logo
Üdvözöljük Vendég! A funkciók eléréséhez szükséges a Bejelentkezés vagy Regisztráció.

Figyelmeztetés

Icon
Error

71 Oldalak«<6768697071>
Bakos J Offline
#2041 Hozzászólás : 2018. október 8. 9:13:34(UTC)
Bakos J

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.01.13.(UTC)
Hozzászólások: 269
Helység: Pusztamérges

Adott köszönetek: 58
Kapott köszönetek: 55 esetben, 35 hozzászólásban
Halódik az EESZT, de lehet csak nálunk? Folyamatosan empty response error jön vissza.
kleh Offline
#2042 Hozzászólás : 2018. október 8. 9:13:38(UTC)
kleh

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2014.03.15.(UTC)
Hozzászólások: 209
Helység: gyömrő

Adott köszönetek: 88
Kapott köszönetek: 51 esetben, 36 hozzászólásban
Tisztelt Infomix !

Érdeklődnénk, hogy az EESZT rendben működik vagy csak nekünk tűnik lassúnak? Vagy esetleg valami beállítás kérdése ? (közelmúltban raktuk újra a rendszert) Kovács-Kléh, Ecser.
vargas Offline
#2043 Hozzászólás : 2018. október 8. 9:43:45(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Megállt az EESZT?


Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Halódik az EESZT, de lehet csak nálunk? Folyamatosan empty response error jön vissza.


Eredetileg általa: kleh Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Infomix !

Érdeklődnénk, hogy az EESZT rendben működik vagy csak nekünk tűnik lassúnak? Vagy esetleg valami beállítás kérdése ? (közelmúltban raktuk újra a rendszert) Kovács-Kléh, Ecser.




Konkrét leállásról nem tudunk, nincs ilyen információ az EESZT Információs portál-on. Folyamatos pénteki karbantartás szerepel csak.

Ha esetleg azt meg tudnák nézni, hogy az Önök gépén milyen verziójú az Eszig kliens programja, az lehet segítene kideríteni a központi részben, vagy a kliens programban keresendő a probléma.
A kártyakezelő alkalmazás beállítások részén a frissítésnél tudják ellenőrizni a jelenlegi verziót.
Ebben a hozzászólásban találnak ehhez leírást, ha szükséges.
Varga Sándor
Bakos J Offline
#2044 Hozzászólás : 2018. október 8. 10:08:39(UTC)
Bakos J

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.01.13.(UTC)
Hozzászólások: 269
Helység: Pusztamérges

Adott köszönetek: 58
Kapott köszönetek: 55 esetben, 35 hozzászólásban
Eredetileg általa: vargas Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Megállt az EESZT?


Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Halódik az EESZT, de lehet csak nálunk? Folyamatosan empty response error jön vissza.


Eredetileg általa: kleh Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Infomix !

Érdeklődnénk, hogy az EESZT rendben működik vagy csak nekünk tűnik lassúnak? Vagy esetleg valami beállítás kérdése ? (közelmúltban raktuk újra a rendszert) Kovács-Kléh, Ecser.




Konkrét leállásról nem tudunk, nincs ilyen információ az EESZT Információs portál-on. Folyamatos pénteki karbantartás szerepel csak.

Ha esetleg azt meg tudnák nézni, hogy az Önök gépén milyen verziójú az Eszig kliens programja, az lehet segítene kideríteni a központi részben, vagy a kliens programban keresendő a probléma.
A kártyakezelő alkalmazás beállítások részén a frissítésnél tudják ellenőrizni a jelenlegi verziót.
Ebben a hozzászólásban találnak ehhez leírást, ha szükséges.


Mindent újraindítottunk, egy darabig ment rendesen az EESZt, most megint hibákat dob, csak most: HIBA:kAt bejegyzés frissítés
Amúgy az e-kliens 1.5.10
Gabi Offline
#2045 Hozzászólás : 2018. október 8. 10:12:01(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 823
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 178 esetben, 147 hozzászólásban
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: vargas Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Megállt az EESZT?


Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Halódik az EESZT, de lehet csak nálunk? Folyamatosan empty response error jön vissza.


Eredetileg általa: kleh Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Infomix !

Érdeklődnénk, hogy az EESZT rendben működik vagy csak nekünk tűnik lassúnak? Vagy esetleg valami beállítás kérdése ? (közelmúltban raktuk újra a rendszert) Kovács-Kléh, Ecser.




Konkrét leállásról nem tudunk, nincs ilyen információ az EESZT Információs portál-on. Folyamatos pénteki karbantartás szerepel csak.

Ha esetleg azt meg tudnák nézni, hogy az Önök gépén milyen verziójú az Eszig kliens programja, az lehet segítene kideríteni a központi részben, vagy a kliens programban keresendő a probléma.
A kártyakezelő alkalmazás beállítások részén a frissítésnél tudják ellenőrizni a jelenlegi verziót.
Ebben a hozzászólásban találnak ehhez leírást, ha szükséges.


Mindent újraindítottunk, egy darabig ment rendesen az EESZt, most megint hibákat dob, csak most: HIBA:kAt bejegyzés frissítés
Amúgy az e-kliens 1.5.10


Most kaptuk a friss hírt:
"Az EESZT elérésében fennakadásokat tapasztalhatnak, az Üzemeltetés dolgozik a stabil elérésen. Türelmet és megértést kérünk."
Gabi Offline
#2046 Hozzászólás : 2018. október 8. 10:59:47(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 823
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 178 esetben, 147 hozzászólásban
Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy NISZ-nél jelentkezett hálózati fennakadások miatt az EESZT Prod rendszere jelenleg korlátozottan érhető el.
Türelmüket és megértésüket köszönjük!
Üdvözlettel,
EESZT Üzemeltetés
kleh Offline
#2047 Hozzászólás : 2018. október 8. 11:08:36(UTC)
kleh

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2014.03.15.(UTC)
Hozzászólások: 209
Helység: gyömrő

Adott köszönetek: 88
Kapott köszönetek: 51 esetben, 36 hozzászólásban
igen, ezt látjuk hogy ingadozik a rendszer. Köszönjük. egyébként az e-kliens programmal voltak gondok, vissza is vonták az utolsó verziót.


Ha már itt vagyok megkérdem, elmondom: az egyik gépemen az e-kliens csak akkor indul el ha utólag dugom rá az olvasót. Ha a bedugott olvasóval indítom a gépet nem látja az eszközt a gép. Az eesztések a frissítésen túl nem tudnak mit mondani...USB beállítási problémát mondanak. Ez sajnos engem meghalad, kicsit bosszantó (de érdekes ez a géppel ezt csinálta korábban is, újratelepítés után is hasonló a gond...) Ha valaki tud rá megoldást megköszönöm.


Szép napot. Kovács-Kléh , Ecser.
Gabi Offline
#2048 Hozzászólás : 2018. október 8. 12:34:16(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 823
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 178 esetben, 147 hozzászólásban
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy NISZ-nél jelentkezett hálózati fennakadások miatt az EESZT Prod rendszere jelenleg korlátozottan érhető el.
Türelmüket és megértésüket köszönjük!
Üdvözlettel,
EESZT Üzemeltetés


Tisztelt Partnereink!
Ezúton értesítjük, hogy a NISZ tájékoztatása alapján a hálózati működést érintő incidens elhárítása sikeresen megtörtént!
Ennek hatására az EESZT teljeskörűen működik, a lakossági portál ismét elérhető.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
EESZT Üzemeltetés
Gabi Offline
#2049 Hozzászólás : 2018. október 9. 9:57:47(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 823
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 178 esetben, 147 hozzászólásban
Tisztelt Partnerünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az eSzemélyi Kliens 1.5 előtti verziók támogatásának határideje korábbi tájékoztatóban küldött dátumhoz (2018. október 27.) képest módosításra került, a támogatást 2018. november 19-ig tudjuk biztosítani.
Fontos, hogy az 1.5 verziónál régebbi verziók a felhasználói végpontokon (pl. ügyfélszolgálat, rendszerbe való belépési pontok stb.) fenti dátumig frissítésre kerüljenek.
2018. november 19-ét követően az eSzemélyi eAzonosítás funkciója az 1.5-nél régebbi Kliens verziókkal nem lesz kompatibilis, az azonosítási szolgáltatás nem fog működni!
A fentiekkel kapcsolatos kérdéseiket kérjük, az eid-szerver@idomsoft.hu címre írják meg az [eID_1.5] jelzést használva a levél tárgyában.
Üdvözlettel:
eID Szerver Támogatás
eid-szerver@idomsoft.hu
Bakos J Offline
#2050 Hozzászólás : 2018. október 9. 11:03:27(UTC)
Bakos J

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.01.13.(UTC)
Hozzászólások: 269
Helység: Pusztamérges

Adott köszönetek: 58
Kapott köszönetek: 55 esetben, 35 hozzászólásban
Bár nem egészen ide vág, de most meg a TAJ ellenőrző szerver dob hibákat kb 1/2 órája. Valami mindig elromlik.....
Gabi Offline
#2051 Hozzászólás : 2018. október 9. 11:10:19(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 823
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 178 esetben, 147 hozzászólásban
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Bár nem egészen ide vág, de most meg a TAJ ellenőrző szerver dob hibákat kb 1/2 órája. Valami mindig elromlik.....


Háááát..... nem unatkozunk, az biztos
palenkascs Offline
#2052 Hozzászólás : 2018. október 9. 11:22:50(UTC)
palenkascs

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2010.03.17.(UTC)
Hozzászólások: 283
Helység: Békéscsaba

Adott köszönetek: 35
Kapott köszönetek: 75 esetben, 71 hozzászólásban
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Bár nem egészen ide vág, de most meg a TAJ ellenőrző szerver dob hibákat kb 1/2 órája. Valami mindig elromlik.....


Maga a https://jogviszony.neak.gov.hu/ oldal sem jön be és nem tűnik tervezettnek a leállás, de ez az oka, hogy nem megy a TAJ ellenőrzés.
Bakos J Offline
#2053 Hozzászólás : 2018. október 9. 19:17:08(UTC)
Bakos J

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.01.13.(UTC)
Hozzászólások: 269
Helység: Pusztamérges

Adott köszönetek: 58
Kapott köszönetek: 55 esetben, 35 hozzászólásban
Eredetileg általa: palenkascs Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Bár nem egészen ide vág, de most meg a TAJ ellenőrző szerver dob hibákat kb 1/2 órája. Valami mindig elromlik.....


Maga a https://jogviszony.neak.gov.hu/ oldal sem jön be és nem tűnik tervezettnek a leállás, de ez az oka, hogy nem megy a TAJ ellenőrzés.


Próbából este 8-kor is megpróbáltam, a szerver továbbra sem megy.
palenkascs Offline
#2054 Hozzászólás : 2018. október 10. 6:37:47(UTC)
palenkascs

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2010.03.17.(UTC)
Hozzászólások: 283
Helység: Békéscsaba

Adott köszönetek: 35
Kapott köszönetek: 75 esetben, 71 hozzászólásban
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: palenkascs Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Bár nem egészen ide vág, de most meg a TAJ ellenőrző szerver dob hibákat kb 1/2 órája. Valami mindig elromlik.....


Maga a https://jogviszony.neak.gov.hu/ oldal sem jön be és nem tűnik tervezettnek a leállás, de ez az oka, hogy nem megy a TAJ ellenőrzés.


Próbából este 8-kor is megpróbáltam, a szerver továbbra sem megy.


Így akkor elég nagy probléma lehetett! Ma reggel szerencsére már elérhető.
novogradecz Offline
#2055 Hozzászólás : 2018. október 10. 9:49:59(UTC)
novogradecz

Rang: Kezdő (Szint 5)

Csatlakozott: 2013.09.30.(UTC)
Hozzászólások: 25
Helység: Márkó

Adott köszönetek: 3
Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Ma reggel a eszig bejelentkezéskor a következő furcsaságokat tapasztaltam: fő gépen elindítva 7.59-kor: SAML jegy érkezett 2!!!db, idő: 16.59. Másik gép indítása után: Saml jegy, 3!!!db, 17.02 Leállítottam mindkettőt, újraindítottam, a hiba ugyanez. Katalogus bejegyzések is hibaként jönnek.
Gabi Offline
#2056 Hozzászólás : 2018. október 10. 9:56:52(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 823
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 178 esetben, 147 hozzászólásban
Eredetileg általa: novogradecz Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Ma reggel a eszig bejelentkezéskor a következő furcsaságokat tapasztaltam: fő gépen elindítva 7.59-kor: SAML jegy érkezett 2!!!db, idő: 16.59. Másik gép indítása után: Saml jegy, 3!!!db, 17.02 Leállítottam mindkettőt, újraindítottam, a hiba ugyanez. Katalogus bejegyzések is hibaként jönnek.


Keressük telefonon, távolival segítünk kideríteni a jelenséget és az okát is!
vargas Offline
#2057 Hozzászólás : 2018. október 15. 13:25:52(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
Újabb funkciókkal bővült az EESztori© intelligens adat-lekérdező rendszerünk.

Mostantól ATC struktúrában vagy hatóanyag szerint csoportosítva is kereshetünk.

- Hogyan tudja megnézni, hogy páciense a felírt gyógyszerek hány %-át váltotta ki?
- Kíváncsi arra, hogy hány darab receptet íratott fel a páciens adott készítményből vagy adott hatóanyagú gyógyszerből az elmúlt időszakban?
- Adott betegségre milyen gyógyszer került eddig felírásra?

Mindezt grafikonon is.

EESztori_lekérdezés

Nézze meg itt - érdemes!

Használja ki, hogy a lehető legtöbb szempont szerint szűkítve, csoportosítva, rendezve, tekintheti át az adott beteg adott időszakban keletkezett (EESZT-ben tárolt) egészségügyi adatait.

Kapcsolja be, és használja szakmai munkája során, a gyógyítás érdekében!

Az EESzori© modul minden EESZT-hez csatlakozott Ixnet-et használó orvos (alapellátás, járóbeteg ellátás, diagnosztika, magánorvosi ellátás, ügyelet, stb.) számára elérhető.


Varga Sándor
vargas Offline
#2058 Hozzászólás : 2018. október 24. 12:20:00(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
EESZT karbantartás

Az alábbi üzenet érkezett az EESZT üzemeltetéstől:

"Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. október 27-én 22 órától 2018. október 28-án 6 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
EESZT Üzemeltetés"
Varga Sándor
vargas Offline
#2059 Hozzászólás : 2018. október 26. 10:17:53(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
EESZT karbantartás

Az alábbi üzenet érkezett az EESZT üzemeltetéstől:
"Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. október 31-én 20 órától 24 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
EESZT Üzemeltetés"


Emlékeztetőül az előző értesítés szerinti karbantartás:
"Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. október 27-én 22 órától 2018. október 28-án 6 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
EESZT Üzemeltetés"
Varga Sándor
pheni Offline
#2060 Hozzászólás : 2018. október 26. 18:57:50(UTC)
pheni

Rang: Haladó (Szint 9)

Csatlakozott: 2016.10.03.(UTC)
Hozzászólások: 63

Adott köszönetek: 7
Kapott köszönetek: 4 esetben, 4 hozzászólásban
Szeretném megkérdezni, hogy gyerekeknél a DÖR hogy működik?
MA egy anyuka 2 gyerekének laborját kérdezte tőlünk, de a DÖR -re hivatkozva megtagadta a hozzáférést.
Egy másik gyerek sebészeti leletét szerettük volna lekérdezni, anyuka állította, nem tiltott le senki semmi engedélyt, azt se tudja, hol van rá lehetőség.
Egy 18 év alatti fiú esetében is a DÖR-re való hivatkozás miatt nem kérdezett EHR-t az IxNet

Hol a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget!
Gabi Offline
#2061 Hozzászólás : 2018. október 27. 20:45:45(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 823
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 178 esetben, 147 hozzászólásban
Eredetileg általa: pheni Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Szeretném megkérdezni, hogy gyerekeknél a DÖR hogy működik?
MA egy anyuka 2 gyerekének laborját kérdezte tőlünk, de a DÖR -re hivatkozva megtagadta a hozzáférést.
Egy másik gyerek sebészeti leletét szerettük volna lekérdezni, anyuka állította, nem tiltott le senki semmi engedélyt, azt se tudja, hol van rá lehetőség.
Egy 18 év alatti fiú esetében is a DÖR-re való hivatkozás miatt nem kérdezett EHR-t az IxNet

Hol a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget!


Az Ixnet rendszer minden esetben “csak” megjeleníti az eTÉR-től kapott üzenetet. Ha DÖR-re való hivatkozás miatt nem kapja meg az adott leletet, akkor az a valószínű, hogy a lekérdező számára le lettek tiltva a hozzáférések. Persze az is elképzelhető , hogy az eTÉR-től kapott üzenetben van a hiba- például nem a megfelelő hibaüzenetet küldi vissza, bár ez kevésbé valószínű.
Önnek ilyen esetben a páciens írásos kérésére lehetősége van feloldani a tiltást, s úgy már meg kell hogy kapja azokat. ( sürgősséggel való lekérdezés az Ixnet-ben)
Hogy adott esetben ténylegesen miért kapta ezt az üzenetet, csak az EESZT üzemeltetőjétől lehetne megtudni, ha gondolja ebben tudunk segíteni.
További szép hétvéget!
pheni Offline
#2062 Hozzászólás : 2018. október 28. 15:05:15(UTC)
pheni

Rang: Haladó (Szint 9)

Csatlakozott: 2016.10.03.(UTC)
Hozzászólások: 63

Adott köszönetek: 7
Kapott köszönetek: 4 esetben, 4 hozzászólásban
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: pheni Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Szeretném megkérdezni, hogy gyerekeknél a DÖR hogy működik?
MA egy anyuka 2 gyerekének laborját kérdezte tőlünk, de a DÖR -re hivatkozva megtagadta a hozzáférést.
Egy másik gyerek sebészeti leletét szerettük volna lekérdezni, anyuka állította, nem tiltott le senki semmi engedélyt, azt se tudja, hol van rá lehetőség.
Egy 18 év alatti fiú esetében is a DÖR-re való hivatkozás miatt nem kérdezett EHR-t az IxNet

Hol a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget!


Az Ixnet rendszer minden esetben “csak” megjeleníti az eTÉR-től kapott üzenetet. Ha DÖR-re való hivatkozás miatt nem kapja meg az adott leletet, akkor az a valószínű, hogy a lekérdező számára le lettek tiltva a hozzáférések. Persze az is elképzelhető , hogy az eTÉR-től kapott üzenetben van a hiba- például nem a megfelelő hibaüzenetet küldi vissza, bár ez kevésbé valószínű.
Önnek ilyen esetben a páciens írásos kérésére lehetősége van feloldani a tiltást, s úgy már meg kell hogy kapja azokat. ( sürgősséggel való lekérdezés az Ixnet-ben)
Hogy adott esetben ténylegesen miért kapta ezt az üzenetet, csak az EESZT üzemeltetőjétől lehetne megtudni, ha gondolja ebben tudunk segíteni.
További szép hétvéget!


Köszönöm válaszát.
A szülőnek kényelmetlen, el kell mennie másik városba a leletért, pedig mi is le tudnánk kérdezni.
A tapasztalatra lennék kiváncsi, hogy 4-5 éves gyerek nem fog önrendelkezni, ügyfélkapuja se lehet. Ilyen esetben a szülő önrendelkezhet, vagy központi beállítási hiba van a háttérben.
Ha ez utóbbi, akkor hova irányítsuk a szülőt a megoldás miatt?

Előre is köszönöm a segítséget.

A héten tesztelném a dolgot, és ha többször előfordul, mindenképp kérek segítséget

Gabi Offline
#2063 Hozzászólás : 2018. október 29. 9:01:44(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 823
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 178 esetben, 147 hozzászólásban
Eredetileg általa: pheni Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: pheni Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Szeretném megkérdezni, hogy gyerekeknél a DÖR hogy működik?
MA egy anyuka 2 gyerekének laborját kérdezte tőlünk, de a DÖR -re hivatkozva megtagadta a hozzáférést.
Egy másik gyerek sebészeti leletét szerettük volna lekérdezni, anyuka állította, nem tiltott le senki semmi engedélyt, azt se tudja, hol van rá lehetőség.
Egy 18 év alatti fiú esetében is a DÖR-re való hivatkozás miatt nem kérdezett EHR-t az IxNet

Hol a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget!


Az Ixnet rendszer minden esetben “csak” megjeleníti az eTÉR-től kapott üzenetet. Ha DÖR-re való hivatkozás miatt nem kapja meg az adott leletet, akkor az a valószínű, hogy a lekérdező számára le lettek tiltva a hozzáférések. Persze az is elképzelhető , hogy az eTÉR-től kapott üzenetben van a hiba- például nem a megfelelő hibaüzenetet küldi vissza, bár ez kevésbé valószínű.
Önnek ilyen esetben a páciens írásos kérésére lehetősége van feloldani a tiltást, s úgy már meg kell hogy kapja azokat. ( sürgősséggel való lekérdezés az Ixnet-ben)
Hogy adott esetben ténylegesen miért kapta ezt az üzenetet, csak az EESZT üzemeltetőjétől lehetne megtudni, ha gondolja ebben tudunk segíteni.
További szép hétvéget!


Köszönöm válaszát.
A szülőnek kényelmetlen, el kell mennie másik városba a leletért, pedig mi is le tudnánk kérdezni.
A tapasztalatra lennék kiváncsi, hogy 4-5 éves gyerek nem fog önrendelkezni, ügyfélkapuja se lehet. Ilyen esetben a szülő önrendelkezhet, vagy központi beállítási hiba van a háttérben.
Ha ez utóbbi, akkor hova irányítsuk a szülőt a megoldás miatt?

Előre is köszönöm a segítséget.

A héten tesztelném a dolgot, és ha többször előfordul, mindenképp kérek segítséget


Teljesen igaza van. Mindenképp érdemes a végére járni. Ha hasonlót tapasztal (vagy akár ebben a konkrét esetben is) meg kellene nézni a konkrét üzeneteket is amit kap a EESZT-től, hátha közelebb jutnánk a megoldáshoz, mert - ha a szülő nem tiltotta le- akkor biztos el kell tudja érni ezeket a leleteket.
MediAT Offline
#2064 Hozzászólás : 2018. november 8. 8:58:58(UTC)
MediAT

Rang: Kezdő (Szint 6)

Csatlakozott: 2017.09.21.(UTC)
Hozzászólások: 36
Helység: Bicske

Adott köszönetek: 15
Kapott köszönetek: 2 esetben, 2 hozzászólásban
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: pheni Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: pheni Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Szeretném megkérdezni, hogy gyerekeknél a DÖR hogy működik?
MA egy anyuka 2 gyerekének laborját kérdezte tőlünk, de a DÖR -re hivatkozva megtagadta a hozzáférést.
Egy másik gyerek sebészeti leletét szerettük volna lekérdezni, anyuka állította, nem tiltott le senki semmi engedélyt, azt se tudja, hol van rá lehetőség.
Egy 18 év alatti fiú esetében is a DÖR-re való hivatkozás miatt nem kérdezett EHR-t az IxNet

Hol a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget!


Az Ixnet rendszer minden esetben “csak” megjeleníti az eTÉR-től kapott üzenetet. Ha DÖR-re való hivatkozás miatt nem kapja meg az adott leletet, akkor az a valószínű, hogy a lekérdező számára le lettek tiltva a hozzáférések. Persze az is elképzelhető , hogy az eTÉR-től kapott üzenetben van a hiba- például nem a megfelelő hibaüzenetet küldi vissza, bár ez kevésbé valószínű.
Önnek ilyen esetben a páciens írásos kérésére lehetősége van feloldani a tiltást, s úgy már meg kell hogy kapja azokat. ( sürgősséggel való lekérdezés az Ixnet-ben)
Hogy adott esetben ténylegesen miért kapta ezt az üzenetet, csak az EESZT üzemeltetőjétől lehetne megtudni, ha gondolja ebben tudunk segíteni.
További szép hétvéget!


Köszönöm válaszát.
A szülőnek kényelmetlen, el kell mennie másik városba a leletért, pedig mi is le tudnánk kérdezni.
A tapasztalatra lennék kiváncsi, hogy 4-5 éves gyerek nem fog önrendelkezni, ügyfélkapuja se lehet. Ilyen esetben a szülő önrendelkezhet, vagy központi beállítási hiba van a háttérben.
Ha ez utóbbi, akkor hova irányítsuk a szülőt a megoldás miatt?

Előre is köszönöm a segítséget.

A héten tesztelném a dolgot, és ha többször előfordul, mindenképp kérek segítséget


Teljesen igaza van. Mindenképp érdemes a végére járni. Ha hasonlót tapasztal (vagy akár ebben a konkrét esetben is) meg kellene nézni a konkrét üzeneteket is amit kap a EESZT-től, hátha közelebb jutnánk a megoldáshoz, mert - ha a szülő nem tiltotta le- akkor biztos el kell tudja érni ezeket a leleteket.


Mi már többször tapasztaltunk hasonlót. Minden esetben megkérdeztem a szülőt, korlátozta-e a háziorvos jogosultságát a leletek hozzáféréshez, de mindenki boci szemekkel nézett rám, azt sem tudván miről beszélek. Feltételezem, valamilyen központi, informatikai probléma lehet az ok. Ilyen esetben kinek kell jelezni?
Üdv,
Ildikó
Gabi Offline
#2065 Hozzászólás : 2018. november 8. 9:10:05(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 823
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 178 esetben, 147 hozzászólásban
Eredetileg általa: MediAT Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: pheni Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: pheni Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Szeretném megkérdezni, hogy gyerekeknél a DÖR hogy működik?
MA egy anyuka 2 gyerekének laborját kérdezte tőlünk, de a DÖR -re hivatkozva megtagadta a hozzáférést.
Egy másik gyerek sebészeti leletét szerettük volna lekérdezni, anyuka állította, nem tiltott le senki semmi engedélyt, azt se tudja, hol van rá lehetőség.
Egy 18 év alatti fiú esetében is a DÖR-re való hivatkozás miatt nem kérdezett EHR-t az IxNet

Hol a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget!


Az Ixnet rendszer minden esetben “csak” megjeleníti az eTÉR-től kapott üzenetet. Ha DÖR-re való hivatkozás miatt nem kapja meg az adott leletet, akkor az a valószínű, hogy a lekérdező számára le lettek tiltva a hozzáférések. Persze az is elképzelhető , hogy az eTÉR-től kapott üzenetben van a hiba- például nem a megfelelő hibaüzenetet küldi vissza, bár ez kevésbé valószínű.
Önnek ilyen esetben a páciens írásos kérésére lehetősége van feloldani a tiltást, s úgy már meg kell hogy kapja azokat. ( sürgősséggel való lekérdezés az Ixnet-ben)
Hogy adott esetben ténylegesen miért kapta ezt az üzenetet, csak az EESZT üzemeltetőjétől lehetne megtudni, ha gondolja ebben tudunk segíteni.
További szép hétvéget!


Köszönöm válaszát.
A szülőnek kényelmetlen, el kell mennie másik városba a leletért, pedig mi is le tudnánk kérdezni.
A tapasztalatra lennék kiváncsi, hogy 4-5 éves gyerek nem fog önrendelkezni, ügyfélkapuja se lehet. Ilyen esetben a szülő önrendelkezhet, vagy központi beállítási hiba van a háttérben.
Ha ez utóbbi, akkor hova irányítsuk a szülőt a megoldás miatt?

Előre is köszönöm a segítséget.

A héten tesztelném a dolgot, és ha többször előfordul, mindenképp kérek segítséget


Teljesen igaza van. Mindenképp érdemes a végére járni. Ha hasonlót tapasztal (vagy akár ebben a konkrét esetben is) meg kellene nézni a konkrét üzeneteket is amit kap a EESZT-től, hátha közelebb jutnánk a megoldáshoz, mert - ha a szülő nem tiltotta le- akkor biztos el kell tudja érni ezeket a leleteket.


Mi már többször tapasztaltunk hasonlót. Minden esetben megkérdeztem a szülőt, korlátozta-e a háziorvos jogosultságát a leletek hozzáféréshez, de mindenki boci szemekkel nézett rám, azt sem tudván miről beszélek. Feltételezem, valamilyen központi, informatikai probléma lehet az ok. Ilyen esetben kinek kell jelezni?
Üdv,
Ildikó

Kedves Ildikó,
Ilyen esetben célszerű az EESZT kontakt centerének írni, ahol tudnak segíteni kideríteni a jelzett probléma okát. Természetesen ha szükséges, mi is megadunk minden támogatást részükre.
E-mail címük: kontaktcenter@aeek.hu
Üdvözlettel,
Gabi
 1 felhasználó köszönte meg Gabi-nak ezt a hasznos hozzászólást.
MediAT 2018.11.08.(UTC)-n
vargas Offline
#2066 Hozzászólás : 2018. november 9. 9:15:37(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
Az Országos Mentőszolgálat is csatlakozik az EESZT-hez

A mai naptól az Ixnet rendszerünkben (2.71.1 frissítéstől) már azonnal látja ha valamelyik páciensét az Országos Mentőszolgálat látta el. Az ellátás tényén (eKAT) túl, a esetlap (EHR) is lekérdezhető, illetve akár automatikusan érkeztethető. visual-os rendszereinkben a hó végi verziótól lesz elérhető.


KAT bejegyzés lekérdezése Ixnetben

Mentés_KAT



EHR lekérdezése Ixnetben

Mentés_EHR



Letöltött EHR
Mentés_EHR


Varga Sándor
vargas Offline
#2067 Hozzászólás : 2018. november 13. 11:13:12(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
eSzemélyi Kliens program frissítés
eID ÉLES átállás - 2018. november 19.


Az EESZT Üzemeltetés tájékoztatása szerint az eSzemélyi Kliens alkalmazás legújabb 1.5.x verzióra frissítését 2018.11.19-ig szükséges elvégezni a rendelőkben használt számítógépeken. Annak érdekében, hogy az EESZT rendszerében történő azonosítás 2018.11.19-t követően is zavartalanul működjön, kérjük szánjon rá néhány percet, hogy ellenőrizze az Ön által használt gépen az eSzemélyi kliens programot.

Ehhez készítettünk egy rövid leírást, melyet ide kattintva megtekinthet.

Szerkesztve felhasználó által 2018. november 13. 14:08:57(UTC)  | Oka: elírás

Varga Sándor
vargas Offline
#2068 Hozzászólás : 2018. november 16. 12:36:15(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
FONTOS INFORMÁCIÓ - eSzemélyi Kliens verziófrissítés

Az IdomSoft az alábbi tájékoztatást küldte:

"Ezúton tájékoztatjuk, hogy (a korábban már több levelünkben is kommunikált) protokoll verzióváltást ÉLES környezetben is végrehajtjuk tervezetten 2018. 11. 19-én 20:30-21:30 között,
amelynek során maximum néhány perces szolgáltatás kiesés várható.
A verzióváltást követően az ÉLES környezetben az eSzemélyi eAzonosítás funkciója az 1.5-nél régebbi Kliens verziókkal nem lesz kompatibilis, az azonosítási szolgáltatás nem fog működni!

Üdvözlettel:
eID Szerver Támogatás"
Varga Sándor
vargas Offline
#2069 Hozzászólás : 2018. november 16. 15:23:36(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
Eredetileg általa: vargas Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Újabb funkciókkal bővült az EESztori© intelligens adat-lekérdező rendszerünk.

Mostantól ATC struktúrában vagy hatóanyag szerint csoportosítva is kereshetünk.

- Hogyan tudja megnézni, hogy páciense a felírt gyógyszerek hány %-át váltotta ki?
- Kíváncsi arra, hogy hány darab receptet íratott fel a páciens adott készítményből vagy adott hatóanyagú gyógyszerből az elmúlt időszakban?
- Adott betegségre milyen gyógyszer került eddig felírásra?

Mindezt grafikonon is.

EESztori_lekérdezés

Nézze meg itt - érdemes!

Használja ki, hogy a lehető legtöbb szempont szerint szűkítve, csoportosítva, rendezve, tekintheti át az adott beteg adott időszakban keletkezett (EESZT-ben tárolt) egészségügyi adatait.

Kapcsolja be, és használja szakmai munkája során, a gyógyítás érdekében!

Az EESzori© modul minden EESZT-hez csatlakozott Ixnet-et használó orvos (alapellátás, járóbeteg ellátás, diagnosztika, magánorvosi ellátás, ügyelet, stb.) számára elérhető.




Szeretné működés közben is látni?
Mai hírlevelünkben két videót is megnézhet az EESztori működéséről. Ha nem kapott hírlvelet jelezze felénk az infomix@infomix.hu email címen
Varga Sándor
vargas Offline
#2070 Hozzászólás : 2018. november 20. 8:19:43(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 027
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 77
Kapott köszönetek: 559 esetben, 410 hozzászólásban
eSzemélyi Kliens program frissítés

Megtörtént az eSzemélyi kliens frissítése az EESZT rendszerében.
Azok, akik még nem frissítették a rendelői számítógépen az eSzemélyi olvasójuk kliens programját, nem tudnak csatlakozni a térhez.

A kliens program verziójának ellenőrzéséhez és a frissítés telepítéséhez készítettünk egy leírást, melyet ide kattintva megtekinthet.
Varga Sándor
A témát böngésző felhasználók
Vendég (4)
71 Oldalak«<6768697071>
Ugrás fórumra  
Ön nem hozhat létre új témákat ebben a fórumban.
Ön nem válaszolhat e fórum témáira.
Ön nem törölheti saját hozzászólásait.
Ön nem szerkesztheti saját hozzászólásait.
Ön nem indíthat szavazást ebben a fórumban.
Ön nem szavazhat ebben a fórumban.