logo
Üdvözöljük Vendég! A funkciók eléréséhez szükséges a Bejelentkezés vagy Regisztráció.

Figyelmeztetés

Icon
Error

64 Oldalak«<626364
novogradecz Offline
#1891 Hozzászólás : 2020. október 14. 10:17:16(UTC)
novogradecz

Rang: Kezdő (Szint 5)

Csatlakozott: 2013.09.30.(UTC)
Hozzászólások: 25
Helység: Márkó

Adott köszönetek: 3
Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Rittling Ferenc Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Most olvastam , hogy egy új verzióban az Oltási nyilatkozat módosítását.
Ezek szerint több száz embernek nyomtassunk ki egy A4-es lapot melyet aláírásával
ellát?
Eddig egy listát nyomattam ki, melyen szerepeltek a betegek nevei, a fejlécen meg a tájékoztató
szöveg, és a beteg a neve mellett aláírta.


Kedves Doktor Úr,
Egyik kedves felhasználónk kérte, hogy influenza oltásnál ilyen szöveggel kerüljön nyomtatásra az Oltási nyilatkozat. Első körben ezt valósítottuk meg (azzal, hogy természetesen mindenki saját elképzelése szerint módosíthatja, felülírhatja a tartalmát).
Örömmel veszünk más javaslatot is,s igyekszünk azt is beépíteni. Jelenleg még várunk arra is, hogy milyen jelentést kell küldeni a beadott oltásokról, tekintettel arra, hogy mindeni számára ingyenes. Esetleg valaki kapott már bővebb információt? Azt tudjuk, hogy november 6.tól kell jelenteni.
Géczi Gabriella


Kedve Gabi!
Elküldöm a teljes levelet emailben az infomixes email címre, csatolmányostól.
Viszont én már holnap oltok párat, pénteken pedig sokat. Addig is hogyan dokumentáljam azokat akik a sima ingyenest kapják? Többi nem probléma.
Köszönöm!
Gabi Offline
#1892 Hozzászólás : 2020. október 14. 10:27:21(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 815
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 177 esetben, 146 hozzászólásban
Eredetileg általa: novogradecz Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Rittling Ferenc Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Most olvastam , hogy egy új verzióban az Oltási nyilatkozat módosítását.
Ezek szerint több száz embernek nyomtassunk ki egy A4-es lapot melyet aláírásával
ellát?
Eddig egy listát nyomattam ki, melyen szerepeltek a betegek nevei, a fejlécen meg a tájékoztató
szöveg, és a beteg a neve mellett aláírta.


Kedves Doktor Úr,
Egyik kedves felhasználónk kérte, hogy influenza oltásnál ilyen szöveggel kerüljön nyomtatásra az Oltási nyilatkozat. Első körben ezt valósítottuk meg (azzal, hogy természetesen mindenki saját elképzelése szerint módosíthatja, felülírhatja a tartalmát).
Örömmel veszünk más javaslatot is,s igyekszünk azt is beépíteni. Jelenleg még várunk arra is, hogy milyen jelentést kell küldeni a beadott oltásokról, tekintettel arra, hogy mindeni számára ingyenes. Esetleg valaki kapott már bővebb információt? Azt tudjuk, hogy november 6.tól kell jelenteni.
Géczi Gabriella


Kedve Gabi!
Elküldöm a teljes levelet emailben az infomixes email címre, csatolmányostól.
Viszont én már holnap oltok párat, pénteken pedig sokat. Addig is hogyan dokumentáljam azokat akik a sima ingyenest kapják? Többi nem probléma.
Köszönöm!


Kedves Doktor Úr,
Most dolgozunk rajta, s reményeink szerint ma délután már sikerül felhasználóink részére elérhetővé tenni azt a verziót, ami a megfelelő indikációk dokumentálását lehetővé teszi. Így a jelentések már korrektül kerülhetnek majd leadásra.
Köszönjük a gyors segítséget, nélküle nem ment volna ilyen gyorsan:)
Gabriella
 2 felhasználó köszönte meg Gabi-nak ezt a hasznos hozzászólást.
Casus 2020.10.14.(UTC)-n, novogradecz 2020.10.15.(UTC)-n
Gabi Offline
#1893 Hozzászólás : 2020. október 14. 11:56:27(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 815
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 177 esetben, 146 hozzászólásban
NAV online számla hasznos tudnivaló

Tisztelt Felhasználóink!

A kiadott számla NAV rendszerébe beküldése esetén nagyon fontos, hogy a számlát a NAV rendszere hogyan bírálta el, befogadta és ezzel együtt hibátlannak, vagy rosszabb esetben hibásnak minősítette.
A NAV szerverétől a fent említett számla státusz válasz akár több percet is igénybe vehet, ezért nem javasolt a program és vele együtt a kommunikáció leállítása, mert ebben az esetben a válasz nem fog beérkezni, nem fogjuk tudni, hogy rendben van-e a számlánk, vagy sem.
Még fontosabb tudnivaló, hogy a NAV rendszere a számla beküldését csakis akkor fogja sikeres adatszolgáltatásként elfogadni, azaz az adatszolgáltatás feldolgozása akkor fog sikeresen befejeződni, ha megtörtént a számla státuszának lekérdezése. Tehát maga a beküldés még nem jelenti azt, hogy az adatszolgáltatási kötelezettségnek eleget tettünk. A számla státusza mondja meg, hogy mennyire sikeres volt a beküldés, ha egyáltalán az volt.
Annak fényében, hogy 2020. október 15-től a NAV a szerverük felesleges leterheltségét szükségszerűen optimalizálni fogja, ezért előfordulhat, hogy többszöri próbálkozás után fog csak teljesülni, ami a státusz eredményének beérkezési idejét még inkább kitolhatja. Így még fontosabb, hogy türelemmel várjuk ki, hogy a számla státusza le legyen kérdezve és az adatszolgáltatás (számla beküldése) feldolgozására a válasz beérkezzen.
Ennek okán különösen fontos, hogy ha függő számláink maradnának a programból való kilépéskor („Online számlák - teljesítetlen tételek”), inkább próbáljuk meg kivárni, hogy megérkezzen a NAV válasza. Az alábbi függő státuszokról van szó:
- Befogadásra került, de még nem kezdődött meg a feldolgozása
- Feldolgozása megkezdődött
- Tárolva, de a feldolgozása még tart
- Beküldve, de státusza nincs lekérdezve

Természetesen abban az esetben, ha hiba lépett fel, akkor azt ellenőrizni kell, ne várjunk további eredményekre:
- Feldolgozása sikertelen volt!
- Feldolgozása sikeresen befejeződött, de business hibával!
Ezekben az esetekben nekünk kell mihamarabb, lehetőleg 24 órán belül javítani a fennálló hibát.
novogradecz Offline
#1894 Hozzászólás : 2020. október 14. 12:40:52(UTC)
novogradecz

Rang: Kezdő (Szint 5)

Csatlakozott: 2013.09.30.(UTC)
Hozzászólások: 25
Helység: Márkó

Adott köszönetek: 3
Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Kedves Kollégák!
Csak nálam nem működik hétfő óta a fertőzőbetegség bejelentő az IxNet alól?
Beléptem az OSZR-be web alapon is, ott azt kaptam, hogy lejárt, és módosítani kell a jelszót. Megtettem, majd kértem új tanúsítványt, az új tanúsítványt az új jelszóval bevittem az IxNet alá, de azóta sem. Időtúllépésre hivatkozik (melléteszem, hogy korábban is sokszor volt vele probléma, főleg hétfőkön, ezért eddig nem tűnt fel, de már 3 napja gyűlnek a be- és kijelentenivalók az asztalomon).
Gabi Offline
#1895 Hozzászólás : 2020. október 14. 13:28:12(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 815
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 177 esetben, 146 hozzászólásban
Eredetileg általa: novogradecz Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Kedves Kollégák!
Csak nálam nem működik hétfő óta a fertőzőbetegség bejelentő az IxNet alól?
Beléptem az OSZR-be web alapon is, ott azt kaptam, hogy lejárt, és módosítani kell a jelszót. Megtettem, majd kértem új tanúsítványt, az új tanúsítványt az új jelszóval bevittem az IxNet alá, de azóta sem. Időtúllépésre hivatkozik (melléteszem, hogy korábban is sokszor volt vele probléma, főleg hétfőkön, ezért eddig nem tűnt fel, de már 3 napja gyűlnek a be- és kijelentenivalók az asztalomon).


Kedves Doktor Úr,
Az időtúllépés oka leggyakrabban a szerver (túl)terheltsége, vagy a hálózat lassúsága. Jelszó-módosítás, csere eddigi tapasztalataink alapján nem okozott fennakadást - legalábbis nincs róla tudomásunk. Sajnos a teszt-környezetben nem tudjuk próbálni, jelenleg nem sikerül belépni. Tudom, hogy ez nem segítség most Önnek - de azt azért jó tudni, hogy az Ixnet ezeket a COVID BNO-s eseteket a háttérben automatikusan továbbítja az EESZT -nek, feltételezem ott is láthatja akinek ehhez jogosultsága van. Remélhetőleg az EESZT-s adatküldés előbb-utóbb felváltja majd a mostani OSZIR jelentést.
TomposG Offline
#1896 Hozzászólás : 2020. október 14. 14:41:33(UTC)
TomposG

Rang: Veterán (Szint 15)

Csatlakozott: 2009.02.05.(UTC)
Hozzászólások: 141
Helység: Teskánd

Adott köszönetek: 3
Kapott köszönetek: 41 esetben, 29 hozzászólásban
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: novogradecz Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Kedves Kollégák!
Csak nálam nem működik hétfő óta a fertőzőbetegség bejelentő az IxNet alól?
Beléptem az OSZR-be web alapon is, ott azt kaptam, hogy lejárt, és módosítani kell a jelszót. Megtettem, majd kértem új tanúsítványt, az új tanúsítványt az új jelszóval bevittem az IxNet alá, de azóta sem. Időtúllépésre hivatkozik (melléteszem, hogy korábban is sokszor volt vele probléma, főleg hétfőkön, ezért eddig nem tűnt fel, de már 3 napja gyűlnek a be- és kijelentenivalók az asztalomon).


Kedves Doktor Úr,
Az időtúllépés oka leggyakrabban a szerver (túl)terheltsége, vagy a hálózat lassúsága. Jelszó-módosítás, csere eddigi tapasztalataink alapján nem okozott fennakadást - legalábbis nincs róla tudomásunk. Sajnos a teszt-környezetben nem tudjuk próbálni, jelenleg nem sikerül belépni. Tudom, hogy ez nem segítség most Önnek - de azt azért jó tudni, hogy az Ixnet ezeket a COVID BNO-s eseteket a háttérben automatikusan továbbítja az EESZT -nek, feltételezem ott is láthatja akinek ehhez jogosultsága van. Remélhetőleg az EESZT-s adatküldés előbb-utóbb felváltja majd a mostani OSZIR jelentést.


Én azt javaslom, hogy meg kellene nézni nem ment-e el a jelentés a hibaüzenettől függetlenül. Én azt tapasztaltam, hogy ha ilyenkor beléptem az OSZIR-ba ott megvoltak a szükséges adatok. Ráadásul ha többször próbálkoztam a hibaüzenet maitt akkor többszörösen is ott voltak. Azt gondolom, hogy az Ixnet vár egy visszaigazolást de nem érkezik meg de a jelentés ettől függetlenül meg elmegy. Valószínűleg a hiba nem az Ixnet-tel van.

Tompos G.
 2 felhasználó köszönte meg TomposG-nak ezt a hasznos hozzászólást.
Gabi 2020.10.14.(UTC)-n, novogradecz 2020.10.15.(UTC)-n
TomposG Offline
#1897 Hozzászólás : 2020. október 15. 8:49:22(UTC)
TomposG

Rang: Veterán (Szint 15)

Csatlakozott: 2009.02.05.(UTC)
Hozzászólások: 141
Helység: Teskánd

Adott köszönetek: 3
Kapott köszönetek: 41 esetben, 29 hozzászólásban
Azt szeretném kérdezni, hogy sikerült valamire jutni az OMSZ-al a COVID vizsgálatkérés küldésével kapcsolatban? Van-e valami remény mert a jelenlegi webes felület sajnos egy hulladék.
Tompos G.
Gabi Offline
#1898 Hozzászólás : 2020. október 15. 9:03:55(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 815
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 271
Kapott köszönetek: 177 esetben, 146 hozzászólásban
Eredetileg általa: TomposG Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Azt szeretném kérdezni, hogy sikerült valamire jutni az OMSZ-al a COVID vizsgálatkérés küldésével kapcsolatban? Van-e valami remény mert a jelenlegi webes felület sajnos egy hulladék.
Tompos G.


Nem sajnos.Dühös
novogradecz Offline
#1899 Hozzászólás : 2020. október 15. 11:26:27(UTC)
novogradecz

Rang: Kezdő (Szint 5)

Csatlakozott: 2013.09.30.(UTC)
Hozzászólások: 25
Helység: Márkó

Adott köszönetek: 3
Kapott köszönetek: 3 esetben, 2 hozzászólásban
Eredetileg általa: TomposG Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: novogradecz Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Kedves Kollégák!
Csak nálam nem működik hétfő óta a fertőzőbetegség bejelentő az IxNet alól?
Beléptem az OSZR-be web alapon is, ott azt kaptam, hogy lejárt, és módosítani kell a jelszót. Megtettem, majd kértem új tanúsítványt, az új tanúsítványt az új jelszóval bevittem az IxNet alá, de azóta sem. Időtúllépésre hivatkozik (melléteszem, hogy korábban is sokszor volt vele probléma, főleg hétfőkön, ezért eddig nem tűnt fel, de már 3 napja gyűlnek a be- és kijelentenivalók az asztalomon).


Kedves Doktor Úr,
Az időtúllépés oka leggyakrabban a szerver (túl)terheltsége, vagy a hálózat lassúsága. Jelszó-módosítás, csere eddigi tapasztalataink alapján nem okozott fennakadást - legalábbis nincs róla tudomásunk. Sajnos a teszt-környezetben nem tudjuk próbálni, jelenleg nem sikerül belépni. Tudom, hogy ez nem segítség most Önnek - de azt azért jó tudni, hogy az Ixnet ezeket a COVID BNO-s eseteket a háttérben automatikusan továbbítja az EESZT -nek, feltételezem ott is láthatja akinek ehhez jogosultsága van. Remélhetőleg az EESZT-s adatküldés előbb-utóbb felváltja majd a mostani OSZIR jelentést.


Én azt javaslom, hogy meg kellene nézni nem ment-e el a jelentés a hibaüzenettől függetlenül. Én azt tapasztaltam, hogy ha ilyenkor beléptem az OSZIR-ba ott megvoltak a szükséges adatok. Ráadásul ha többször próbálkoztam a hibaüzenet maitt akkor többszörösen is ott voltak. Azt gondolom, hogy az Ixnet vár egy visszaigazolást de nem érkezik meg de a jelentés ettől függetlenül meg elmegy. Valószínűleg a hiba nem az Ixnet-tel van.

Tompos G.


Köszönöm a segítséget. Megnéztem. Van akit 6x kijelentettem :) király!!!
dr.Kovács József Offline
#1900 Hozzászólás : 2020. október 20. 8:54:04(UTC)
dr.Kovács József

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC)
Hozzászólások: 1 239
Helység: Lengyeltóti

Adott köszönetek: 219
Kapott köszönetek: 123 esetben, 99 hozzászólásban
Az aktuális heti jelentést mindig visszadobja a rendszer.
Üzenet:
Tisztelt 8079USER !

Sajnálattal értesítjük róla, hogy a beküldött jelentésének iktatása nem sikerült.
A probléma elhárításához kérjük, lépjen be az e-Jelentés rendszerbe, és küldje el a megfelelő struktúrában a beküldött jelentést!

A hiba oka: A fejsor AZONOSÍTÓJA nem egyezik meg a fájlnévben szereplővel
Tranzakció szám: 20201020093531014000021331656
A beküldött jelentés neve: KMR (Keresőképtelenségi Jelentés)
Beküldő szervezet/szervezeti egység: 140090074
Beküldött fájl(ok): K0140074.042

Teendő??
dr.Kovács József
Nagy Attila Offline
#1901 Hozzászólás : 2020. október 20. 9:02:10(UTC)
Nagy Attila

Rang: Veterán (Szint 18)

Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC)
Hozzászólások: 181
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 7
Kapott köszönetek: 60 esetben, 54 hozzászólásban
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Az aktuális heti jelentést mindig visszadobja a rendszer.
Üzenet:
Tisztelt 8079USER !

Sajnálattal értesítjük róla, hogy a beküldött jelentésének iktatása nem sikerült.
A probléma elhárításához kérjük, lépjen be az e-Jelentés rendszerbe, és küldje el a megfelelő struktúrában a beküldött jelentést!

A hiba oka: A fejsor AZONOSÍTÓJA nem egyezik meg a fájlnévben szereplővel
Tranzakció szám: 20201020093531014000021331656
A beküldött jelentés neve: KMR (Keresőképtelenségi Jelentés)
Beküldő szervezet/szervezeti egység: 140090074
Beküldött fájl(ok): K0140074.042

Teendő??


Tisztelt Dr. Kovács József!

Ahogy már október 16-án RSS formájában jeleztük az alábbi lépéseket kérem csinálja végig ezek után már fog működni a jelentés.

1; Kilépés az IxNet programból
2; Főgépen (szerveren) bejelentkezés az IxNet Központba.
3; Frissítés fül kiválasztása, majd a Gyors frissítés menüpontra kattintás:
4; A felajánlott fájlok letöltése az Igen gombra kattintással.
5; A letöltés befejeztéről üzenetben tájékoztat a program, ennek elfogadása után (OK gombra kattintás), bezárható az IxNet Központ.

Ezt követően indítható az IxNet (célszerű minden használatban lévő gépen újraindítani), majd egy helyi példány frissítést követően be lehet jelentkezni a programba és le lehet adni a jelentést.


 1 felhasználó köszönte meg Nagy Attila-nak ezt a hasznos hozzászólást.
dr.Kovács József 2020.10.20.(UTC)-n
TomposG Offline
#1902 Hozzászólás : 2020. október 21. 13:50:32(UTC)
TomposG

Rang: Veterán (Szint 15)

Csatlakozott: 2009.02.05.(UTC)
Hozzászólások: 141
Helység: Teskánd

Adott köszönetek: 3
Kapott köszönetek: 41 esetben, 29 hozzászólásban
A későbbiekben a Népegészségügynek küldendő összefoglaló influenza jelentős táblázatban nem jelennek meg a 12. és 16. pont szerinti oltottak. Valószínűleg nem egyedi probléma mert a szomszéd körzetben sem.

Tompos G.
vargas Offline
#1903 Hozzászólás : 2020. október 21. 13:59:47(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 012
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 75
Kapott köszönetek: 551 esetben, 406 hozzászólásban
Eredetileg általa: TomposG Ugrás az idézett hozzászóláshoz
A későbbiekben a Népegészségügynek küldendő összefoglaló influenza jelentős táblázatban nem jelennek meg a 12. és 16. pont szerinti oltottak. Valószínűleg nem egyedi probléma mert a szomszéd körzetben sem.

Tompos G.


Kedves doktorúr,

A leadandó jelentés a 2.97.0 verziótól lesz benne a programban. Az idő rövidsége miatt a kiadott hóközi frissítésbe csak az oltás megfelelő rögzíthetősége tudott bekerülni.
Varga Sándor
TomposG Offline
#1904 Hozzászólás : 2020. október 21. 14:03:22(UTC)
TomposG

Rang: Veterán (Szint 15)

Csatlakozott: 2009.02.05.(UTC)
Hozzászólások: 141
Helység: Teskánd

Adott köszönetek: 3
Kapott köszönetek: 41 esetben, 29 hozzászólásban
Eredetileg általa: vargas Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: TomposG Ugrás az idézett hozzászóláshoz
A későbbiekben a Népegészségügynek küldendő összefoglaló influenza jelentős táblázatban nem jelennek meg a 12. és 16. pont szerinti oltottak. Valószínűleg nem egyedi probléma mert a szomszéd körzetben sem.

Tompos G.


Kedves doktorúr,

A leadandó jelentés a 2.97.0 verziótól lesz benne a programban. Az idő rövidsége miatt a kiadott hóközi frissítésbe csak az oltás megfelelő rögzíthetősége tudott bekerülni.


Köszönöm szépen!
Bakos J Offline
#1905 Hozzászólás : 2020. október 22. 10:43:29(UTC)
Bakos J

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.01.13.(UTC)
Hozzászólások: 267
Helység: Pusztamérges

Adott köszönetek: 56
Kapott köszönetek: 55 esetben, 35 hozzászólásban
T. Infomix!

Leletek beérkeztetése/bescannelése folyamán támadt problémánk. Eddig a hozott lelet/új eredmények/csatolt dokumentumok fül lelet beérkeztetése ablakban a "több oldalas dokumentum (pdf)" volt bejelölve, amit a program minden scannelés előtt adott is. A napokban egy jpg file-t érkeztettünk be ebben az ablakban,átállítottuk a kapcsolót "egy oldalas beolvasás (jpg)"-re, azóta a program ezt a beállítást jegyezte meg, minden egyes scannelés előtt át kell állítanunk a nyomógombot a "több oldalas dokumentum (pdf)" -re.
Hogy lehetne elérni, hogy a program ismét adja ezt a beállítást magától, ahogy már évek óta adta automatikusan?

Mi történt a receptírás ablakban, az eddig beírt nem számolható vagy a tb által nem megadott kiszerelésekkel, az eddig általunk beírt adatok eltüntek, minden egyes gyógyszernek újra be kell írnunk az adagolását, Pl Concor (tb által nem megadott tablettaszám) eddig be volt írva 1x1 ellátva 1 hónapra, most újra be kellett írnunk, hogy adagja 1 naponta 1x1?

Köszönettel: dr Bakos János
A témát böngésző felhasználók
Vendég (5)
64 Oldalak«<626364
Ugrás fórumra  
Ön nem hozhat létre új témákat ebben a fórumban.
Ön nem válaszolhat e fórum témáira.
Ön nem törölheti saját hozzászólásait.
Ön nem szerkesztheti saját hozzászólásait.
Ön nem indíthat szavazást ebben a fórumban.
Ön nem szavazhat ebben a fórumban.