logo
Üdvözöljük Vendég! A funkciók eléréséhez szükséges a Bejelentkezés vagy Regisztráció.

Figyelmeztetés

Icon
Error

83 Oldalak«<818283
Bakos J Offline
#2461 Hozzászólás : 2021. október 15. 12:15:10(UTC)
Bakos J

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.01.13.(UTC)
Hozzászólások: 304
Helység: Pusztamérges

Adott köszönetek: 65
Kapott köszönetek: 58 esetben, 37 hozzászólásban
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Nagy Tamás Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
T. Infomix! T. Varga Sándor!

Alábbi hardverrel kapcsolatos kérdésem lenne. Mostanában úgy találjuk, hogy hosszabb listák betöltésekor (pl páciens korábbi kórtörténet betöltés) 2-3 másodpercet várni kell, ami mintha kicsit hosszabb lenne mint megszokott, illetve örülnénk, ha ezen tudnánk gyorsítani. A program szempontjából lehetne-e valamelyik hardver összetevőn javítani, ami esetleg gyorsulást eredményezne?

Windows 10-et használunk 64 bites
Processzor i7 4790-es 4 magos Ht-s gyakorlatilag unatkozik
memória: 2x4 Gbyte viszont csak 21%-on használt általában
Lemez: Samsung 860 Pro SSD 36%-ban tele
videokártya: Radeon HD 7900

Üdvözlettel: Dr Bakos János


Tisztelt Bakos János!

Hardver szempontjából esetleg egy NVMe SSD meghajtó az, amivel egy kis gyorsulást lehetne elérni.

Szoftveres szempontból érdemes lenne megpróbálkozni az adatbázis kompatibilitási szint beállításával (ha ez még korábban nem lett beállítva), majd ennek beállítása után az Index frissítést kell még lefuttatni.

adatbázis kompatibilitás

Azt is érdemes lenne ellenőrizni, hogy a kórtörténetes ablakokon mennyire van beállítva a megjelenített utolsó esetek száma. Ha itt túl nagy szám van beállítva, az okozhatja az ablak lassabb betöltését.

megjelenített esetek száma


Tisztelt Nagy Tamás!

A kompatibilitási szint beállítása a következő hibát eredményezte:
ALTER DATABASE IxNet SET COMPATIBILITY_LEVEL = 120;
Cannot open database "IxNet" requested by the login. The login failed.
Login failed for user 'sa'.
Az aktuális parancs súlyos hibát eredményezett. Az eredmények (ha vannak) nem használhatók fel.

Ilyenkor mi a teendő?

Dr Bakos



Na azt hiszem most kell a távsegítség, mert sem az Ixnetből sem az Ixintézőből nem tudok belépni a programba.

Dr Bakos

Bakos J Offline
#2462 Hozzászólás : 2021. október 15. 12:47:54(UTC)
Bakos J

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.01.13.(UTC)
Hozzászólások: 304
Helység: Pusztamérges

Adott köszönetek: 65
Kapott köszönetek: 58 esetben, 37 hozzászólásban
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Nagy Tamás Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Bakos J Ugrás az idézett hozzászóláshoz
T. Infomix! T. Varga Sándor!

Alábbi hardverrel kapcsolatos kérdésem lenne. Mostanában úgy találjuk, hogy hosszabb listák betöltésekor (pl páciens korábbi kórtörténet betöltés) 2-3 másodpercet várni kell, ami mintha kicsit hosszabb lenne mint megszokott, illetve örülnénk, ha ezen tudnánk gyorsítani. A program szempontjából lehetne-e valamelyik hardver összetevőn javítani, ami esetleg gyorsulást eredményezne?

Windows 10-et használunk 64 bites
Processzor i7 4790-es 4 magos Ht-s gyakorlatilag unatkozik
memória: 2x4 Gbyte viszont csak 21%-on használt általában
Lemez: Samsung 860 Pro SSD 36%-ban tele
videokártya: Radeon HD 7900

Üdvözlettel: Dr Bakos János


Tisztelt Bakos János!

Hardver szempontjából esetleg egy NVMe SSD meghajtó az, amivel egy kis gyorsulást lehetne elérni.

Szoftveres szempontból érdemes lenne megpróbálkozni az adatbázis kompatibilitási szint beállításával (ha ez még korábban nem lett beállítva), majd ennek beállítása után az Index frissítést kell még lefuttatni.

adatbázis kompatibilitás

Azt is érdemes lenne ellenőrizni, hogy a kórtörténetes ablakokon mennyire van beállítva a megjelenített utolsó esetek száma. Ha itt túl nagy szám van beállítva, az okozhatja az ablak lassabb betöltését.

megjelenített esetek száma


Tisztelt Nagy Tamás!

A kompatibilitási szint beállítása a következő hibát eredményezte:
ALTER DATABASE IxNet SET COMPATIBILITY_LEVEL = 120;
Cannot open database "IxNet" requested by the login. The login failed.
Login failed for user 'sa'.
Az aktuális parancs súlyos hibát eredményezett. Az eredmények (ha vannak) nem használhatók fel.

Ilyenkor mi a teendő?

Dr Bakos



Na azt hiszem most kell a távsegítség, mert sem az Ixnetből sem az Ixintézőből nem tudok belépni a programba.

Dr Bakos



Köszönöm a gyors segítséget!
Dr Bakos
A témát böngésző felhasználók
Vendég (5)
83 Oldalak«<818283
Ugrás fórumra  
Ön nem hozhat létre új témákat ebben a fórumban.
Ön nem válaszolhat e fórum témáira.
Ön nem törölheti saját hozzászólásait.
Ön nem szerkesztheti saját hozzászólásait.
Ön nem indíthat szavazást ebben a fórumban.
Ön nem szavazhat ebben a fórumban.