infomIx
»
Rendszerek
»
EESZT információk
»
EESZT - általános kérdések
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2010.03.17.(UTC) Hozzászólások: 285 Helység: Békéscsaba
Adott köszönetek: 36 Kapott köszönetek: 76 esetben, 72 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: dr.Kovács József  Eredetileg általa: Zsolt50  Legközelebb odaírom, hogy csak egy botcsinálta informatikua vagyok :)
A próbálgatások odáig "fajultak", hogy már a kártyaolvasót sem látta. A megoldás a kártyaolvasó driver-ének eltávolítása és újratelepítése hozta. Érdekes módon az említett hiba is megjavult.
Üdvözlettel Zsolt, a doktornő informatikusa :)
Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!
A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk: Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint. Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi. Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.
Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.
Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?
Már én is jártam így minden előzetes frissítés nélkül is. Egy reggel nem látta a gép a kártyaolvasót, törlés után újra kellett telepíteni. Oka? Sajnos ezt eddig mi sem tudtuk kideríteni, nem látunk rá a kártyaolvasó driver és kliens működésére, így végső esetben a teljes eltávolítást és újratelepítést tudjuk csak javasolni, ha más már nem segít.
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC) Hozzászólások: 1 268 Helység: Lengyeltóti
Adott köszönetek: 233 Kapott köszönetek: 126 esetben, 101 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Zsolt50  Tisztelt Infomix, Tisztelt Fórumozók!
A mai EESZT frissítés óta a következőket tapasztaljuk: Amennyiben az azonosítás sikeres ÉS a személyi a kártyaolvasóban marad akkor minden megy a régiek szerint. Ha kivesszük a személyit akkor az Eszemélyi kliens azonnal szól, hogy nincs személyi TOVÁBBÁ a "receptre" ez e-személyi kódot nem nyomtatja. Ennek ellenére a felhőbe felküldi. Ha visszahelyezzük mindenféle kód megadása nélkül visszaáll az eredeti állapot.
Két gépes netes rendszer és szükséges lenne mindkét gépről "recept"-et nyomtatni.
Tudnak ilyen visszajelzésről? Esetleges megoldásról?
Az e-személyi kliens frissítése nálunk nem okozott semmi gondot. |
dr.Kovács József |
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 19) Csatlakozott: 2014.03.15.(UTC) Hozzászólások: 218 Helység: gyömrő
Adott köszönetek: 92 Kapott köszönetek: 52 esetben, 37 hozzászólásban
|
Csak egy buta kérdés....
Hazavittem a laptopot és rácsatlakoztam a rendelő gépére. Eeszt-ben vártam leleteket de csak azok voltak láthatók amiket előzőleg a rendelőben letöltöttem (kártyával otthon is beléptem). Létezik, hogy csak a főgépről kérdezhetek le vagy csak később lettek feltöltve mikor a nagy gép elé kerültem. Köszönöm szépen. Kovács-Kléh, Ecser.
|
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 9) Csatlakozott: 2018.10.16.(UTC) Hozzászólások: 63 Helység: Budapest
Kapott köszönetek: 26 esetben, 19 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: kleh  Csak egy buta kérdés....
Hazavittem a laptopot és rácsatlakoztam a rendelő gépére. Eeszt-ben vártam leleteket de csak azok voltak láthatók amiket előzőleg a rendelőben letöltöttem (kártyával otthon is beléptem). Létezik, hogy csak a főgépről kérdezhetek le vagy csak később lettek feltöltve mikor a nagy gép elé kerültem. Köszönöm szépen. Kovács-Kléh, Ecser. Tisztelt Doktor Úr! A laptopon megtudja nyitni a rendelői gépen letöltött EESZT leleteket? Illetve volt-e bármi EESZT hibaüzenet az EHR dokumentum lekérdezésnél, vagy csak egyszerűen nem kérdezett le újabb dokumentumokat?
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 19) Csatlakozott: 2014.03.15.(UTC) Hozzászólások: 218 Helység: gyömrő
Adott köszönetek: 92 Kapott köszönetek: 52 esetben, 37 hozzászólásban
|
Csak egyszerüen nem kérdezett le semmi újat, de az eddig letöltötteket láttam, megnyitottam, hibát nem jelzett. Igaz próbálhattam volna egy receptet is, de nem tettem. Elméletileg a laptop ugyan úgy kell hogy működjünk mint a főgép. Majd figyelgetem még, lehet csak tényleg később kerültek fel a térbe a leletek. Köszönöm, hogy meghallgattak.
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 19) Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC) Hozzászólások: 216 Helység: Budapest
Adott köszönetek: 8 Kapott köszönetek: 67 esetben, 60 hozzászólásban
|
EESZT karbantartás március 29-én 20 órától
ÁEEK - tájékoztatás "Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.
A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.
A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.
Türelmüket és megértésüket köszönjük! EESZT Üzemeltetés"
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.10.20.(UTC) Hozzászólások: 1 268 Helység: Lengyeltóti
Adott köszönetek: 233 Kapott köszönetek: 126 esetben, 101 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Nagy Attila  EESZT karbantartás március 29-én 20 órától
ÁEEK - tájékoztatás "Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.
A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.
A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.
Türelmüket és megértésüket köszönjük! EESZT Üzemeltetés" Nálunk már most megy az EESZT. |
dr.Kovács József |
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 19) Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC) Hozzászólások: 200 Helység: Budapest II.
Adott köszönetek: 78 Kapott köszönetek: 20 esetben, 18 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: dr.Kovács József  Eredetileg általa: Nagy Attila  EESZT karbantartás március 29-én 20 órától
ÁEEK - tájékoztatás "Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.
A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.
A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.
Türelmüket és megértésüket köszönjük! EESZT Üzemeltetés" Nálunk már most megy az EESZT. Nálunk már most sem működik. Connection: Unable to connect to the terminal server.
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2009.06.11.(UTC) Hozzászólások: 430 Helység: Gyöngyöshalász
Adott köszönetek: 33 Kapott köszönetek: 57 esetben, 44 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Hajnalné  Eredetileg általa: dr.Kovács József  Eredetileg általa: Nagy Attila  EESZT karbantartás március 29-én 20 órától
ÁEEK - tájékoztatás "Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.
A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.
A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.
Türelmüket és megértésüket köszönjük! EESZT Üzemeltetés" Nálunk már most megy az EESZT. Nálunk már most sem működik. Connection: Unable to connect to the terminal server. Nem lehet bejelentkezni innen sem.
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC) Hozzászólások: 2 131 Helység: Csobánka
Adott köszönetek: 90 Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Hajnalné  Eredetileg általa: dr.Kovács József  Eredetileg általa: Nagy Attila  EESZT karbantartás március 29-én 20 órától
ÁEEK - tájékoztatás "Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.
A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.
A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.
Türelmüket és megértésüket köszönjük! EESZT Üzemeltetés" Nálunk már most megy az EESZT. Nálunk már most sem működik. Connection: Unable to connect to the terminal server. Valamilyen központi hiba van, még nem kaptunk értesítést az AEEK-től. KÉrjük addig is EESZT nélkül dolgozzanak, amint tudunk információt mindenkit tájékoztatunk itt a fórumon. |
Varga Sándor |
 4 felhasználó köszönte meg vargas-nak ezt a hasznos hozzászólást.
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.11.24.(UTC) Hozzászólások: 278
Adott köszönetek: 1 Kapott köszönetek: 15 esetben, 14 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: vargas  Eredetileg általa: Hajnalné  Eredetileg általa: dr.Kovács József  Eredetileg általa: Nagy Attila  EESZT karbantartás március 29-én 20 órától
ÁEEK - tájékoztatás "Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 29-én, péntek 20 órától 2019. március 30-án, szombat 20 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT PROD rendszerében, ezért ebben az időszakban a szolgáltatások és a portálfelületek korlátozottan lesznek elérhetőek.
A szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek, azonban a betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.
A tájékoztatónkhoz csatoltan küldjük a telepítésre vonatkozó fejlesztői release notes-ot tájékoztatásul.
Türelmüket és megértésüket köszönjük! EESZT Üzemeltetés" Nálunk már most megy az EESZT. Nálunk már most sem működik. Connection: Unable to connect to the terminal server. Valamilyen központi hiba van, még nem kaptunk értesítést az AEEK-től. KÉrjük addig is EESZT nélkül dolgozzanak, amint tudunk információt mindenkit tájékoztatunk itt a fórumon. Már megy egy szűk órája.
|
 1 felhasználó köszönte meg medicinke-nak ezt a hasznos hozzászólást.
|
|
|
 Rang: infomIx vezetőség
Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC) Hozzászólások: 842 Helység: Budapest
Adott köszönetek: 278 Kapott köszönetek: 188 esetben, 154 hozzászólásban
|
Tisztelt Partnereink! Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT szolgáltatásai és a portálfelületek 2019. december 16-án 13 óra 22 perc óta lassabban érhetőek el. Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás elérhetőségének visszaállításán. Megértésüket és türelmüket köszönjük. EESZT Üzemeltetés
|
|
|
|
 Rang: infomIx vezetőség
Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC) Hozzászólások: 842 Helység: Budapest
Adott köszönetek: 278 Kapott köszönetek: 188 esetben, 154 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Gabi  Tisztelt Partnereink! Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT szolgáltatásai és a portálfelületek 2019. december 16-án 13 óra 22 perc óta lassabban érhetőek el. Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás elérhetőségének visszaállításán. Megértésüket és türelmüket köszönjük. EESZT Üzemeltetés
Tisztelt Partnereink! Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2019. december 16-án 13:22-14:10 közötti lassulást okozó incidens elhárítása sikeresen megtörtént. A betegellátás menetét a lassulás nem befolyásolta, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működtek. Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be. Megértésüket és türelmüket köszönjük. EESZT Üzemeltetés
|
|
|
|
 Rang: infomIx vezetőség
Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC) Hozzászólások: 842 Helység: Budapest
Adott köszönetek: 278 Kapott köszönetek: 188 esetben, 154 hozzászólásban
|
EESZT Szolgáltatás erléhetősége helyreállt
Tisztelt Partnereink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2020. január 10-én 14:35-18:36 közötti lassulást okozó incidens elhárítása sikeresen megtörtént.
A betegellátás menetét a lassulás nem befolyásolta, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működtek.
Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
EESZT Üzemeltetés
|
|
|
|
  Rang: Kezdő (Szint 0) Csatlakozott: 2016.09.12.(UTC) Hozzászólások: 4 Helység: Diósd
Adott köszönetek: 1
|
Sziasztok! Érdeklőnék, hogy milyen e-személyi olvasót lehet használni az IxNet-hez? Mik a követelmények? Pl.: a REINER CYBERJACK® RFID BASIS használható-e? Link hozzá: https://www.pcland.hu/re...melyi-cyberjack-rfid-bs
Köszönöm!
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.10.13.(UTC) Hozzászólások: 271 Helység: Budapest
Kapott köszönetek: 40 esetben, 35 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Denkinger  Tisztelt Doktor Úr! Az IxNet közvetlenül az eSzemélyi kliens programot használja, ezért minden olyan kártyaolvasó jó ami működik az eSzemélyi kliens programmal. Az eSzemélyi kliens az ID&Trust terméke a Belügyminisztérium megbízásából. A Belügyminisztérium által műszakilag és alkalmazhatóság szempontjából bevizsgált kártyaolvasókról az alábbi linkre kattintva talál bővebb információkat: https://eszemelyi.hu/kartyaolvaso/kartyaolvaso_altalanos_informaciok
|
|
|
|
  Rang: Kezdő (Szint 0) Csatlakozott: 2020.11.02.(UTC) Hozzászólások: 2 Helység: Budapest
Adott köszönetek: 1
|
Szép napot!
Az alábbi hiba lép fel az EESZT kapcsolat-ellenőrző alkalmazás futtatásakor: HIBA! TLS kapcsolat felépítési hiba
Cégünk hálózatán a gépek egy proxy szerveren érik el az internetet, a meghívni kívánt címet (https://if.eeszt.gov.hu/,84.206.130.15) már transzparensen elérhetővé tettük a kliens számára, milyen címeket kell még felvenni, vagy milyen beállítások hiányozhatnak?
Köszönöm!
|
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 8) Csatlakozott: 2018.10.31.(UTC) Hozzászólások: 54 Helység: Budapest
Kapott köszönetek: 19 esetben, 16 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: kovacsr  Szép napot!
Az alábbi hiba lép fel az EESZT kapcsolat-ellenőrző alkalmazás futtatásakor: HIBA! TLS kapcsolat felépítési hiba
Cégünk hálózatán a gépek egy proxy szerveren érik el az internetet, a meghívni kívánt címet (https://if.eeszt.gov.hu/,84.206.130.15) már transzparensen elérhetővé tettük a kliens számára, milyen címeket kell még felvenni, vagy milyen beállítások hiányozhatnak?
Köszönöm!
Üdvözlöm! Az EESZT használatához az alábbi szerverek elérését kell engedélyezni: 195.228.130.44:4443 195.228.130.44:5443 if.eeszt.gov.hu:443 https://if.eeszt.gov.hu/ESZIGEID
További szép napot!
|
|
|
|
  Rang: Kezdő (Szint 0) Csatlakozott: 2020.11.02.(UTC) Hozzászólások: 2 Helység: Budapest
Adott köszönetek: 1
|
Eredetileg általa: Nagy Tamás  Üdvözlöm! Az EESZT használatához az alábbi szerverek elérését kell engedélyezni: 195.228.130.44:4443 195.228.130.44:5443 if.eeszt.gov.hu:443 https://if.eeszt.gov.hu/ESZIGEID
További szép napot! Köszönöm, a 4443, 5443 célszervízek elérése hiányzott, elvileg mindegyik cím elérhető, mégis ugyan az a hibaüzenet. 
|
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 7) Csatlakozott: 2017.11.21.(UTC) Hozzászólások: 43
Adott köszönetek: 12 Kapott köszönetek: 17 esetben, 12 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: kovacsr  Eredetileg általa: Nagy Tamás  Üdvözlöm! Az EESZT használatához az alábbi szerverek elérését kell engedélyezni: 195.228.130.44:4443 195.228.130.44:5443 if.eeszt.gov.hu:443 https://if.eeszt.gov.hu/ESZIGEID
További szép napot! Köszönöm, a 4443, 5443 célszervízek elérése hiányzott, elvileg mindegyik cím elérhető, mégis ugyan az a hibaüzenet.  Tisztelt kovacsr! A képen látható üzenet úgy tűnik, nem a mi szoftvereinkből származik. Ebben az esetben érdemes lehet felvenni a kapcsolatot az EESZT ügyfélszolgálatával, vagy az adott program szolgáltatójával. EESZT ügyfélszolgálat: 06 1 920 1050 / helpdesk.eeszt@aeek.huMegértését köszönjük, reméljük tudtunk segíteni, infomix
|
 1 felhasználó köszönte meg kantorm-nak ezt a hasznos hozzászólást.
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 7) Csatlakozott: 2017.09.21.(UTC) Hozzászólások: 47 Helység: Bicske
Adott köszönetek: 16 Kapott köszönetek: 2 esetben, 2 hozzászólásban
|
Csak nálunk nem működik az E-tér? 1 órája próbálkozunk feljutni, nem sikerül.
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC) Hozzászólások: 2 131 Helység: Csobánka
Adott köszönetek: 90 Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: MediAT  Csak nálunk nem működik az E-tér? 1 órája próbálkozunk feljutni, nem sikerül. Kedves doktorúr, kapnak valamilyen hibaüzenetet? Eszig vagy Token kód bekérés elindul? Jelenleg nem tudunk központi problémáról, tervezett karbantartás holnap lesz, az AEEK információja szerint |
Varga Sándor |
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 7) Csatlakozott: 2017.09.21.(UTC) Hozzászólások: 47 Helység: Bicske
Adott köszönetek: 16 Kapott köszönetek: 2 esetben, 2 hozzászólásban
|
SAML jegy kérést ír ki felül, de alul nem érkezik visszajelzés, hogy valóban csatlakozna-e. Egyszer lefagyott a program, utána nem tudtunk visszalépni az E-térbe. Akkor lehet, nálunk van a gond? Máskor is előfordul, hogyha egy dátumra több laborleletet akarok beemelni, akkor nem engedi. Most le is fagyott a program. Újraindítás után sem működik. Eredetileg általa: vargas  Eredetileg általa: MediAT  Csak nálunk nem működik az E-tér? 1 órája próbálkozunk feljutni, nem sikerül. Kedves doktorúr, kapnak valamilyen hibaüzenetet? Eszig vagy Token kód bekérés elindul? Jelenleg nem tudunk központi problémáról, tervezett karbantartás holnap lesz, az AEEK információja szerint
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 19) Csatlakozott: 2017.02.28.(UTC) Hozzászólások: 216 Helység: Budapest
Adott köszönetek: 8 Kapott köszönetek: 67 esetben, 60 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: MediAT  SAML jegy kérést ír ki felül, de alul nem érkezik visszajelzés, hogy valóban csatlakozna-e. Egyszer lefagyott a program, utána nem tudtunk visszalépni az E-térbe. Akkor lehet, nálunk van a gond? Máskor is előfordul, hogyha egy dátumra több laborleletet akarok beemelni, akkor nem engedi. Most le is fagyott a program. Újraindítás után sem működik. Eredetileg általa: vargas  Eredetileg általa: MediAT  Csak nálunk nem működik az E-tér? 1 órája próbálkozunk feljutni, nem sikerül. Kedves doktorúr, kapnak valamilyen hibaüzenetet? Eszig vagy Token kód bekérés elindul? Jelenleg nem tudunk központi problémáról, tervezett karbantartás holnap lesz, az AEEK információja szerint Az ixintézőben csináltunk egy EESZT takarítást, után már sikerült SAML jegyet kapni.
|
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 7) Csatlakozott: 2017.09.21.(UTC) Hozzászólások: 47 Helység: Bicske
Adott köszönetek: 16 Kapott köszönetek: 2 esetben, 2 hozzászólásban
|
Másnál sem működik az E-tér? Vagy nálunk van megint valami probléma? Köszönöm, Sziliné Ildikó
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 19) Csatlakozott: 2008.11.03.(UTC) Hozzászólások: 200 Helység: Budapest II.
Adott köszönetek: 78 Kapott köszönetek: 20 esetben, 18 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: MediAT  Másnál sem működik az E-tér? Vagy nálunk van megint valami probléma? Köszönöm, Sziliné Ildikó Működik. (Budapest)
|
|
|
|
  Rang: Haladó (Szint 7) Csatlakozott: 2017.09.21.(UTC) Hozzászólások: 47 Helység: Bicske
Adott köszönetek: 16 Kapott köszönetek: 2 esetben, 2 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Hajnalné  Eredetileg általa: MediAT  Másnál sem működik az E-tér? Vagy nálunk van megint valami probléma? Köszönöm, Sziliné Ildikó Működik. (Budapest) Köszönöm szépem, az újraindítás megoldotta, működik. Üdvözlettel, Sziliné Ildikó
|
|
|
|
  Rang: Kezdő (Szint 0) Csatlakozott: 2021.01.19.(UTC) Hozzászólások: 3
|
Jó reggelt! Olyan kérdésem lenne, hogy nem mennek fel a felhőbe a beutalóink. Az EESZT kis ablakban be van kapcsolva, hogy küldje fel, mégis mindig hiba üzenet jön vissza: HIBA:BEU beküldés a szolgáltatás típus kitöltése kötelező. Visual Ixdokit használunk. A másik kérdésem az lenne, hogy van olyan opció, hogy ha EESZTben egy leletet megnyitok akkor automatikusan mentésre kerüljön a beteg hozott leletei közé?
Köszönöm! Rita
|
|
|
|
  Rang: Veterán (Szint 20 - Max) Csatlakozott: 2008.10.10.(UTC) Hozzászólások: 2 131 Helység: Csobánka
Adott köszönetek: 90 Kapott köszönetek: 610 esetben, 455 hozzászólásban
|
Eredetileg általa: Éva1978  Jó reggelt! Olyan kérdésem lenne, hogy nem mennek fel a felhőbe a beutalóink. Az EESZT kis ablakban be van kapcsolva, hogy küldje fel, mégis mindig hiba üzenet jön vissza: HIBA:BEU beküldés a szolgáltatás típus kitöltése kötelező. Visual Ixdokit használunk. A másik kérdésem az lenne, hogy van olyan opció, hogy ha EESZTben egy leletet megnyitok akkor automatikusan mentésre kerüljön a beteg hozott leletei közé?
Köszönöm! Rita Kedves Rita, A szolgáltatás típus üzenetek akkor érkeznek BEUtaló beküldéskor, ha az EESZT nem tudja azonosítani azt a rendelést, ahová a beteget küldik. Ehhez az AEEK hivatalos törzsének frissítése kell, hogy megszűnjön. Részletesen ebben a hozzászólásban írtunk már erről. Az Ixnet esetén meg lehetett azt oldani, hogy az ilyen beutalások esetén lehessen a törzsben ezt a hiányzó OTH9 kódot is keresni. Az EESZT-s leletek automatikus tárolása az Ixnetben megoldott, visual esetén sajnos még nem találtunk rá megoldást. |
Varga Sándor |
|
|
|
  Rang: Kezdő (Szint 0) Csatlakozott: 2021.01.19.(UTC) Hozzászólások: 3
|
Próbáltam, az oké, hogy kikerestem a szakrendelés mellé a 9 jegyű kódot az antsz oldaláról. De nem tudom jól értem-e. IxDokiban a kért vizsgálat irányához, illetve ha megnyitom a beutaló ablakot akkor az intézet kódhoz is ezt az "új" , Nálunk eddig nem használt kódot kell írni? Mert így pedig azt írja, hogy nem létező 9 jegyű intézetkód...
|
|
|
|
infomIx
»
Rendszerek
»
EESZT információk
»
EESZT - általános kérdések
Ugrás fórumra
Ön nem hozhat létre új témákat ebben a fórumban.
Ön nem válaszolhat e fórum témáira.
Ön nem törölheti saját hozzászólásait.
Ön nem szerkesztheti saját hozzászólásait.
Ön nem indíthat szavazást ebben a fórumban.
Ön nem szavazhat ebben a fórumban.