve mi is megírjuk a fórumon majd, ha változott a helyzet.

Köszönjük!


Az AEEK értesítése szerint újra teljes eléréssel működnek az EESZT funkciói.
Kérjük, aki a programjában kikapcsolta a REC beküldést kapcsolja ba újra, hogy a receptek felkeróljenek a térbe.
Varga Sándor
 1 felhasználó köszönte meg vargas-nak ezt a hasznos hozzászólást.
palenkascs 2018.12.21.(UTC)-n
kleh Offline
#2089 Hozzászólás : 2018. december 21. 10:09:22(UTC)
kleh

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2014.03.15.(UTC)
Hozzászólások: 209
Helység: gyömrő

Adott köszönetek: 88
Kapott köszönetek: 51 esetben, 36 hozzászólásban
Tisztelt Infomix, Kedves Kollegák !

ha már recept téma van, megírom én is a problémámat...lehet más is tapasztalt ilyet, lehet nem eeszt..

azt tapasztaltam pár alkalommal, hogy a receptek feltöltődnek a térbe, vissza jön az igazolás, elindul a nyomtatási parancs és kijön egy darab üres recept...és mintha misem történt volna minden megy tovább...lehet hogy a nyomtató hibája, nem tudom, csak megirtam...az is tény hogy új nyomtatót telepítettem-igaz vam már egy ilyen és az nem csinálta ezt sose. kovács-kléh, ecser

és ha már itt vagyok, kívánok mindenkinek Békés Karácsonyi Ünnepeket !
Sz. Tamás Offline
#2090 Hozzászólás : 2018. december 21. 12:52:30(UTC)
Sz. Tamás

Rang: Kezdő (Szint 5)

Csatlakozott: 2018.10.16.(UTC)
Hozzászólások: 26

Adott köszönetek: 90
Kapott köszönetek: 9 esetben, 8 hozzászólásban
Eredetileg általa: kleh Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Infomix, Kedves Kollegák !

ha már recept téma van, megírom én is a problémámat...lehet más is tapasztalt ilyet, lehet nem eeszt..

azt tapasztaltam pár alkalommal, hogy a receptek feltöltődnek a térbe, vissza jön az igazolás, elindul a nyomtatási parancs és kijön egy darab üres recept...és mintha misem történt volna minden megy tovább...lehet hogy a nyomtató hibája, nem tudom, csak megirtam...az is tény hogy új nyomtatót telepítettem-igaz vam már egy ilyen és az nem csinálta ezt sose. kovács-kléh, ecser

és ha már itt vagyok, kívánok mindenkinek Békés Karácsonyi Ünnepeket !


Tisztelt Kovács-Kléh László dr.!

Álló vagy fekvő helyzetben helyezi be a vényt a nyomtatóba?

Üdvözlettel:
Szöllősi Tamás

Szerkesztve felhasználó által 2018. december 21. 12:54:57(UTC)  | Oka: Nincs megadva

kleh Offline
#2091 Hozzászólás : 2018. december 21. 14:50:01(UTC)
kleh

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2014.03.15.(UTC)
Hozzászólások: 209
Helység: gyömrő

Adott köszönetek: 88
Kapott köszönetek: 51 esetben, 36 hozzászólásban
Eredetileg általa: szt Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: kleh Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Infomix, Kedves Kollegák !

ha már recept téma van, megírom én is a problémámat...lehet más is tapasztalt ilyet, lehet nem eeszt..

azt tapasztaltam pár alkalommal, hogy a receptek feltöltődnek a térbe, vissza jön az igazolás, elindul a nyomtatási parancs és kijön egy darab üres recept...és mintha misem történt volna minden megy tovább...lehet hogy a nyomtató hibája, nem tudom, csak megirtam...az is tény hogy új nyomtatót telepítettem-igaz vam már egy ilyen és az nem csinálta ezt sose. kovács-kléh, ecser

és ha már itt vagyok, kívánok mindenkinek Békés Karácsonyi Ünnepeket !


Tisztelt Kovács-Kléh László dr.!

Álló vagy fekvő helyzetben helyezi be a vényt a nyomtatóba?

Üdvözlettel:
Szöllősi Tamás



álló a recept, de ugyan ezen tipusú nyomtatón meg fekve használtam - ott nem fordult ez elő.
egyszerüen kiköpi az üresset én ennyi.

Bódi Márk Offline
#2092 Hozzászólás : 2018. december 21. 15:03:32(UTC)
Bódi Márk

Rang: Kezdő (Szint 1)

Csatlakozott: 2018.11.06.(UTC)
Hozzászólások: 7
Helység: Budapest

Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Eredetileg általa: kleh Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: szt Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: kleh Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Infomix, Kedves Kollegák !

ha már recept téma van, megírom én is a problémámat...lehet más is tapasztalt ilyet, lehet nem eeszt..

azt tapasztaltam pár alkalommal, hogy a receptek feltöltődnek a térbe, vissza jön az igazolás, elindul a nyomtatási parancs és kijön egy darab üres recept...és mintha misem történt volna minden megy tovább...lehet hogy a nyomtató hibája, nem tudom, csak megirtam...az is tény hogy új nyomtatót telepítettem-igaz vam már egy ilyen és az nem csinálta ezt sose. kovács-kléh, ecser

és ha már itt vagyok, kívánok mindenkinek Békés Karácsonyi Ünnepeket !


Tisztelt Kovács-Kléh László dr.!

Álló vagy fekvő helyzetben helyezi be a vényt a nyomtatóba?

Üdvözlettel:
Szöllősi Tamás



álló a recept, de ugyan ezen tipusú nyomtatón meg fekve használtam - ott nem fordult ez elő.
egyszerüen kiköpi az üresset én ennyi.



Kedves Doktor Úr!

Ez azóta fordul elő amióta új nyomtató van? Kettő ugyan olyan nyomtató van, jól értem? És csak pár alkalommal fordul elő, máskor teljesen jól kinyomtatja a receptet az EESZT-s kóddal együtt?

Üdvözlettel: Bódi Márk

Szerkesztve felhasználó által 2018. december 27. 11:10:07(UTC)  | Oka: Nincs megadva

kleh Offline
#2093 Hozzászólás : 2018. december 21. 18:06:11(UTC)
kleh

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2014.03.15.(UTC)
Hozzászólások: 209
Helység: gyömrő

Adott köszönetek: 88
Kapott köszönetek: 51 esetben, 36 hozzászólásban
álló a recept, de ugyan ezen tipusú nyomtatón meg fekve használtam - ott nem fordult ez elő.
egyszerüen kiköpi az üresset én ennyi.



Kedves Doktor Úr!

Ez azóta fordul elő amióta új nyomtató van? Kettő ugyan olyan nyomtató van, jól értem? És csak pár alkalommal fordul elő, máskor teljesen jól kinyomtatja a receptet az EESZT-s kóddal együtt?

Üdvözlettel: Bódi Márk




igen, az új nyomtatónál észleltem...ugyan ezen a tipuson vagy más tipusokon soha nem észleltem. De van még egy harmadik ugyan ilyen printerem és valószínü hogy befogom azt rakni helyette a recepteknek(canon ip2700). Ha azon is észlelhető lesz a jelenség, akkor sikítok...addig jegeljük, úgy is hideg van...printer hibát kell elsőként kizárni, csak rákérdeztem, hogy esetleg volt e ilyen jelenség máshol is.
Köszönöm így is hogy meghallgattak.

Szerkesztve felhasználó által 2018. december 27. 11:09:47(UTC)  | Oka: Nincs megadva

Bakos J Offline
#2094 Hozzászólás : 2018. december 21. 20:01:05(UTC)
Bakos J

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.01.13.(UTC)
Hozzászólások: 269
Helység: Pusztamérges

Adott köszönetek: 58
Kapott köszönetek: 55 esetben, 35 hozzászólásban
Eredetileg általa: kleh Ugrás az idézett hozzászóláshoz
álló a recept, de ugyan ezen tipusú nyomtatón meg fekve használtam - ott nem fordult ez elő.
egyszerüen kiköpi az üresset én ennyi.



Kedves Doktor Úr!

Ez azóta fordul elő amióta új nyomtató van? Kettő ugyan olyan nyomtató van, jól értem? És csak pár alkalommal fordul elő, máskor teljesen jól kinyomtatja a receptet az EESZT-s kóddal együtt?

Üdvözlettel: Bódi Márk




igen, az új nyomtatónál észleltem...ugyan ezen a tipuson vagy más tipusokon soha nem észleltem. De van még egy harmadik ugyan ilyen printerem és valószínü hogy befogom azt rakni helyette a recepteknek(canon ip2700). Ha azon is észlelhető lesz a jelenség, akkor sikítok...addig jegeljük, úgy is hideg van...printer hibát kell elsőként kizárni, csak rákérdeztem, hogy esetleg volt e ilyen jelenség máshol is.
Köszönöm így is hogy meghallgattak.



Kedves Dr Úr!

Én ugyan nem vagyok programozó, de nagyon sokáig Canon nyomtatókkal nyomtattam. Most is van 1 db (ip 2850). A canon felűlről húzza be a papírt, így előfordul, ha pl a recept kicsit össze van ragadva, vagy recésebbre van vágva a széle (ez recept eresztésenként (dobozonként) változó, hogy mennyire ragadós,) hogy az aktuális recept végén behúz egy másikat is. Ilyenkor azt a másikat a nyomtató üresen kipörgeti. Szerintem ez nem a nyomtató hibája, hanem a recepteké. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. Lehet más hiba is van, ez csak egy lehetőség.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Szerkesztve felhasználó által 2018. december 27. 7:52:52(UTC)  | Oka: Nincs megadva

vargas Offline
#2095 Hozzászólás : 2019. március 11. 12:11:40(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
Vmátrix kezelési tájékoztató

Az alábbi tájékoztatást kaptuk az EESZT Fenntartási és Üzemeltetési Főosztály -tól, melyet szívesen osztunk meg mindenkivel.

"Tisztelt Intézményvezető!

Minden egészségügyi intézménynek, az EESZT-hez történő csatlakozásakor ki kell alakítania a saját intézményi jogosultságkezelő (Vmátrix) tábláját, amelyben valamennyi egészségügyi adattal foglalkozó, az adott egészségügyi intézmény munkavállalóját - végzettségüknek megfelelő szerepkörrel és szervezeti egységgel - rögzíteni szükséges.

Az EESZT rendszerinformációi alapján azt tapasztaltuk, hogy a VMátrix kezelése - mint pl. az új munkatársak beléptetése, távozás esetén kiléptetése, illetve egyéb olyan módosítások, melyeket a VMátrixban nyomon kell tudni követni - sok esetben nem megfelelő.

A naprakész jogosultságkezelés hiányának következménye, hogy az intézményből a jogosultságkezelési hibával küldött adatok nem kerülnek feltöltésre az EESZT-be, így az intézmény adatszolgáltatási kötelezettségének nem tesz eleget.

Az intézményi jogosultságkezelés támogatására az EESZT Fenntartási és Üzemeltetési Főosztálya készített egy segédanyagot, amelyet csatoltan, levelünk mellékleteként megküldünk.

Amennyiben a csatlakozási dokumentumok papír alapú benyújtását követően a jogosultság adminisztrátor személyében változás következett be azt, kérjük, vezessék fel az EESZT Információs Portál felületen (https://e-egeszsegugy.gov.hu/web/ekapu-portal/bejelentkezes linken keresztül) a bejelentkezés gombra történő kattintást követően az adatmódosítás menüpontban.

Együttműködését és megértését köszönjük!

Tisztelettel:

EESZT Fenntartási és Üzemeltetési Főosztály"

A tájékoztatóhoz csatolt pdf formátumú leírást megtekinthetik ide kattintva.
Varga Sándor
Zsolt50 Offline
#2096 Hozzászólás : 2019. március 14. 14:48:08(UTC)
Zsolt50

Rang: Haladó (Szint 7)

Csatlakozott: 2014.06.11.(UTC)
Hozzászólások: 41

Adott köszönetek: 7
Kapott köszönetek: 4 esetben, 3 hozzászólásban
Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:
Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.
Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.
Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?
vargas Offline
#2097 Hozzászólás : 2019. március 14. 15:31:24(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
Eredetileg általa: Zsolt50 Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:
Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.
Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.
Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?


Kedves doktorúr,

Konkrét információnk nincs, a számunkra elérhető teszt rendszerben ilyen jelenséget nem tapasztaltunk. Mi is örülnénk olyan visszajelzésnek azoktól, akik frissítették a kártyaolvasó kliens szoftverét az 1.5.19 verzióra, hogy tapasztaltak-e hasonlót.

Az EESZT hírek oldalán erről a frissítésről most ennyi szerepel, ezért akik még nem frissítették a kártyaolvasó szoftverét kérjük további tájékoztatásig ne telepítsék.

"Fontos információk az eSzemélyi Kliens 1.5.19-es verziófrissítéséről
Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján az eSzemélyi kliens alkalmazásokhoz publikált 1.5.19 verziófrissítés nem érinti az EESZT belépési funkciókat, ezért kérjük, hogy ne telepítsék a frissítést!

Köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"
Varga Sándor
 1 felhasználó köszönte meg vargas-nak ezt a hasznos hozzászólást.
Zsolt50 2019.03.17.(UTC)-n
dr.Kovács József Offline
#2098 Hozzászólás : 2019. március 16. 14:40:56(UTC)
dr.Kovács József

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC)
Hozzászólások: 1 245
Helység: Lengyeltóti

Adott köszönetek: 220
Kapott köszönetek: 123 esetben, 99 hozzászólásban
Eredetileg általa: vargas Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Zsolt50 Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:
Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.
Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.
Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?


Kedves doktorúr,

Konkrét információnk nincs, a számunkra elérhető teszt rendszerben ilyen jelenséget nem tapasztaltunk. Mi is örülnénk olyan visszajelzésnek azoktól, akik frissítették a kártyaolvasó kliens szoftverét az 1.5.19 verzióra, hogy tapasztaltak-e hasonlót.

Az EESZT hírek oldalán erről a frissítésről most ennyi szerepel, ezért akik még nem frissítették a kártyaolvasó szoftverét kérjük további tájékoztatásig ne telepítsék.

"Fontos információk az eSzemélyi Kliens 1.5.19-es verziófrissítéséről
Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján az eSzemélyi kliens alkalmazásokhoz publikált 1.5.19 verziófrissítés nem érinti az EESZT belépési funkciókat, ezért kérjük, hogy ne telepítsék a frissítést!

Köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"

Azt a ... Azt a ... Azt a ...
14-én délután frissítettem és utána már nem dolgoztunk. Hétfőn (márc.18.) reggel kiderül.
dr.Kovács József
Zsolt50 Offline
#2099 Hozzászólás : 2019. március 17. 18:45:06(UTC)
Zsolt50

Rang: Haladó (Szint 7)

Csatlakozott: 2014.06.11.(UTC)
Hozzászólások: 41

Adott köszönetek: 7
Kapott köszönetek: 4 esetben, 3 hozzászólásban
Kedves Varga Úr!

Köszönöm a választ és az információkat.
Legközelebb odaírom, hogy csak egy botcsinálta informatikua vagyok :)

A próbálgatások odáig "fajultak", hogy már a kártyaolvasót sem látta. A megoldás a kártyaolvasó driver-ének eltávolítása és újratelepítése hozta.
Érdekes módon az említett hiba is megjavult.

Üdvözlettel Zsolt, a doktornő informatikusa :)


Eredetileg általa: vargas Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Zsolt50 Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:
Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.
Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.
Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?


Kedves doktorúr,

Konkrét információnk nincs, a számunkra elérhető teszt rendszerben ilyen jelenséget nem tapasztaltunk. Mi is örülnénk olyan visszajelzésnek azoktól, akik frissítették a kártyaolvasó kliens szoftverét az 1.5.19 verzióra, hogy tapasztaltak-e hasonlót.

Az EESZT hírek oldalán erről a frissítésről most ennyi szerepel, ezért akik még nem frissítették a kártyaolvasó szoftverét kérjük további tájékoztatásig ne telepítsék.

"Fontos információk az eSzemélyi Kliens 1.5.19-es verziófrissítéséről
Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján az eSzemélyi kliens alkalmazásokhoz publikált 1.5.19 verziófrissítés nem érinti az EESZT belépési funkciókat, ezért kérjük, hogy ne telepítsék a frissítést!

Köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"


dr.Kovács József Offline
#2100 Hozzászólás : 2019. március 18. 8:20:13(UTC)
dr.Kovács József

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC)
Hozzászólások: 1 245
Helység: Lengyeltóti

Adott köszönetek: 220
Kapott köszönetek: 123 esetben, 99 hozzászólásban
Eredetileg általa: Zsolt50 Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Legközelebb odaírom, hogy csak egy botcsinálta informatikua vagyok :)

A próbálgatások odáig "fajultak", hogy már a kártyaolvasót sem látta. A megoldás a kártyaolvasó driver-ének eltávolítása és újratelepítése hozta.
Érdekes módon az említett hiba is megjavult.

Üdvözlettel Zsolt, a doktornő informatikusa :)


Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:
Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.
Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.
Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?


Már én is jártam így minden előzetes frissítés nélkül is. Egy reggel nem látta a gép a kártyaolvasót, törlés után újra kellett telepíteni. Oka?

Szerkesztve felhasználó által 2019. március 18. 8:22:10(UTC)  | Oka: Nincs megadva

dr.Kovács József
A témát böngésző felhasználók
Vendég (2)
71 Oldalak«<68697071>
Ugrás fórumra  
Ön nem hozhat létre új témákat ebben a fórumban.
Ön nem válaszolhat e fórum témáira.
Ön nem törölheti saját hozzászólásait.
Ön nem szerkesztheti saját hozzászólásait.
Ön nem indíthat szavazást ebben a fórumban.
Ön nem szavazhat ebben a fórumban.