logo
Üdvözöljük Vendég! A funkciók eléréséhez szükséges a Bejelentkezés vagy Regisztráció.

Figyelmeztetés

Icon
Error

76 Oldalak«<6364656667>»
vargas Offline
#1921 Hozzászólás : 2020. november 3. 10:19:52(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 131
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 90
Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
Eredetileg általa: Dr.Kiss Katalin Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Jó napot kívánok!
Hétfőn reggel a 2.97.0 versióváltás előtt küldtük el a jelentéseket. A változásjelentés hibával zárult. A következő levelet kaptuk a NEAK-tól, amit bemásolok.Nem tudom mit kell tenni, mi az a javító program, ami regenerálja az új fájlt.Kérném segítségüket.
Köszönettel: Kuti Erika - asszisztens


Kedves Erika,

Ha már a 2.97.0-s verzión áll, kérem, hogy a lenti képen is szereplő Webes opciót kapcsolja ki, és úgy küldje be újra a jelentést.

Varga Sándor
dr.Kovács József Offline
#1922 Hozzászólás : 2020. november 5. 9:25:33(UTC)
dr.Kovács József

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC)
Hozzászólások: 1 268
Helység: Lengyeltóti

Adott köszönetek: 233
Kapott köszönetek: 126 esetben, 101 hozzászólásban
Az új Ixnet verzióban jó lenne, ha a terápiás lapról történő gyógyszeríráskor megjelenő még kiváltható EESZT-s receptek között csak az szerepelne, amelyik még valóban kiváltható. Jelenleg több hónapos recepteket is lehoz a program és ez megtévesztő. Be kellene építeni egy 90 napos időkorlátot.
dr.Kovács József
vargas Offline
#1923 Hozzászólás : 2020. november 5. 9:34:03(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 131
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 90
Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Az új Ixnet verzióban jó lenne, ha a terápiás lapról történő gyógyszeríráskor megjelenő még kiváltható EESZT-s receptek között csak az szerepelne, amelyik még valóban kiváltható. Jelenleg több hónapos recepteket is lehoz a program és ez megtévesztő. Be kellene építeni egy 90 napos időkorlátot.


Kedves doktorúr,

Hamarosan elkészül a kért módosítás.
Varga Sándor
kleh Offline
#1924 Hozzászólás : 2020. november 9. 9:10:18(UTC)
kleh

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2014.03.15.(UTC)
Hozzászólások: 218
Helység: gyömrő

Adott köszönetek: 92
Kapott köszönetek: 52 esetben, 37 hozzászólásban
Tisztelt Infomix !

Az utolsó frissítés részletes összefoglalóját keresem....de nem találom....Ebben kérnék segítséget. Köszönettel.
Nagy Tamás Offline
#1925 Hozzászólás : 2020. november 9. 9:59:05(UTC)
Nagy Tamás

Rang: Haladó (Szint 8)

Csatlakozott: 2018.10.31.(UTC)
Hozzászólások: 54
Helység: Budapest

Kapott köszönetek: 19 esetben, 16 hozzászólásban
Eredetileg általa: kleh Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Infomix !

Az utolsó frissítés részletes összefoglalóját keresem....de nem találom....Ebben kérnék segítséget. Köszönettel.


Tisztelt doktorúr!

Az Ixnet programon belül a Verzió információk ablakban tudja visszanézni a verzióváltók részletes leírását. Ez a menüpont a lenyíló Help menüben található.
Dr. Palicsek Zoltán Offline
#1926 Hozzászólás : 2020. november 9. 13:45:56(UTC)
Dr. Palicsek Zoltán

Rang: Haladó (Szint 9)

Csatlakozott: 2017.11.06.(UTC)
Hozzászólások: 65
Helység: Bakonyszentkirály

Kapott köszönetek: 11 esetben, 9 hozzászólásban
Üdvözlöm!
Péneteken az ezer email, covidkérés ellenőrzés stb. között elkerülte a figyelmem a jelentésről szóló email. Én az első nap küldtem el őket, nem láttam, hogy hibás, az önök által megadott módon nem ellenőriztem, csak most. S valóban, ott a javítandó. Ez most azt jelenti, hogy a jelentésem nem beküldöttnek számít? Mit lehet (vagy kell) tenni?
PalicsekZ
vargas Offline
#1927 Hozzászólás : 2020. november 9. 15:30:29(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 131
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 90
Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
Eredetileg általa: Dr. Palicsek Zoltán Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Üdvözlöm!
Péneteken az ezer email, covidkérés ellenőrzés stb. között elkerülte a figyelmem a jelentésről szóló email. Én az első nap küldtem el őket, nem láttam, hogy hibás, az önök által megadott módon nem ellenőriztem, csak most. S valóban, ott a javítandó. Ez most azt jelenti, hogy a jelentésem nem beküldöttnek számít? Mit lehet (vagy kell) tenni?
PalicsekZ


Kedves doktorúr,

A NEAK jelentéseket abban az időszakban lehet újra leadni, amikor eredetileg is leadhatók, vagyis a heti TP jelentést bármikor, a havi jelentéseket a hó elején.
Fontos, hogy ha hibát tartalmaz, akkor a jelentés feldolgozása megtörtént, az leadásra került. A hibásnak jelzett sorokat nem dolgozza fel ilyenkor a NEAK, azokat a tételeket, amelyekben nem talált hibát igen. A megtekintésnél a hibalista tartalmazza mely sorok, milyen okból kerültek hibalistára a NEAK feldolgozó programja szerint. Ezt a hibalistát ugyan itt le is tuja menteni a gépre. Ha ezt elküldi az infomix@infomix.hu elmail címre, a kollégáim tudnak segíteni, és december elején a novemberi jelentés mellett a javított októberi jelentést is újra le tudja adni.
Varga Sándor
dr.Kovács József Offline
#1928 Hozzászólás : 2020. november 10. 10:39:20(UTC)
dr.Kovács József

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC)
Hozzászólások: 1 268
Helység: Lengyeltóti

Adott köszönetek: 233
Kapott köszönetek: 126 esetben, 101 hozzászólásban
Érdeklődnék, hogy a Páciens Portál működik-e már?
dr.Kovács József
Gabi Offline
#1929 Hozzászólás : 2020. november 10. 11:05:37(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 842
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 278
Kapott köszönetek: 188 esetben, 154 hozzászólásban
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Érdeklődnék, hogy a Páciens Portál működik-e már?


Kedves Doktor Úr,
Igen, már többen használják is. Az eddigi tapasztalatok és visszajelzések alapján újabb fejlesztések kerültek bele, aminek most zajlik a tesztelése- de a fejlesztések remélhetőleg nem állnak le, mert úgy tűnik, hogy rengeteg ötlet születik ezzel kapcsolatban!
Ha szeretné kipróbálni, örömmel állunk rendelkezésére. Ha jól tudom Önnek maestro szintű előfizetése van - így anyagi vonzata sincs a dolognak :). Az ezzel kapcsolatos véleményére pedig nagyon is kíváncsiak vagyunk!
Gabi
dr.Kovács József Offline
#1930 Hozzászólás : 2020. november 12. 13:05:47(UTC)
dr.Kovács József

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC)
Hozzászólások: 1 268
Helység: Lengyeltóti

Adott köszönetek: 233
Kapott köszönetek: 126 esetben, 101 hozzászólásban
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Érdeklődnék, hogy a Páciens Portál működik-e már?


Kedves Doktor Úr,
Igen, már többen használják is. Az eddigi tapasztalatok és visszajelzések alapján újabb fejlesztések kerültek bele, aminek most zajlik a tesztelése- de a fejlesztések remélhetőleg nem állnak le, mert úgy tűnik, hogy rengeteg ötlet születik ezzel kapcsolatban!
Ha szeretné kipróbálni, örömmel állunk rendelkezésére. Ha jól tudom Önnek maestro szintű előfizetése van - így anyagi vonzata sincs a dolognak :). Az ezzel kapcsolatos véleményére pedig nagyon is kíváncsiak vagyunk!
Gabi

Köszönöm a választ. Igen maestro szintű az előfizetésem és szeretném kipróbálni.
dr.Kovács József
Gabi Offline
#1931 Hozzászólás : 2020. november 12. 13:07:49(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 842
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 278
Kapott köszönetek: 188 esetben, 154 hozzászólásban
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Érdeklődnék, hogy a Páciens Portál működik-e már?


Kedves Doktor Úr,
Igen, már többen használják is. Az eddigi tapasztalatok és visszajelzések alapján újabb fejlesztések kerültek bele, aminek most zajlik a tesztelése- de a fejlesztések remélhetőleg nem állnak le, mert úgy tűnik, hogy rengeteg ötlet születik ezzel kapcsolatban!
Ha szeretné kipróbálni, örömmel állunk rendelkezésére. Ha jól tudom Önnek maestro szintű előfizetése van - így anyagi vonzata sincs a dolognak :). Az ezzel kapcsolatos véleményére pedig nagyon is kíváncsiak vagyunk!
Gabi

Köszönöm a választ. Igen maestro szintű az előfizetésem és szeretném kipróbálni.

Nagyon örülök!!!! Egy kollegánk nemsokára keresni fogja :)

Hajnalné Offline
#1932 Hozzászólás : 2020. november 12. 16:11:24(UTC)
Hajnalné

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 200
Helység: Budapest II.

Adott köszönetek: 78
Kapott köszönetek: 20 esetben, 18 hozzászólásban
Tisztelt Infomix!
Hol lehet a Páciens Portálról többet megtudni?
Köszönöm
Hajnalné
Nagy Attila Offline
#1933 Hozzászólás : 2020. november 12. 16:37:41(UTC)
Nagy Attila

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC)
Hozzászólások: 216
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 8
Kapott köszönetek: 67 esetben, 60 hozzászólásban
Eredetileg általa: Hajnalné Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Infomix!
Hol lehet a Páciens Portálról többet megtudni?
Köszönöm
Hajnalné


Kedves Hajnalné!

Írtam privát üzenetet.

 1 felhasználó köszönte meg Nagy Attila-nak ezt a hasznos hozzászólást.
Hajnalné 2020.11.12.(UTC)-n
TomposG Offline
#1934 Hozzászólás : 2020. november 12. 23:04:16(UTC)
TomposG

Rang: Veterán (Szint 16)

Csatlakozott: 2009.02.05.(UTC)
Hozzászólások: 159
Helység: Teskánd

Adott köszönetek: 3
Kapott köszönetek: 44 esetben, 32 hozzászólásban
Azt szeretném kérdezni, hogy volna-e arra lehetőség, hogy a naptár előjegyzés időpontjai rugalmasabban kezelhetők legyenek. Arra gondolok, hogy volna a rendelési időnek olyan időtartama amikor pl. 15 perces, volna amikor pl. 10 és volna ami 5 perces előjegyzéssel menne attól függően mi miatt jön a beteg.

Tompos G.
Nagy Attila Offline
#1935 Hozzászólás : 2020. november 13. 7:20:39(UTC)
Nagy Attila

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC)
Hozzászólások: 216
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 8
Kapott köszönetek: 67 esetben, 60 hozzászólásban
Eredetileg általa: TomposG Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Azt szeretném kérdezni, hogy volna-e arra lehetőség, hogy a naptár előjegyzés időpontjai rugalmasabban kezelhetők legyenek. Arra gondolok, hogy volna a rendelési időnek olyan időtartama amikor pl. 15 perces, volna amikor pl. 10 és volna ami 5 perces előjegyzéssel menne attól függően mi miatt jön a beteg.

Tompos G.


Tisztelt Tompos doktor!

Természetesen megoldható.

Előszőr a Naptár karbantartáson kell átállítani az Előjegyzési időpontok sűrűségét (Karbantartás fül->Előjegyzési naptár):


majd ha ez megvan akkor a naptárban a kiválasztott beteget fel tudja úgy venni hogy a rendelés hosszát megadja (képen bekeretezve Hossz (perc)):

Szerkesztve felhasználó által 2020. november 13. 7:24:00(UTC)  | Oka: Nincs megadva

dr. Veress Attila Offline
#1936 Hozzászólás : 2020. november 13. 8:50:09(UTC)
dr. Veress Attila

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2010.11.17.(UTC)
Hozzászólások: 377
Helység: Apagy

Adott köszönetek: 1
Kapott köszönetek: 31 esetben, 24 hozzászólásban
Szerintem a Kollega nem ezt kérte...
Ha jól értelmezem, dinamikus időpont kezelést szeretne kérni. Pl. lenne rövid (5 perc) átlagos (10 perc)és hosszú ( 15, vagy 20 perc) előjegyzés és a program ezekhez képest osztaná be a rendelkezésre álló rendelési időt.
Nagy Attila Offline
#1937 Hozzászólás : 2020. november 13. 9:27:45(UTC)
Nagy Attila

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC)
Hozzászólások: 216
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 8
Kapott köszönetek: 67 esetben, 60 hozzászólásban
Eredetileg általa: dr. Veress Attila Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Szerintem a Kollega nem ezt kérte...
Ha jól értelmezem, dinamikus időpont kezelést szeretne kérni. Pl. lenne rövid (5 perc) átlagos (10 perc)és hosszú ( 15, vagy 20 perc) előjegyzés és a program ezekhez képest osztaná be a rendelkezésre álló rendelési időt.


Kedves Doktor Úr,

Jelenleg a fentiekben leírt módon működik. Az Internetes előjegyzést most építettük be a Páciens Portálunkba orvosaink kérésére, ahol közvetlenül és nagyon egyszerűen tud időpontot foglalni a páciens akár hagyományos, akár telemedicinális rendelésre (ennek a két típusnak természetesen lehet eltérő hossza). Vagyis több rendelési profillal természetesen kialakítható az eltérő beosztás most is pld: Rendelési profil 1 : Gyógyszerfelírás (rövid) ahol 5 percenkénti beosztás van, Rendelési profil 2: Táppénz felülvizsgálati profil (hosszú) ahol 20 percenkénti beosztás van stb. Egy rendelési típuson belüli további megosztás már nehezen kezelhetőnek tűnik most számunkra, és főleg a páciensek számára. Leginkább tovább bonyolítaná a program-használatot, s mint tudjuk ez nem igazán elfogadható egy átlag-felhasználó számára.
dr. Veress Attila Offline
#1938 Hozzászólás : 2020. november 13. 9:40:32(UTC)
dr. Veress Attila

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2010.11.17.(UTC)
Hozzászólások: 377
Helység: Apagy

Adott köszönetek: 1
Kapott köszönetek: 31 esetben, 24 hozzászólásban
Ezzel azért vitáznék. Van egy Kanadából hazatelepült betegem (már bánja...)aki eleinte telefonon ugy kérte az időpontot, hogy rövid vizit, vagy hosszú vizit lenne. Tehát ez máshol bevett szokás. Én úgy oldom meg jelenleg, hogy 10 percre állítom az időtartamot, de mivel az Ixnet enged egy időpontra 2 előjegyzést adni, ha tudom, hogy rövid időre van csak szükség, akkor egy helyet duplán is kiadok.
Nagy Attila Offline
#1939 Hozzászólás : 2020. november 13. 9:45:06(UTC)
Nagy Attila

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC)
Hozzászólások: 216
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 8
Kapott köszönetek: 67 esetben, 60 hozzászólásban
Eredetileg általa: dr. Veress Attila Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Ezzel azért vitáznék. Van egy Kanadából hazatelepült betegem (már bánja...)aki eleinte telefonon ugy kérte az időpontot, hogy rövid vizit, vagy hosszú vizit lenne. Tehát ez máshol bevett szokás. Én úgy oldom meg jelenleg, hogy 10 percre állítom az időtartamot, de mivel az Ixnet enged egy időpontra 2 előjegyzést adni, ha tudom, hogy rövid időre van csak szükség, akkor egy helyet duplán is kiadok.


Köszönjük az Ötletet! Igaz, így is lehet.
dr. Szemerédi László Offline
#1940 Hozzászólás : 2020. november 16. 9:44:58(UTC)
dr. Szemerédi László

Rang: Haladó (Szint 13)

Csatlakozott: 2014.06.25.(UTC)
Hozzászólások: 106
Helység: Kiskunfélegyháza

Adott köszönetek: 83
Kapott köszönetek: 42 esetben, 26 hozzászólásban
Tisztelt Infomix!

Az EESZT panelen a felhőből lekérdezés időszaka alapesetben egy hónap.
Betegemnek 10.12-n írtam fel 3 havi gyógyszert, egy havit 10.13-n kiváltott (kettő még a felhőben). De ha az EESZT panelben a recepteknél rákérdezek, az egy hónapos időszak miatt nem látok sem kiváltottat, serm aktívat.
Ha visszaveszem 10.11-re, akkor látok mindent.

Meg lehetne oldani, hogy az EESZT-panelben csak a recepteknél az alapértelmezett időszak 3 hónap legyen? Akkor nem kell állítgatni a dátumokat.

Tudom, van lehetőség a receptfelírásánál is lekérdezni, de nálunk az ESZT-paneles lekérdezés gyorsabb.

Köszönettel:
dr. Szemerédi László
medicinke Offline
#1941 Hozzászólás : 2020. november 16. 14:50:07(UTC)
medicinke

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.11.24.(UTC)
Hozzászólások: 278

Adott köszönetek: 1
Kapott köszönetek: 15 esetben, 14 hozzászólásban
1,
A covid mintavételt már lehet egyes mintavételi pontokon végezni, ehhez a mentőknek kell emailt írni a beteg adatokkal.
Próbáltam sablont létrehozni, amibe a kért adatok beszúrhatók. A beszúrás gombon azonban szinte csupa használhatatlan változó van.

Megoldható lenne, hogy sablon emailbe a név mellett TAJ, telefonszám, emailcím, lakcím is beszúrható legyen változóként?

2,
30 napos hónapokban, egy csomó terápiás labról történő gyógyszerfelírásnál, hibás ellátási időt jelez a program (rendszeresen írt, jól beállított adagolású gyógyszereknél).
Az adott gyógyszer "Ellátva" dátum mezőjébe kattintva csökken egy napot a második-harmadik havi felírás "Ellátva" dátuma, onnan már nincs hibaüzenet.
???
misidoki Offline
#1942 Hozzászólás : 2020. november 17. 10:57:09(UTC)
misidoki

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.11.20.(UTC)
Hozzászólások: 279
Helység: Kajdacs

Adott köszönetek: 133
Kapott köszönetek: 22 esetben, 17 hozzászólásban
Receptírásnál,ha beírom a keresett gyógyszert, de pl. a terápiás lapon áll a bejelölés, természetesen nem hozza ki.Észreveszem, a th. lapról átkattintok a részletesre, vagy az általánosra-akkor a beírt gyógyszernév eltűnik, újra be kell írni. nagyon bosszantó. Ugyanez a BNO-nál megoldott, ha beírok egy BNO-t, de nem a Törzsön van a bejelölés akkor nem jön elő természetesen, de ha a Törzs-re kattintok, akkor a beírás marad, és előjön a keresett BNO. A gyógyszereknél is szeretnék egy ilyen rendszert, ne kelljen 2x írogatni a nevet.Vagy ez csak engem zavar? Igaz, új felhasználó vagyok.
Másik probléma, hogy a mellékgépen a nyomtató nem jól van beállítva, bár ott 2 db nyomtató is van, azonban csak A4-es lapra tud nyomtatni igazolást.
vargas Offline
#1943 Hozzászólás : 2020. november 17. 11:10:57(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 131
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 90
Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
Eredetileg általa: misidoki Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Receptírásnál,ha beírom a keresett gyógyszert, de pl. a terápiás lapon áll a bejelölés, természetesen nem hozza ki.Észreveszem, a th. lapról átkattintok a részletesre, vagy az általánosra-akkor a beírt gyógyszernév eltűnik, újra be kell írni. nagyon bosszantó. Ugyanez a BNO-nál megoldott, ha beírok egy BNO-t, de nem a Törzsön van a bejelölés akkor nem jön elő természetesen, de ha a Törzs-re kattintok, akkor a beírás marad, és előjön a keresett BNO. A gyógyszereknél is szeretnék egy ilyen rendszert, ne kelljen 2x írogatni a nevet.Vagy ez csak engem zavar? Igaz, új felhasználó vagyok.
Másik probléma, hogy a mellékgépen a nyomtató nem jól van beállítva, bár ott 2 db nyomtató is van, azonban csak A4-es lapra tud nyomtatni igazolást.


Kedves doktorúr,

A gyógyszer keresésnél ennek a beállításnak a bekapcsolásával megtartja az Ixnet a keresőmezőbe beírt szöveget.



A nyomtatási problémával kapcsolatban egy táveléréssel tudnánk segíteni. Kérem az Ixnet segíthetünk gombjára kattintva küldje el nekünk milyen időpontokban nem tartjuk fel a rendelést ezzel.

köszönöm
Varga Sándor
mehesdoki Offline
#1944 Hozzászólás : 2020. november 18. 9:01:05(UTC)
mehesdoki

Rang: Kezdő (Szint 0)

Csatlakozott: 2020.01.14.(UTC)
Hozzászólások: 4
Helység: Mélykút

Adott köszönetek: 1
Jó napot kívánok!

Érdeklődnék, hogy Ixnet Phonehoz mToken alkalmazás mikorra várható?

Tisztelettel: Dr.Méhes Zoltán
Dr Rétei Ágnes Offline
#1945 Hozzászólás : 2020. november 19. 9:30:30(UTC)
Dr Rétei Ágnes

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.11.07.(UTC)
Hozzászólások: 283
Helység: Szeged

Adott köszönetek: 146
Kapott köszönetek: 21 esetben, 15 hozzászólásban
A Fertőzőbeteg bejelentőben nem tudjuk jelölni a gyorsteszt eredményét. Be lehetne építeni opcióként?
Köszönöm
Kamocsay Gabriella
TomposG Offline
#1946 Hozzászólás : 2020. november 19. 10:25:01(UTC)
TomposG

Rang: Veterán (Szint 16)

Csatlakozott: 2009.02.05.(UTC)
Hozzászólások: 159
Helység: Teskánd

Adott köszönetek: 3
Kapott köszönetek: 44 esetben, 32 hozzászólásban
Eredetileg általa: Casus Ugrás az idézett hozzászóláshoz
A Fertőzőbeteg bejelentőben nem tudjuk jelölni a gyorsteszt eredményét. Be lehetne építeni opcióként?
Köszönöm
Kamocsay Gabriella


Én úgy tudom, hogy a népegészségügy OSzIr rendszere nem támogatja a lehetőséget. Nem az Infomix térfelén pattog a labda.
Tompos G.
 1 felhasználó köszönte meg TomposG-nak ezt a hasznos hozzászólást.
Dr Rétei Ágnes 2020.11.19.(UTC)-n
vargas Offline
#1947 Hozzászólás : 2020. november 19. 11:02:58(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 131
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 90
Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
Eredetileg általa: TomposG Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Casus Ugrás az idézett hozzászóláshoz
A Fertőzőbeteg bejelentőben nem tudjuk jelölni a gyorsteszt eredményét. Be lehetne építeni opcióként?
Köszönöm
Kamocsay Gabriella


Én úgy tudom, hogy a népegészségügy OSzIr rendszere nem támogatja a lehetőséget. Nem az Infomix térfelén pattog a labda.
Tompos G.


Köszönöm a doktorúrnak, amire utána néztem addig ő már válaszolt helyettünk Nagy mosoly

Valóban így van, az OSZIR-ba küldhető adatok körébe ez a lehetőség még nem tartozik bele.
Több felhasználónktól is megkaptuk az NNK Új Koronavírus antigén gyorsteszt eredményének rögzítése tárgyú körlevelét, melyben ez szerepel:
"A fentiekben jelzett mezők a fertőzőbeteg jelentő űrlapot a felületen kitöltő szolgáltatók számára érhető el, az OSZIR-ba interfészen keresztül jelentő egészségügyi szolgáltatóknál még nem, mivel ehhez az interfész módosítása is szükséges. Az elkészült interfész fejlesztésről külön tájékoztatást küldünk."

A fejlesztést ennek megfelelően azt követőn fogjuk tudni elkezdeni, hogy az OSZIR oldalán az interfész módosítása megtörténik.
Varga Sándor
 1 felhasználó köszönte meg vargas-nak ezt a hasznos hozzászólást.
Dr Rétei Ágnes 2020.11.19.(UTC)-n
dr.Kovács József Offline
#1948 Hozzászólás : 2020. november 19. 11:13:40(UTC)
dr.Kovács József

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC)
Hozzászólások: 1 268
Helység: Lengyeltóti

Adott köszönetek: 233
Kapott köszönetek: 126 esetben, 101 hozzászólásban
A következő problémát észleltem. Megnéztem a saját beutalóimat az EESZT-ben és akkor észleltem, hogy mikor a fonyódi laborba írtam beutalót, akkor az EESZT-ben egy fogászati rendeléshez kerültem??? A fonyódi labor OEP kódja 143925011, az OTH kódját nem tudom, de az EESZT szerintem a legelső OTH kódon szereplő intézményhez sorolt (001002461).
Hol tudom az OTH kódokat megnézni és helyesen összrendelni az OEP kódokkal?
Időnként előfordul, mikor új beutalót írok kéri az összerendelést, de az OTH listában soha nem találom meg az adott szakrendelést.
dr.Kovács József
vargas Offline
#1949 Hozzászólás : 2020. november 19. 12:19:40(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 131
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 90
Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
A következő problémát észleltem. Megnéztem a saját beutalóimat az EESZT-ben és akkor észleltem, hogy mikor a fonyódi laborba írtam beutalót, akkor az EESZT-ben egy fogászati rendeléshez kerültem??? A fonyódi labor OEP kódja 143925011, az OTH kódját nem tudom, de az EESZT szerintem a legelső OTH kódon szereplő intézményhez sorolt (001002461).
Hol tudom az OTH kódokat megnézni és helyesen összrendelni az OEP kódokkal?
Időnként előfordul, mikor új beutalót írok kéri az összerendelést, de az OTH listában soha nem találom meg az adott szakrendelést.


Kedves doktorúr,

igyekszem nem túl hosszan, de elég részletesen válaszolni.

Az egész EESZT beutalás problémája a papír alapú és az elektronikus beutaló "címzése" közötti különbség. Papír alapú beutaló esetén ahová utal, annak a rendelésnek az OEP9 (beutaló) kódja kell a jogszabály szerint, és ez kerül a B300-as jelentésbe is. Ezzel szemben az eBeutaló esetén ugyan ennek a rendelésnek, ahová paciensét küldi az EESZT az OTH9 kódját kéri.
A hivatalos AEEK által készített OEP9 - OTH9 összerendelés sajnos elég kevés adatot tartalmaz, ezért az Ixnetben lehetővé tettük, hogy ezt a párosítást az adott rendelésre először beutalva önök is megtehessék.

Sajnos, pont a fentiek miatt az OTH9 kódokat tartalmazó adatokban nehézkes a keresés, mivel nincs benne az a beutaló kód amit évek óta ismernek, illetve az intézet nevénél az NNK által rögzített név szerepel, ami eltérhet a NEAK által minden hónapban kiadott törzstől.

Ilyen hosszú bevezető után az érdemi válasz.
A már elvégzett összerendeléseket beutalás, laborkérés közben tudja ellenőrizni az EESZT ikon fölé mozgatva az egeret. Ilyenkor megjelenik a választott rendeléshez tartozó OEP és OTH kódhoz tartozó megnevezés.

Amennyiben ez hibás, úgy a kódtól jobbra a piros X-el lehet a hibás párosítást törölni.

Szerencsés esetben a rendelés OPE és OTH kódjai megegyeznek, így egyszerűen elvégezhető az összerendelés.
Mivel az NNK által használt név eltérhet a NEAK által használttól, ha sem a kód, sem a név szerinti keresés nem vezet eredményre az antsz.hu/euszolg oldalt szoktuk javasolni a kereséshez.
Itt lehet településre keresni és megtalálható az NNK által használt név, és OTH kód is, amivel ezután már az Ixnetben is egyszerűsödik a keresés.


Tudjuk, hogy ez egy beutaló írásakor többlett feladatot jelent, de amíg az AEEK által biztosított hivatalos törzs nem tartalmaz több adatot, nem készül el a teljes összerendelés a részükről, addig nincs olyan adat, amiben kereshetünk.

Ami miatt mégis úgy gondolom, hogy érdemes így keresni.
- egy rendelés esetén csak egyszer kell megtenni, ezt követően bárkit utal be ugyan oda, már nem lesz erre szükség
- a jelenlegi helyzetben a paciens számára előnyös, ha a beutalás elektronikusan is megtörténik
- az eBeutalókat, hasonlóan az eReceptekhez, emailben is el tudja küldeni paciensének.

Reméljük az AEEK hamarosan teljes törzset biztosít az EESZT használatához, és ez az egész okafogyottá válik.
Varga Sándor
Hajnalné Offline
#1950 Hozzászólás : 2020. november 19. 14:54:57(UTC)
Hajnalné

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 200
Helység: Budapest II.

Adott köszönetek: 78
Kapott köszönetek: 20 esetben, 18 hozzászólásban
Eredetileg általa: vargas Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: TomposG Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Casus Ugrás az idézett hozzászóláshoz
A Fertőzőbeteg bejelentőben nem tudjuk jelölni a gyorsteszt eredményét. Be lehetne építeni opcióként?
Köszönöm
Kamocsay Gabriella


Én úgy tudom, hogy a népegészségügy OSzIr rendszere nem támogatja a lehetőséget. Nem az Infomix térfelén pattog a labda.
Tompos G.


Köszönöm a doktorúrnak, amire utána néztem addig ő már válaszolt helyettünk Nagy mosoly

Valóban így van, az OSZIR-ba küldhető adatok körébe ez a lehetőség még nem tartozik bele.
Több felhasználónktól is megkaptuk az NNK Új Koronavírus antigén gyorsteszt eredményének rögzítése tárgyú körlevelét, melyben ez szerepel:
"A fentiekben jelzett mezők a fertőzőbeteg jelentő űrlapot a felületen kitöltő szolgáltatók számára érhető el, az OSZIR-ba interfészen keresztül jelentő egészségügyi szolgáltatóknál még nem, mivel ehhez az interfész módosítása is szükséges. Az elkészült interfész fejlesztésről külön tájékoztatást küldünk."

A fejlesztést ennek megfelelően azt követőn fogjuk tudni elkezdeni, hogy az OSZIR oldalán az interfész módosítása megtörténik.


Az OSZIR rendszerben napok óta elérhető az antigén gyorsteszt rögzítésének lehetősége.

A témát böngésző felhasználók
Vendég (13)
76 Oldalak«<6364656667>»
Ugrás fórumra  
Ön nem hozhat létre új témákat ebben a fórumban.
Ön nem válaszolhat e fórum témáira.
Ön nem törölheti saját hozzászólásait.
Ön nem szerkesztheti saját hozzászólásait.
Ön nem indíthat szavazást ebben a fórumban.
Ön nem szavazhat ebben a fórumban.