  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2009.01.13.(UTC) Hozzászólások: 284 Helység: Pusztamérges
Adott köszönetek: 61 Kapott köszönetek: 58 esetben, 37 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: vargas  Eredetileg általa: Bakos J  Eredetileg általa: Bakos J  Eredetileg általa: vargas  Eredetileg általa: Bakos J  T. Infomix!
A tételes betegforgalmi jelentés minden felírt favipiravirra 30322 nem létező TTT kód hibát ad ki. Mit lehetne tenni?
Dr Bakos János Kedves doktorúr, a 210898693 TTT kódú Favipiravir Egis 200 mg filmtablettát írta fel? Ilyen hiba akkor jön vissza, ha az adott TTT kódot, ami a jelentésbe bekerül a NEAK feldolgozó programja nem talál. Próbáltam a NEAK honlapon is ellenőrizni ennek a gyógyszernek státuszát, de jelenleg ez a funkció nem üzemel. http://www.neak.gov.hu/f...ossagnak/gyogszerkereso
Igen az EGIS-eset. Ezen a TTT kódon. Megkérdezem a NEAK-ot emailben. Amint érkezik válasz küldöm. Ami biztos, hogy ilyen hibaüzenet esetén az ellátás, és az ahhoz tartozó összes többi adat feldolgozásra kerül. Ha eReceptként írta fel, akkor az az EESZT-ben szerepel, illetve hogy a gyógyszer kiadását, a patikának is kell jelentenie a NEAK felé. Márciusban 3 db Favipiravirt írtam fel, az EGIS.eset, mind a 3-ra hibát dobott. A patika nem szólt vissza, hogy gond lenne, e-receptként írtam fel, és ki is váltották. Az EESZT-ben ellenőriztem, fent van a recept, kiadott státuszban. Érkezett egy válasz a NEAK -tól. Ezek szerint jelenleg a javítás megtörténtéig a B300-as jelentést nem lehet leadni, illetve aki már leadta, és írt fel Favipiravirt, annak újra le kell majd adni ezt a jelentést. "Tisztelt Fejlesztők!
Már érkezett több jelzés azzal kapcsolatban, hogy a B300-as jelentésekben esetleg szereplő 210898693 gyógyszerkód hibalistára kerül. A javítás folyamatban. Jelenleg a B300-as jelentések feldolgozását megállítottuk, hogy ezeket ne tegye helytelenül hibára. Aminél ilyen hiba előjött, azt a jelentést újra kell küldeni.
Üdvözlettel: NEAK" Köszönöm, gondoltam, hogy valami központi gond lehet. Akkor a jelentést később újra leadjuk. Üdvözlettel, kellemes Húsvéti ünnepeket Dr Bakos
|
 2 felhasználó köszönte meg Bakos J-nak ezt a hasznos hozzászólást.
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 13) Csatlakozott: 2014.06.25.(UTC) Hozzászólások: 106 Helység: Kiskunfélegyháza
Adott köszönetek: 83 Kapott köszönetek: 42 esetben, 26 hozzászólásban
|
Egy észrevétel: Az Oltásszervező funkció kapcsán: A Sinopharm vakcinánál a 2. oltás időpontát a 21. napon számolja. Az alkalmazási előirat 21-28 napot ír. Az Ágazati portálon rögzítve viszont 28 napot ad a második oltás időpontjának, így mi is 28 napra hívjuk vissza a betegeket. Így az esedékes oltások lekérdezésénél oltásszervező által "várt" időpont és az általunk megadott időpont elcsúszik, nem használható.
Köszönettel: dr. Szemerédi László
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC) Hozzászólások: 1 268 Helység: Lengyeltóti
Adott köszönetek: 233 Kapott köszönetek: 126 esetben, 101 hozzászólásban
|
Oltásszervező: aki nem kéri vagy nem kaphat választhatóan ne kerüljön a listába. Egyébként nagyon jónak tűnik így elsőre! Csoportos oltás rögzítésénél nem lehetne a kötelező napi megjelenéshez valamilyen rövid sablonszöveget beírni? |
dr.Kovács József |
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.11.20.(UTC) Hozzászólások: 279 Helység: Kajdacs
Adott köszönetek: 133 Kapott köszönetek: 22 esetben, 17 hozzászólásban
|
Ma reggel rátettük a Visualix frissitést, azóta a gép lelassult, a magistralis receptek a főgépből eltüntek, érdekes módon a mellékgépen megmaradtak. Most vettem észre, hogy a visszarendelésnél a beteg neve helyett az órát írja be. Már indexeltünk is, hiába A rp írásnál nem írja be,hogy hányszor 1-2-3,üres marad Ezeket utólag veszem észre, azért szuerkesztem Szerkesztve felhasználó által 2021. április 6. 12:13:09(UTC)
| Oka: Nincs megadva
|
|
|
|
 Rang: infomIx vezetőség
Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC) Hozzászólások: 842 Helység: Budapest
Adott köszönetek: 278 Kapott köszönetek: 188 esetben, 154 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: dr. Szemerédi László  Egy észrevétel: Az Oltásszervező funkció kapcsán: A Sinopharm vakcinánál a 2. oltás időpontát a 21. napon számolja. Az alkalmazási előirat 21-28 napot ír. Az Ágazati portálon rögzítve viszont 28 napot ad a második oltás időpontjának, így mi is 28 napra hívjuk vissza a betegeket. Így az esedékes oltások lekérdezésénél oltásszervező által "várt" időpont és az általunk megadott időpont elcsúszik, nem használható.
Köszönettel: dr. Szemerédi László
Kedves Doktor Úr, Köszönjük jelzését. A hivatalos leirat alapján állítottuk be az oltási sémát (ami 21-28 nap esedékességet ír elő a második oltásra). Az egységes kezelés érdekében akkor frissíteni fogjuk fix. 28 napra.
|
|
|
|
 Rang: infomIx vezetőség
Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC) Hozzászólások: 842 Helység: Budapest
Adott köszönetek: 278 Kapott köszönetek: 188 esetben, 154 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: dr.Kovács József  Oltásszervező: aki nem kéri vagy nem kaphat választhatóan ne kerüljön a listába. Egyébként nagyon jónak tűnik így elsőre! Csoportos oltás rögzítésénél nem lehetne a kötelező napi megjelenéshez valamilyen rövid sablonszöveget beírni? Kedves Doktor Úr, Elnézést, hogy csak most válaszolok- de nagyon sok javaslat érkezett az oltásszervezővel kapcsolatban az ünnepek alatt , s azokat szedtük össze. Terveink szerint a napokban kikerül az előző hozzászólásban a Sinopharm vakcina 2. oltása esetén jelzett 28 napi esedékesség. A többi javaslatok jelentős részét igyekszünk folyamatosan elkészíteni, s egy hóközi frissítésben kiadni ( így az Ön által javasoltak is bekerülnének). Természetesen a megmaradt s a későbbiekben még beérkező javaslatokat pedig a hóvégi verzióba tennénk. Mindenkinek köszönjük az észrevételt, javaslatot, s mi is reméljük hogy nagyon hasznos segítőtársnak fog bizonyulni ez a fejlesztésünk.
|
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 11) Csatlakozott: 2008.12.05.(UTC) Hozzászólások: 89 Helység: Sümeg
Adott köszönetek: 9 Kapott köszönetek: 1 esetben, 1 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Éva1978  Eredetileg általa: dr.Dergez  Verzióváltással érkezett,eddig nem tapasztaltuk: A magistralis gyógyszert nem engedi felírni,míg az orvosi utasítás nincs kitöltve. A receptírásnál alul 3 "rovat" jelenik meg,ebből ez a középső. Mit kell oda beírni külön,mikor a dozírozás amúgy is szerepel? Ki mit ír oda végül? Mi azt találtuk (ki), hogy EGYETLEN, BÁRMILYEN kakakter (. x ?) kerül abba a mezőbe, máris tovább lép a program. Ennél egyszerűbb, gyorsabb megoldást (Varga S. válaszának ismeretében) nem tudok. Mem fogom minden egyes, évtizedek alatt rögzített magisztrális receptem előiratát ebbe a mezőbe(újra) bevinni. (Mert EESZT informatikusai másként gondolkodnak, mint az orvosok, meg mint InfoMix programozói...)
|
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 11) Csatlakozott: 2008.12.05.(UTC) Hozzászólások: 89 Helység: Sümeg
Adott köszönetek: 9 Kapott köszönetek: 1 esetben, 1 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Széll János  Eredetileg általa: Éva1978  Eredetileg általa: dr.Dergez  Verzióváltással érkezett,eddig nem tapasztaltuk: A magistralis gyógyszert nem engedi felírni,míg az orvosi utasítás nincs kitöltve. A receptírásnál alul 3 "rovat" jelenik meg,ebből ez a középső. Mit kell oda beírni külön,mikor a dozírozás amúgy is szerepel? Ki mit ír oda végül? Mi azt találtuk (ki), hogy EGYETLEN, BÁRMILYEN kakakter (. x ?) kerül abba a mezőbe, máris tovább lép a program. Ennél egyszerűbb, gyorsabb megoldást (Varga S. válaszának ismeretében) nem tudok. Mem fogom minden egyes, évtizedek alatt rögzített magisztrális receptem előiratát ebbe a mezőbe(újra) bevinni. (Mert EESZT informatikusai másként gondolkodnak, mint az orvosok, meg mint InfoMix programozói...) BOCS' KIEGÉSZÍTÉS: Mindezt xDoki rendszerben, s nem xNet-ben... SzJ
|
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 13) Csatlakozott: 2012.01.06.(UTC) Hozzászólások: 100 Helység: Kaposvár
Adott köszönetek: 2 Kapott köszönetek: 21 esetben, 20 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: misidoki  Ma reggel rátettük a Visualix frissitést, azóta a gép lelassult, a magistralis receptek a főgépből eltüntek, érdekes módon a mellékgépen megmaradtak. Most vettem észre, hogy a visszarendelésnél a beteg neve helyett az órát írja be. Már indexeltünk is, hiába
A rp írásnál nem írja be,hogy hányszor 1-2-3,üres marad Ezeket utólag veszem észre, azért szuerkesztem Tisztelt Dr. Úr! Sajnos telefonon nem tudtuk elérni, ha a jelzett probléma továbbra is fennáll, akkor szeretnénk kérni egy egy időpontot amikor elérhető.
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.11.20.(UTC) Hozzászólások: 279 Helység: Kajdacs
Adott köszönetek: 133 Kapott köszönetek: 22 esetben, 17 hozzászólásban
|
Miután a dolog sürgős,hívjanak holnap reggel 9-kor,mobilom 20/9824771 telefon 75/551010 75/551011.Ha távelérés kell, akkor ugyanezen időpontban lehetséges lenne.
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.11.20.(UTC) Hozzászólások: 279 Helység: Kajdacs
Adott köszönetek: 133 Kapott köszönetek: 22 esetben, 17 hozzászólásban
|
Örömmel jelentem, hogy újra megcsináltam az összes frissítést,és a hiba megszünt.
|
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 13) Csatlakozott: 2014.06.25.(UTC) Hozzászólások: 106 Helység: Kiskunfélegyháza
Adott köszönetek: 83 Kapott köszönetek: 42 esetben, 26 hozzászólásban
|
Még mindig nem világos a kapcsolat a felhővel: Időnként előfordul, hogy a felírt gyógyszerek/elkészített beutalók felküldésekor az EESZT-panelen a rendszer pirosan-zölden felváltva villog. Aztán később ismét folyamatosan zöld lesz. Ezek a receptek később bizosan felkerülnek utólag? Vagy praktikusan töröljem és írjam fel újra? Szükséges figyelni a kis gombot? Mi a lila szín jelentése?
Köszönettel: dr. Szemerédi László
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 19) Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC) Hozzászólások: 216 Helység: Budapest
Adott köszönetek: 8 Kapott köszönetek: 67 esetben, 60 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: dr. Szemerédi László  Még mindig nem világos a kapcsolat a felhővel: Időnként előfordul, hogy a felírt gyógyszerek/elkészített beutalók felküldésekor az EESZT-panelen a rendszer pirosan-zölden felváltva villog. Aztán később ismét folyamatosan zöld lesz. Ezek a receptek később bizosan felkerülnek utólag? Vagy praktikusan töröljem és írjam fel újra? Szükséges figyelni a kis gombot? Mi a lila szín jelentése?
Köszönettel: dr. Szemerédi László Tisztelt dr. Szemerédi László! A piros zöld villogás a felküldött Recept vagy beutaló hiba miatt fordul elő A hiba okát az EESZT panelen alul az üzeneteknél tudja megnézni:  Ha a recept felírásakor hiba van azt a recept írás ablakot bezárva az ellátás ablakon található EESZT REC részen tudja ellenőrizni:  A gombra kattintva a megjelenő ablakban olvasható az adott receptnél az EESZT által vissza küldött hibaüzenet. Ilyenkor érdemes a receptet törölni és újra felírni az esetleges hiba kijavítását követően. Ezen a képen egy olyan receptet írtam fel aminek az ellátva dátuma több volt mint egy év ezért a TÉR ezt hibával zárta nem fogadta be. A Lila villogás SAML jegy vagy egyéb EESZT kapcsolat hibára utal.
|
 1 felhasználó köszönte meg Nagy Attila-nak ezt a hasznos hozzászólást.
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 13) Csatlakozott: 2012.01.06.(UTC) Hozzászólások: 100 Helység: Kaposvár
Adott köszönetek: 2 Kapott köszönetek: 21 esetben, 20 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: misidoki  Örömmel jelentem, hogy újra megcsináltam az összes frissítést,és a hiba megszünt. Tisztelt Dr. Úr! Köszönjük a visszajelzést, örülünk, hogy megoldódott a probléma, további jó munkát kívánnunk!
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.11.20.(UTC) Hozzászólások: 279 Helység: Kajdacs
Adott köszönetek: 133 Kapott köszönetek: 22 esetben, 17 hozzászólásban
|
Segítséget kérek- a fertőző beteg bejelentő rendszer kér egy tanúsítványt az IxNetben, de nekünk az nincs.
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC) Hozzászólások: 2 131 Helység: Csobánka
Adott köszönetek: 90 Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: misidoki  Segítséget kérek- a fertőző beteg bejelentő rendszer kér egy tanúsítványt az IxNetben, de nekünk az nincs. Kedves doktorúr, A bejelentéshez szükséges tanusítványt az NNK-tól lehet igényelni. Ezt a https://www.nnk.gov.hu/i...5-tanusitvanyigenylesek oldalon tudja megtenni. |
Varga Sándor |
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 13) Csatlakozott: 2012.01.06.(UTC) Hozzászólások: 100 Helység: Kaposvár
Adott köszönetek: 2 Kapott köszönetek: 21 esetben, 20 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: misidoki  Segítséget kérek- a fertőző beteg bejelentő rendszer kér egy tanúsítványt az IxNetben, de nekünk az nincs. Tisztelt Dr. Úr! Az ÁNTSZ honlapon (https://www.antsz.hu/) ha bejelentkezett, a jobb oldalon a gyorsmenü megnyitása után a tanúsítvány kezelőben tud tanúsítványt igényelni.
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.11.20.(UTC) Hozzászólások: 279 Helység: Kajdacs
Adott köszönetek: 133 Kapott köszönetek: 22 esetben, 17 hozzászólásban
|
|
|
|
|
  Rang: Kezdő (Szint 3) Csatlakozott: 2017.06.28.(UTC) Hozzászólások: 15 Helység: Zala
Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
|
Meg lehetne oldani, hogy a verzióváltás ne írja át a nyomtatóbeállításokat?
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC) Hozzászólások: 2 131 Helység: Csobánka
Adott köszönetek: 90 Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: LNF  Meg lehetne oldani, hogy a verzióváltás ne írja át a nyomtatóbeállításokat? Kedves doktorúr, Melyik részben változott a nyomtató beállítás? Elvileg egy frissítéssel nem szabad változnia, ezért szeretném tudni. köszönöm |
Varga Sándor |
|
|
|
  Rang: Kezdő (Szint 3) Csatlakozott: 2017.06.28.(UTC) Hozzászólások: 15 Helység: Zala
Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
|
Alapvetően a profilok közül induláskor választjuk az aktuálisan szükséges beállítást. Verzióváltás után pl. beutaló nyomtatáskor a korábban itt használt nyomtató egy másik, itt nem használtra ugrik. Beszéltem egy kollégájával, visszaállítottuk a nyomtatás beállításánál. Talán most így marad. Ez csak verzióváltás után történik.
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2009.01.13.(UTC) Hozzászólások: 284 Helység: Pusztamérges
Adott köszönetek: 61 Kapott köszönetek: 58 esetben, 37 hozzászólásban
|
T. Infomix!
Nekem is beutaló nyomtatással van problémám. Szeretném átirányítani a beutaló nyomtatást ugyanazon nyomtató másik papírforrására. Egyszerűen nem találom, hogy melyik beutaló sablon kerül nyomtatásra. A beutaló kinyomtatásánál annyit ír ki, hogy ALAP A5, de ennek a nyomtatósablonnak nem találom a megfelelőjét a beutalóformátumok karbantartása menüpontban. Mondjuk itt kb 40 beutalósablon van. Illetve van ilyen, de ott az alapértelmezett nyomtató van beállítva, de jelenleg sem oda nyomtatunk, hanem egy másik nyomtatóra.
Üdvözlettel: Dr Bakos
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC) Hozzászólások: 2 131 Helység: Csobánka
Adott köszönetek: 90 Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Bakos J  T. Infomix!
Nekem is beutaló nyomtatással van problémám. Szeretném átirányítani a beutaló nyomtatást ugyanazon nyomtató másik papírforrására. Egyszerűen nem találom, hogy melyik beutaló sablon kerül nyomtatásra. A beutaló kinyomtatásánál annyit ír ki, hogy ALAP A5, de ennek a nyomtatósablonnak nem találom a megfelelőjét a beutalóformátumok karbantartása menüpontban. Mondjuk itt kb 40 beutalósablon van. Illetve van ilyen, de ott az alapértelmezett nyomtató van beállítva, de jelenleg sem oda nyomtatunk, hanem egy másik nyomtatóra.
Üdvözlettel: Dr Bakos Kedves doktorúr, A beutalásoknál magán a beutaláson lehet a nyomtatót kiválasztani, a formátum melletti fogaskerék gombra kattintva.  Itt lehet a nyomtató mellett a lapadagolót is megadni. Ezt a választást a következő átállításig megjegyzi a program. |
Varga Sándor |
 1 felhasználó köszönte meg vargas-nak ezt a hasznos hozzászólást.
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2009.01.13.(UTC) Hozzászólások: 284 Helység: Pusztamérges
Adott köszönetek: 61 Kapott köszönetek: 58 esetben, 37 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: vargas  Eredetileg általa: Bakos J  T. Infomix!
Nekem is beutaló nyomtatással van problémám. Szeretném átirányítani a beutaló nyomtatást ugyanazon nyomtató másik papírforrására. Egyszerűen nem találom, hogy melyik beutaló sablon kerül nyomtatásra. A beutaló kinyomtatásánál annyit ír ki, hogy ALAP A5, de ennek a nyomtatósablonnak nem találom a megfelelőjét a beutalóformátumok karbantartása menüpontban. Mondjuk itt kb 40 beutalósablon van. Illetve van ilyen, de ott az alapértelmezett nyomtató van beállítva, de jelenleg sem oda nyomtatunk, hanem egy másik nyomtatóra.
Üdvözlettel: Dr Bakos Kedves doktorúr, A beutalásoknál magán a beutaláson lehet a nyomtatót kiválasztani, a formátum melletti fogaskerék gombra kattintva.  Itt lehet a nyomtató mellett a lapadagolót is megadni. Ezt a választást a következő átállításig megjegyzi a program. Ez az! Köszönöm! Magamtól 1000 évig se jöttem volna rá.
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.11.07.(UTC) Hozzászólások: 283 Helység: Szeged
Adott köszönetek: 146 Kapott köszönetek: 21 esetben, 15 hozzászólásban
|
Csoportos oltásnál, hogy tudom az 1. oltásnál beírt pácienseket időzíteni és a 2. oltásnál "betölteni"? Az oltástáblázatban látom a 2. oltás időpontját. Szerkesztve felhasználó által 2021. április 12. 9:20:41(UTC)
| Oka: Nincs megadva
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 19) Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC) Hozzászólások: 216 Helység: Budapest
Adott köszönetek: 8 Kapott köszönetek: 67 esetben, 60 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Dr Rétei Ágnes  Csoportos oltásnál, hogy tudom a már beírt pácienseket időzíteni? Tisztelt Rétei Ágnes dr.! Amennyiben a COVID-19 oltás nyilvántartóban az oltás tervezett dátuma rögzítésre került (az időzítés megtörtént) az Ixnet csoportos oltás funkciója további segítséget nyújt az oltások rögzítéséhez. COVID-19 oltás kiválasztása esetén, egy új, időzítettek nyomógomb lesz aktív, melyet megnyomva az aznapra időzített páciensek automatikusan beemelésre kerülnek a listába. Természetesen az oltott páciensek listája az eddig is elérhető páciens választás ikonnal bővíthető, módosítható. Leírásunkat ezen a linken találja: Ixnet_COVID_oltas_nyilvantarto
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.11.07.(UTC) Hozzászólások: 283 Helység: Szeged
Adott köszönetek: 146 Kapott köszönetek: 21 esetben, 15 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Nagy Attila  Eredetileg általa: Dr Rétei Ágnes  Csoportos oltásnál, hogy tudom a már beírt pácienseket időzíteni? Tisztelt Rétei Ágnes dr.! Amennyiben a COVID-19 oltás nyilvántartóban az oltás tervezett dátuma rögzítésre került (az időzítés megtörtént) az Ixnet csoportos oltás funkciója további segítséget nyújt az oltások rögzítéséhez. COVID-19 oltás kiválasztása esetén, egy új, időzítettek nyomógomb lesz aktív, melyet megnyomva az aznapra időzített páciensek automatikusan beemelésre kerülnek a listába. Természetesen az oltott páciensek listája az eddig is elérhető páciens választás ikonnal bővíthető, módosítható. Leírásunkat ezen a linken találja: Ixnet_COVID_oltas_nyilvantarto Köszönöm!
|
|
|
|
  Rang: Kezdő (Szint 4) Csatlakozott: 2017.10.30.(UTC) Hozzászólások: 20
Adott köszönetek: 4
|
Tisztelt CÍM! 2 gépen használjuk az Ixnet -t Reg szám : 10909 A kliens gépen alaplap cserére kényszerültünk amely miatt nem enged hozzáférni a fő gépen A program használata nem engedélyezett hiba kód 8 , al hiba kód 31 http://www.kepfeltoltes.eu/view...filename=832N_vtelen.jpgKérem segítségüket: physiomed.kft@gmail.com+36203145218 Soóky Barna Szerkesztve felhasználó által 2021. április 12. 15:53:53(UTC)
| Oka: Nincs megadva
|
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 8) Csatlakozott: 2018.10.31.(UTC) Hozzászólások: 54 Helység: Budapest
Kapott köszönetek: 19 esetben, 16 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Dr.Soóky  Tisztelt CÍM! 2 gépen használjuk az Ixnet -t Reg szám : 10909 A kliens gépen alaplap cserére kényszerültünk amely miatt nem enged hozzáférni a fő gépen A program használata nem engedélyezett hiba kód 8 , al hiba kód 31  Kérem segítségüket: physiomed.kft@gmail.com+36203145218 Soóky Barna Tisztelt Dr. Soóky Barna! Keresni fogom telefonon és segítek a probléma megoldásában.
|
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 8) Csatlakozott: 2018.10.31.(UTC) Hozzászólások: 54 Helység: Budapest
Kapott köszönetek: 19 esetben, 16 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Nagy Tamás  Eredetileg általa: Dr.Soóky  Tisztelt CÍM! 2 gépen használjuk az Ixnet -t Reg szám : 10909 A kliens gépen alaplap cserére kényszerültünk amely miatt nem enged hozzáférni a fő gépen A program használata nem engedélyezett hiba kód 8 , al hiba kód 31  Kérem segítségüket: physiomed.kft@gmail.com+36203145218 Soóky Barna Tisztelt Dr. Soóky Barna! Keresni fogom telefonon és segítek a probléma megoldásában. Táveléréssel sikeresen elhárítottuk a problémát.
|
|
|
|
Ugrás fórumra
Ön nem hozhat létre új témákat ebben a fórumban.
Ön nem válaszolhat e fórum témáira.
Ön nem törölheti saját hozzászólásait.
Ön nem szerkesztheti saját hozzászólásait.
Ön nem indíthat szavazást ebben a fórumban.
Ön nem szavazhat ebben a fórumban.