logo
Üdvözöljük Vendég! A funkciók eléréséhez szükséges a Bejelentkezés vagy Regisztráció.

Figyelmeztetés

Icon
Error

72 Oldalak«<69707172>
palenkascs Offline
#2101 Hozzászólás : 2019. március 18. 9:30:15(UTC)
palenkascs

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2010.03.17.(UTC)
Hozzászólások: 285
Helység: Békéscsaba

Adott köszönetek: 36
Kapott köszönetek: 76 esetben, 72 hozzászólásban
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Zsolt50 Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Legközelebb odaírom, hogy csak egy botcsinálta informatikua vagyok :)

A próbálgatások odáig "fajultak", hogy már a kártyaolvasót sem látta. A megoldás a kártyaolvasó driver-ének eltávolítása és újratelepítése hozta.
Érdekes módon az említett hiba is megjavult.

Üdvözlettel Zsolt, a doktornő informatikusa :)


Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:
Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.
Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.
Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?


Már én is jártam így minden előzetes frissítés nélkül is. Egy reggel nem látta a gép a kártyaolvasót, törlés után újra kellett telepíteni. Oka?


Sajnos ezt eddig mi sem tudtuk kideríteni, nem látunk rá a kártyaolvasó driver és kliens működésére, így végső esetben a teljes eltávolítást és újratelepítést tudjuk csak javasolni, ha más már nem segít.
dr.Kovács József Offline
#2102 Hozzászólás : 2019. március 18. 10:42:26(UTC)
dr.Kovács József

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC)
Hozzászólások: 1 268
Helység: Lengyeltóti

Adott köszönetek: 233
Kapott köszönetek: 126 esetben, 101 hozzászólásban
Eredetileg általa: Zsolt50 Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!

A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk:
Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint.
Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi.
Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.

Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.

Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?

Az e-személyi kliens frissítése nálunk nem okozott semmi gondot.
dr.Kovács József
kleh Offline
#2103 Hozzászólás : 2019. március 18. 11:17:02(UTC)
kleh

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2014.03.15.(UTC)
Hozzászólások: 218
Helység: gyömrő

Adott köszönetek: 92
Kapott köszönetek: 52 esetben, 37 hozzászólásban
Csak egy buta kérdés....

Hazavittem a laptopot és rácsatlakoztam a rendelő gépére. Eeszt-ben vártam leleteket de csak azok voltak láthatók amiket előzőleg a rendelőben letöltöttem (kártyával otthon is beléptem). Létezik, hogy csak a főgépről kérdezhetek le vagy csak később lettek feltöltve mikor a nagy gép elé kerültem. Köszönöm szépen. Kovács-Kléh, Ecser.
Patkó Balázs Offline
#2104 Hozzászólás : 2019. március 18. 11:37:44(UTC)
Patkó Balázs

Rang: Haladó (Szint 9)

Csatlakozott: 2018.10.16.(UTC)
Hozzászólások: 63
Helység: Budapest

Kapott köszönetek: 26 esetben, 19 hozzászólásban
Eredetileg általa: kleh Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Csak egy buta kérdés....

Hazavittem a laptopot és rácsatlakoztam a rendelő gépére. Eeszt-ben vártam leleteket de csak azok voltak láthatók amiket előzőleg a rendelőben letöltöttem (kártyával otthon is beléptem). Létezik, hogy csak a főgépről kérdezhetek le vagy csak később lettek feltöltve mikor a nagy gép elé kerültem. Köszönöm szépen. Kovács-Kléh, Ecser.


Tisztelt Doktor Úr!

A laptopon megtudja nyitni a rendelői gépen letöltött EESZT leleteket? Illetve volt-e bármi EESZT hibaüzenet az EHR dokumentum lekérdezésnél, vagy csak egyszerűen nem kérdezett le újabb dokumentumokat?
kleh Offline
#2105 Hozzászólás : 2019. március 18. 13:13:44(UTC)
kleh

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2014.03.15.(UTC)
Hozzászólások: 218
Helység: gyömrő

Adott köszönetek: 92
Kapott köszönetek: 52 esetben, 37 hozzászólásban
Csak egyszerüen nem kérdezett le semmi újat, de az eddig letöltötteket láttam, megnyitottam, hibát nem jelzett. Igaz próbálhattam volna egy receptet is, de nem tettem.
Elméletileg a laptop ugyan úgy kell hogy működjünk mint a főgép.
Majd figyelgetem még, lehet csak tényleg később kerültek fel a térbe a leletek. Köszönöm, hogy meghallgattak.

Nagy Attila Offline
#2106 Hozzászólás : 2019. március 25. 17:43:14(UTC)
Nagy Attila

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC)
Hozzászólások: 216
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 8
Kapott köszönetek: 67 esetben, 60 hozzászólásban
EESZT karbantartás március 29-én 20 órától

ÁEEK - tájékoztatás
"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.

A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!
EESZT Üzemeltetés"
dr.Kovács József Offline
#2107 Hozzászólás : 2019. március 29. 9:08:08(UTC)
dr.Kovács József

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC)
Hozzászólások: 1 268
Helység: Lengyeltóti

Adott köszönetek: 233
Kapott köszönetek: 126 esetben, 101 hozzászólásban
Eredetileg általa: Nagy Attila Ugrás az idézett hozzászóláshoz
EESZT karbantartás március 29-én 20 órától

ÁEEK - tájékoztatás
"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.

A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!
EESZT Üzemeltetés"

Nálunk már most megy az EESZT.

dr.Kovács József
Hajnalné Offline
#2108 Hozzászólás : 2019. március 29. 9:15:57(UTC)
Hajnalné

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 200
Helység: Budapest II.

Adott köszönetek: 78
Kapott köszönetek: 20 esetben, 18 hozzászólásban
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Nagy Attila Ugrás az idézett hozzászóláshoz
EESZT karbantartás március 29-én 20 órától

ÁEEK - tájékoztatás
"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.

A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!
EESZT Üzemeltetés"

Nálunk már most megy az EESZT.



Nálunk már most sem működik. Connection: Unable to connect to the terminal server.

Somogyi László Offline
#2109 Hozzászólás : 2019. március 29. 9:17:06(UTC)
Somogyi László

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2009.06.11.(UTC)
Hozzászólások: 430
Helység: Gyöngyöshalász

Adott köszönetek: 33
Kapott köszönetek: 57 esetben, 44 hozzászólásban
Eredetileg általa: Hajnalné Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Nagy Attila Ugrás az idézett hozzászóláshoz
EESZT karbantartás március 29-én 20 órától

ÁEEK - tájékoztatás
"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.

A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!
EESZT Üzemeltetés"

Nálunk már most megy az EESZT.



Nálunk már most sem működik. Connection: Unable to connect to the terminal server.



Nem lehet bejelentkezni innen sem.
vargas Offline
#2110 Hozzászólás : 2019. március 29. 9:18:23(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 131
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 90
Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
Eredetileg általa: Hajnalné Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Nagy Attila Ugrás az idézett hozzászóláshoz
EESZT karbantartás március 29-én 20 órától

ÁEEK - tájékoztatás
"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.

A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!
EESZT Üzemeltetés"

Nálunk már most megy az EESZT.



Nálunk már most sem működik. Connection: Unable to connect to the terminal server.



Valamilyen központi hiba van, még nem kaptunk értesítést az AEEK-től. KÉrjük addig is EESZT nélkül dolgozzanak, amint tudunk információt mindenkit tájékoztatunk itt a fórumon.
Varga Sándor
 4 felhasználó köszönte meg vargas-nak ezt a hasznos hozzászólást.
Somogyi László 2019.03.29.(UTC)-n, Hajnalné 2019.03.29.(UTC)-n, Dr Rétei Ágnes 2019.03.29.(UTC)-n, drmfl 2019.03.29.(UTC)-n
medicinke Offline
#2111 Hozzászólás : 2019. március 29. 12:11:29(UTC)
medicinke

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.11.24.(UTC)
Hozzászólások: 278

Adott köszönetek: 1
Kapott köszönetek: 15 esetben, 14 hozzászólásban
Eredetileg általa: vargas Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Hajnalné Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: dr.Kovács József Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Nagy Attila Ugrás az idézett hozzászóláshoz
EESZT karbantartás március 29-én 20 órától

ÁEEK - tájékoztatás
"Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.

A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!
EESZT Üzemeltetés"

Nálunk már most megy az EESZT.



Nálunk már most sem működik. Connection: Unable to connect to the terminal server.



Valamilyen központi hiba van, még nem kaptunk értesítést az AEEK-től. KÉrjük addig is EESZT nélkül dolgozzanak, amint tudunk információt mindenkit tájékoztatunk itt a fórumon.


Már megy egy szűk órája.
 1 felhasználó köszönte meg medicinke-nak ezt a hasznos hozzászólást.
palenkascs 2019.03.29.(UTC)-n
Gabi Offline
#2112 Hozzászólás : 2019. december 16. 13:48:21(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 842
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 278
Kapott köszönetek: 188 esetben, 154 hozzászólásban
Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT szolgáltatásai és a portálfelületek 2019. december 16-án 13 óra 22 perc óta lassabban érhetőek el.
Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás elérhetőségének visszaállításán.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
EESZT Üzemeltetés
Gabi Offline
#2113 Hozzászólás : 2019. december 16. 14:34:04(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 842
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 278
Kapott köszönetek: 188 esetben, 154 hozzászólásban
Eredetileg általa: Gabi Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT szolgáltatásai és a portálfelületek 2019. december 16-án 13 óra 22 perc óta lassabban érhetőek el.
Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás elérhetőségének visszaállításán.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
EESZT Üzemeltetés


Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2019. december 16-án 13:22-14:10 közötti lassulást okozó incidens elhárítása sikeresen megtörtént.
A betegellátás menetét a lassulás nem befolyásolta, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működtek.
Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
EESZT Üzemeltetés
Gabi Offline
#2114 Hozzászólás : 2020. január 10. 19:26:16(UTC)
Gabi
Rang: infomIx vezetőség

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 842
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 278
Kapott köszönetek: 188 esetben, 154 hozzászólásban
EESZT Szolgáltatás erléhetősége helyreállt

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2020. január 10-én 14:35-18:36 közötti lassulást okozó incidens elhárítása sikeresen megtörtént.

A betegellátás menetét a lassulás nem befolyásolta, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működtek.

Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés
Denkinger Offline
#2115 Hozzászólás : 2020. március 8. 8:08:06(UTC)
Denkinger

Rang: Kezdő (Szint 0)

Csatlakozott: 2016.09.12.(UTC)
Hozzászólások: 4
Helység: Diósd

Adott köszönetek: 1
Sziasztok!

Érdeklőnék, hogy milyen e-személyi olvasót lehet használni az IxNet-hez? Mik a követelmények?
Pl.: a REINER CYBERJACK® RFID BASIS használható-e?
Link hozzá: https://www.pcland.hu/re...melyi-cyberjack-rfid-bs


Köszönöm!
Sári László Offline
#2116 Hozzászólás : 2020. március 9. 9:43:59(UTC)
Sári László

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.13.(UTC)
Hozzászólások: 271
Helység: Budapest

Kapott köszönetek: 40 esetben, 35 hozzászólásban
Eredetileg általa: Denkinger Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Sziasztok!

Érdeklőnék, hogy milyen e-személyi olvasót lehet használni az IxNet-hez? Mik a követelmények?
Pl.: a REINER CYBERJACK® RFID BASIS használható-e?
Link hozzá: https://www.pcland.hu/re...melyi-cyberjack-rfid-bs


Köszönöm!


Tisztelt Doktor Úr!

Az IxNet közvetlenül az eSzemélyi kliens programot használja, ezért minden olyan kártyaolvasó jó ami működik az eSzemélyi kliens programmal. Az eSzemélyi kliens az ID&Trust terméke a Belügyminisztérium megbízásából. A Belügyminisztérium által műszakilag és alkalmazhatóság szempontjából bevizsgált kártyaolvasókról az alábbi linkre kattintva talál bővebb információkat: https://eszemelyi.hu/kartyaolvaso/kartyaolvaso_altalanos_informaciok
kovacsr Offline
#2117 Hozzászólás : 2020. november 2. 12:26:45(UTC)
kovacsr

Rang: Kezdő (Szint 0)

Csatlakozott: 2020.11.02.(UTC)
Hozzászólások: 2
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 1
Szép napot!

Az alábbi hiba lép fel az EESZT kapcsolat-ellenőrző alkalmazás futtatásakor:
HIBA!
TLS kapcsolat felépítési hiba

Cégünk hálózatán a gépek egy proxy szerveren érik el az internetet, a meghívni kívánt címet (https://if.eeszt.gov.hu/,84.206.130.15) már transzparensen elérhetővé tettük a kliens számára, milyen címeket kell még felvenni, vagy milyen beállítások hiányozhatnak?

Köszönöm!
Nagy Tamás Offline
#2118 Hozzászólás : 2020. november 2. 14:12:02(UTC)
Nagy Tamás

Rang: Haladó (Szint 8)

Csatlakozott: 2018.10.31.(UTC)
Hozzászólások: 54
Helység: Budapest

Kapott köszönetek: 19 esetben, 16 hozzászólásban
Eredetileg általa: kovacsr Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Szép napot!

Az alábbi hiba lép fel az EESZT kapcsolat-ellenőrző alkalmazás futtatásakor:
HIBA!
TLS kapcsolat felépítési hiba

Cégünk hálózatán a gépek egy proxy szerveren érik el az internetet, a meghívni kívánt címet (https://if.eeszt.gov.hu/,84.206.130.15) már transzparensen elérhetővé tettük a kliens számára, milyen címeket kell még felvenni, vagy milyen beállítások hiányozhatnak?

Köszönöm!


Üdvözlöm!

Az EESZT használatához az alábbi szerverek elérését kell engedélyezni:
195.228.130.44:4443
195.228.130.44:5443
if.eeszt.gov.hu:443
https://if.eeszt.gov.hu/ESZIGEID

További szép napot!
kovacsr Offline
#2119 Hozzászólás : 2020. november 3. 13:24:51(UTC)
kovacsr

Rang: Kezdő (Szint 0)

Csatlakozott: 2020.11.02.(UTC)
Hozzászólások: 2
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 1
Eredetileg általa: Nagy Tamás Ugrás az idézett hozzászóláshoz


Üdvözlöm!

Az EESZT használatához az alábbi szerverek elérését kell engedélyezni:
195.228.130.44:4443
195.228.130.44:5443
if.eeszt.gov.hu:443
https://if.eeszt.gov.hu/ESZIGEID

További szép napot!


Köszönöm, a 4443, 5443 célszervízek elérése hiányzott, elvileg mindegyik cím elérhető, mégis ugyan az a hibaüzenet.


kantorm Offline
#2120 Hozzászólás : 2020. november 3. 14:43:57(UTC)
kantorm

Rang: Haladó (Szint 7)

Csatlakozott: 2017.11.21.(UTC)
Hozzászólások: 43

Adott köszönetek: 12
Kapott köszönetek: 17 esetben, 12 hozzászólásban
Eredetileg általa: kovacsr Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: Nagy Tamás Ugrás az idézett hozzászóláshoz


Üdvözlöm!

Az EESZT használatához az alábbi szerverek elérését kell engedélyezni:
195.228.130.44:4443
195.228.130.44:5443
if.eeszt.gov.hu:443
https://if.eeszt.gov.hu/ESZIGEID

További szép napot!


Köszönöm, a 4443, 5443 célszervízek elérése hiányzott, elvileg mindegyik cím elérhető, mégis ugyan az a hibaüzenet.




Tisztelt kovacsr!

A képen látható üzenet úgy tűnik, nem a mi szoftvereinkből származik.
Ebben az esetben érdemes lehet felvenni a kapcsolatot az EESZT ügyfélszolgálatával, vagy az adott program szolgáltatójával.
EESZT ügyfélszolgálat: 06 1 920 1050 / helpdesk.eeszt@aeek.hu

Megértését köszönjük, reméljük tudtunk segíteni,
infomix


 1 felhasználó köszönte meg kantorm-nak ezt a hasznos hozzászólást.
kovacsr 2020.11.04.(UTC)-n
MediAT Offline
#2121 Hozzászólás : 2020. december 4. 15:28:19(UTC)
MediAT

Rang: Haladó (Szint 7)

Csatlakozott: 2017.09.21.(UTC)
Hozzászólások: 47
Helység: Bicske

Adott köszönetek: 16
Kapott köszönetek: 2 esetben, 2 hozzászólásban
Csak nálunk nem működik az E-tér? 1 órája próbálkozunk feljutni, nem sikerül.
vargas Offline
#2122 Hozzászólás : 2020. december 4. 15:38:35(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 131
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 90
Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
Eredetileg általa: MediAT Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Csak nálunk nem működik az E-tér? 1 órája próbálkozunk feljutni, nem sikerül.


Kedves doktorúr,

kapnak valamilyen hibaüzenetet?
Eszig vagy Token kód bekérés elindul?

Jelenleg nem tudunk központi problémáról, tervezett karbantartás holnap lesz, az AEEK információja szerint
Varga Sándor
MediAT Offline
#2123 Hozzászólás : 2020. december 4. 15:56:00(UTC)
MediAT

Rang: Haladó (Szint 7)

Csatlakozott: 2017.09.21.(UTC)
Hozzászólások: 47
Helység: Bicske

Adott köszönetek: 16
Kapott köszönetek: 2 esetben, 2 hozzászólásban
SAML jegy kérést ír ki felül, de alul nem érkezik visszajelzés, hogy valóban csatlakozna-e.

Egyszer lefagyott a program, utána nem tudtunk visszalépni az E-térbe. Akkor lehet, nálunk van a gond?

Máskor is előfordul, hogyha egy dátumra több laborleletet akarok beemelni, akkor nem engedi. Most le is fagyott a program. Újraindítás után sem működik.







Eredetileg általa: vargas Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: MediAT Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Csak nálunk nem működik az E-tér? 1 órája próbálkozunk feljutni, nem sikerül.


Kedves doktorúr,

kapnak valamilyen hibaüzenetet?
Eszig vagy Token kód bekérés elindul?

Jelenleg nem tudunk központi problémáról, tervezett karbantartás holnap lesz, az AEEK információja szerint


Nagy Attila Offline
#2124 Hozzászólás : 2020. december 4. 16:13:28(UTC)
Nagy Attila

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC)
Hozzászólások: 216
Helység: Budapest

Adott köszönetek: 8
Kapott köszönetek: 67 esetben, 60 hozzászólásban
Eredetileg általa: MediAT Ugrás az idézett hozzászóláshoz
SAML jegy kérést ír ki felül, de alul nem érkezik visszajelzés, hogy valóban csatlakozna-e.

Egyszer lefagyott a program, utána nem tudtunk visszalépni az E-térbe. Akkor lehet, nálunk van a gond?

Máskor is előfordul, hogyha egy dátumra több laborleletet akarok beemelni, akkor nem engedi. Most le is fagyott a program. Újraindítás után sem működik.







Eredetileg általa: vargas Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: MediAT Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Csak nálunk nem működik az E-tér? 1 órája próbálkozunk feljutni, nem sikerül.


Kedves doktorúr,

kapnak valamilyen hibaüzenetet?
Eszig vagy Token kód bekérés elindul?

Jelenleg nem tudunk központi problémáról, tervezett karbantartás holnap lesz, az AEEK információja szerint





Az ixintézőben csináltunk egy EESZT takarítást, után már sikerült SAML jegyet kapni.


MediAT Offline
#2125 Hozzászólás : 2020. december 22. 8:26:50(UTC)
MediAT

Rang: Haladó (Szint 7)

Csatlakozott: 2017.09.21.(UTC)
Hozzászólások: 47
Helység: Bicske

Adott köszönetek: 16
Kapott köszönetek: 2 esetben, 2 hozzászólásban
Másnál sem működik az E-tér? Vagy nálunk van megint valami probléma?
Köszönöm, Sziliné Ildikó
Hajnalné Offline
#2126 Hozzászólás : 2020. december 22. 9:09:04(UTC)
Hajnalné

Rang: Veterán (Szint 19)

Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC)
Hozzászólások: 200
Helység: Budapest II.

Adott köszönetek: 78
Kapott köszönetek: 20 esetben, 18 hozzászólásban
Eredetileg általa: MediAT Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Másnál sem működik az E-tér? Vagy nálunk van megint valami probléma?
Köszönöm, Sziliné Ildikó


Működik. (Budapest)
MediAT Offline
#2127 Hozzászólás : 2020. december 22. 9:15:59(UTC)
MediAT

Rang: Haladó (Szint 7)

Csatlakozott: 2017.09.21.(UTC)
Hozzászólások: 47
Helység: Bicske

Adott köszönetek: 16
Kapott köszönetek: 2 esetben, 2 hozzászólásban
Eredetileg általa: Hajnalné Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Eredetileg általa: MediAT Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Másnál sem működik az E-tér? Vagy nálunk van megint valami probléma?
Köszönöm, Sziliné Ildikó


Működik. (Budapest)


Köszönöm szépem, az újraindítás megoldotta, működik.
Üdvözlettel,
Sziliné Ildikó
Éva1978 Offline
#2128 Hozzászólás : 2021. január 21. 8:53:04(UTC)
Éva1978

Rang: Kezdő (Szint 0)

Csatlakozott: 2021.01.19.(UTC)
Hozzászólások: 3

Jó reggelt!
Olyan kérdésem lenne, hogy nem mennek fel a felhőbe a beutalóink. Az EESZT kis ablakban be van kapcsolva, hogy küldje fel, mégis mindig hiba üzenet jön vissza: HIBA:BEU beküldés a szolgáltatás típus kitöltése kötelező. Visual Ixdokit használunk.
A másik kérdésem az lenne, hogy van olyan opció, hogy ha EESZTben egy leletet megnyitok akkor automatikusan mentésre kerüljön a beteg hozott leletei közé?

Köszönöm! Rita
vargas Offline
#2129 Hozzászólás : 2021. január 21. 10:07:23(UTC)
vargas

Rang: Veterán (Szint 20 - Max)

Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC)
Hozzászólások: 2 131
Helység: Csobánka

Adott köszönetek: 90
Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
Eredetileg általa: Éva1978 Ugrás az idézett hozzászóláshoz
Jó reggelt!
Olyan kérdésem lenne, hogy nem mennek fel a felhőbe a beutalóink. Az EESZT kis ablakban be van kapcsolva, hogy küldje fel, mégis mindig hiba üzenet jön vissza: HIBA:BEU beküldés a szolgáltatás típus kitöltése kötelező. Visual Ixdokit használunk.
A másik kérdésem az lenne, hogy van olyan opció, hogy ha EESZTben egy leletet megnyitok akkor automatikusan mentésre kerüljön a beteg hozott leletei közé?

Köszönöm! Rita


Kedves Rita,

A szolgáltatás típus üzenetek akkor érkeznek BEUtaló beküldéskor, ha az EESZT nem tudja azonosítani azt a rendelést, ahová a beteget küldik. Ehhez az AEEK hivatalos törzsének frissítése kell, hogy megszűnjön. Részletesen ebben a hozzászólásban írtunk már erről. Az Ixnet esetén meg lehetett azt oldani, hogy az ilyen beutalások esetén lehessen a törzsben ezt a hiányzó OTH9 kódot is keresni.

Az EESZT-s leletek automatikus tárolása az Ixnetben megoldott, visual esetén sajnos még nem találtunk rá megoldást.
Varga Sándor
Éva1978 Offline
#2130 Hozzászólás : 2021. január 21. 11:21:22(UTC)
Éva1978

Rang: Kezdő (Szint 0)

Csatlakozott: 2021.01.19.(UTC)
Hozzászólások: 3

Próbáltam, az oké, hogy kikerestem a szakrendelés mellé a 9 jegyű kódot az antsz oldaláról. De nem tudom jól értem-e. IxDokiban a kért vizsgálat irányához, illetve ha megnyitom a beutaló ablakot akkor az intézet kódhoz is ezt az "új" , Nálunk eddig nem használt kódot kell írni? Mert így pedig azt írja, hogy nem létező 9 jegyű intézetkód...
A témát böngésző felhasználók
Vendég (6)
72 Oldalak«<69707172>
Ugrás fórumra  
Ön nem hozhat létre új témákat ebben a fórumban.
Ön nem válaszolhat e fórum témáira.
Ön nem törölheti saját hozzászólásait.
Ön nem szerkesztheti saját hozzászólásait.
Ön nem indíthat szavazást ebben a fórumban.
Ön nem szavazhat ebben a fórumban.